וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבושם החדש של מותג הדובי הספרדי

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 11:42

וגם: פופ אפ מסקרן בחיפה, מותג הטיפוח שעושה קאמבק, מוצרי איפור פרימיום חדשים וחבילות כחול לבן לכבוד החג

המסיבה של שובי דובי

TOUS. יח"צ,
TOUS/יח"צ

בתמהיל הפריטים של מותג Tous ניתן למצוא תכשיטים, העשויים ממגוון חומרים כגון זהב 18 קראט וכסף טהור משובצים יהלומים ואבני חן, שעונים, תיקים, משקפי שמש וראייה המשווקים גם בסניפי סופר פארם נבחרים, ובשמים המשווקים בחנויות המותג וברשתות המכירה. לקראת החגים משיקה TOUS את הבושם החדש שלה.

הבושם לאישה, TOUS GEMS PARTY , מושק במהדורה מוגבלת עם ניחוח תוסס, רענן ומלא אנרגיה ושמחת חיים. הבושם הוא מהדורה צבעונית, פרחונית עם תווים רעננים, כשהשראה לקוחה מאבני חן יוקרתיות, בדגש על אבן הטורקיז, בעלת סגולות של אנרגיה חיוביות ואווירה טובה הבאה לידי ביטוי בניחוח ובעיצוב הבקבוק. ה

ניחוח של גיימס פארטי מציג ניחוח פרחוני ופירותי המשלב את כל מה שאישה יכולה לצפות וניחוח שתמיד רוצים ללבוש. הוא מכיל תווים פירותיים של לימון, אננס, פפאיה ואפרסק, תווים פרחוניים של פרח מנגו, יסמין ופייונים ותווים עציים ורעננים של ונילה, מאסק, עץ ארז ואמבר.

מותג התכשיטים והאקססוריז הספרדי TOUS, שמפורסם בזכות לוגו הדובי שלו שהפך לפריט אופנה, נוסד ב-1920. סלבדור טואס פתח חנות שעונים במנרסה שבספרד. ב-1960 בנו וכלתו רוזה אוריול שזה עתה נישאו, מינפו את העסק המשפחתי אשר שילב בין היזמות של הבן ליצירתיות של הכלה ופיתחו את החברה למותג המפורסם TOUS המעסיק מעל 4,000 עובדים המטפחים את התרבות הארגונית של החברה המבוססת על מורשת, מחויבות ויצירתיות מראשית ימיה ב-1920, כאשר היה רק מותג תכשיטים. כמותג גלובלי, TOUS נוכחת כיום ב-50 מדינות, עם למעלה מ-700 חנויות משלה במדינות מובילות בעולם כולל ישראל.

seperator

כשאופנה פוגשת מוזיקה

423. יח"צ,
ציורים של אסף אמדרוסקי/יח"צ

חופשה אלה יצא אסף אמדורסקי לחושה בסיני ללא מזגן הולידה אלבום חדש בשם 432 בשיתוף FACTORY 54. האלבום 432 קרוי על-שם התדר המוזהב ( HZ432) והוקלט כולו בתדר 432, שהוא גל של 432 רעידות בשניה, כמו מספר השניות ביום ללא הכפלה עשרונית. לתדר השפעה מדיטטיבית של שלווה ורוגע.

השקת האלבום היא חלק משת"פ נוסף של פקטורי 54 ואמדורסקי במסגרתו הצטלם הזמר להפקת אופנה של מותגים מובילים ביניהם: סן לורן, בוטגה ונטה, אוף-ווייט, ז'יבנשי, אירו, ולנטינו ודיור. הצלמת רותם לבל תיעדה אותו בסדרת צילומים מיוחדת ואינטימית של לוקים אייקונים, מקולקציות הסתיו החדשות של המותגים לגברים המיובאים בלעדית על ידי פקטורי 54 לישראל.

אמדורסקי צייר לראשונה לאחר 35 שנה סדרה של 5 עבודות אקריליק מטר על מטר כל אחת של ציורי ירח מלא המתארות את תחושת הגאות שלו בעת ירח מלא. מחיר כל יצירה - 5,000 שקל ועל כל יצירה שתימכר, פקטורי 54 תתרום 5,000 שקל נוספים לעמותת "בית השנטי" שמהווה בית לבני נוער בסכנה, החווים אלימות פיזית, התעללות מינית ועבריינות.

seperator

ארקטה מצפינה

ארקטה. רחל פרידמן,
ארקטה/רחל פרידמן

מותג האופנה ARKETA פותח חנות פופ אפ למשך חודש ימים במתחם מיוחד שהוקם בקניון עזריאלי חיפה עם כל קולקציות האופנה, דקורציה ועיצוב. במהלך החודש יערכו במקום ארוחות שף, יוקם בר קוקטיילים, יתארחו DJ'S שיגיעו מכל הארץ ויתקיימו ממבצעים על כל הקולקציות והאביזרים . האג'נדה של ארקטה היא שלהיות שונה זה מיוחד. המותג הצליח לצאת מהקופסא ולקרוא תיגר על כל החוקים כבר שבע שנים.

ARKETA, שביוונית פרושה יופי, צמחה בזכות יכולת העיצוב של ישראל פרץ שהחליט להוסיף אמירה אישית למותג בצורה שונה מכל מה שהכרנו. המותג צמח עם השנים וכיום הנו מותג לייף סטייל המציע לצד קולקציות אופנה קולקציות דקורציה לעיצוב הבית עם פרטים ייחודיים ואף קולקציית קפסולה בשיתוף אמן הגרפיטי ליאור וולף.

seperator

יופי של קאמבק

ביותרם. יח"צ חו"ל,
ביותרם/יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח ביותרם עושה קאמבק ומוצריו יישווקו בחנויות הדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'ארדסון. בין המוצרים שישווקו לנשים ולגברים: Biotherm Life Plankton Elixir -דור חדש של סרום הפועל על בעיות עור ממוקדות; Biotherm Blue Therapy Serum In Oil - סרום עשיר בחומצת שומן אומגה 3; Biotherm Blue Therapy Accelerated Oil In Cream - פורמולה חדשנית המשלבת את המאפיינים התזונתיים של שמנים טבעיים עשירים עם חומרים מזינים לתיקון מהיר של קמטים;Biotherm Lait Corporel Body Lotion No Perfume Moisture - חלב גוף; Biotherm Blue Therapy Multi-defender Spf25 Cream Normal - פורמולה ייחודית של הגנה נגד כל מאיצי ההזדקנות; Biotherm Aquapower Men Face Cream - ג'ל לחות לגבר; Biotherm Aquapower Face Cream - קרם לחות לגבר המעניק עד 72 שעות.

המותג נולד בעקבות טיול שערך ב-1952 ד"ר ג'וס ג'וליאן לפירנאים הצרפתיים. הוא גילה מזרקה בה רחצו לוחמים רומאים לאחר הקרב במטרה לרפא את פצעיהם. ג'וס גילה במקום את הפלנקטון - מרכיב טבעי ייחודי בלעדי לביותרם. כוחות הריפוי המופלאים של הפלנקטון מוטמעים בלמעלה מ-130 פתרונות פנים וגוף אותם מציעה החברה, וריפוי הוא חלק בלתי נפרד מה- DNA של המותג שמטרתו אינה רק לרפא את העור אלא לתרום גם להגנה על כדור הארץ באמצעות מחויבות ברת קיימא.

השימוש בפלנקטון יוצר מרכיבי טיפוח בעלי ביצועים גבוהים אמצעות תהליכים ביוטכנולוגיים והשלמתם במרכיבים דרמטולוגיים חזקים. כתוצאה מכך העור נראה מוצק, צעיר ובריא יותר ולטווח ארוך. ביותרם משלבת במוצריה מרכיבים מהמים, בשל האמונה במקורות טבעיים ובזיקה הביולוגית של מרכיבים אלו לעור. את אותם מרכיבים היא משכפלת לכן אין צורך להמשיך ולשאוב אותם מהטבע.

seperator

החיים הזוהרים

עדה לזורגן. איילת ארד,
עדה לזורגן/איילת ארד

המאפרת עדה לזורגן, שהפכה למותג בעולם היופי הישראלי, משיקה בימים אלה קו מוצרי פרימיום עלית שמופרד משאר מוצרי החברה ולכן זכה למיתוג חדש ואריזות בצבע כסף ושחור. לזורגן עבדה על הקו החדש למעלה משנה, ובין המוצרים קולקציית סטיקים המכילה: פריימר מנטרל שומניות, מייק אפ סטיק קונטור ב-3 צבעים להארות והצללות, שימר סטיק בשני גוונים, ורדרד ושני זהוב, קולקציית עטי גלוס ב-4 גוונים שונים, בחודשים הקרובים המותג ישיק בחודשים קולקציות נוספות של מוצרים חדשים.

בשנות ה-80 לזורגן הייתה אחת המאפרות המובילות והעסוקות בישראל. עם נפילת הבורסה שהביאה לנפילת תעשיית היופי, היא חזרה עם משפחתה לניו-יורק, שם שימשה כמאפרת אישית של כוכבים מובילים, ועבודותיה התפרסמו במגזין האופנה "הרפרס בזאר" ועל שערי המגזין VOGUE. באמצע שנות ה-90 שבה לישראל, והפכה למאפרת של סלבריטאיות ותוכניות טלוויזיה מובילות. ב-1999 הקימה לזורגן את בית הספר "סטודיו עדה לזורגן" וסוכנות מאפרים ובשנים האחרונות היא שוקדת על קו מוצרי איפור שנולד בעקבות הניסיון והידע שצברה.

seperator

ירקות או לא להיות

'נטורזה'. נורית פלד,
נטורזה/נורית פלד

רוצים לפרגן לחקלאות ישראלית? החקלאים של נטורזה המתמחה בתחום גידול ושיווק תוצרת חקלאית ישראלית, משיקים באונליין מארזים חגיגיים, שיתופי פעולה מרגשים שיצרו ומתנות מפתיעות לחגים. בין ההפתעות מארז בשיתוף פעולה עם אנשי עץ הזית הכולל שפע ירקות ופירות, פח שמן זית כתית מעולה, דבש דבורים טהור, קונפיטורה פירות יער, ממרח זיתי קלמטה, יין לבחירה: יין לבן יבש שבלי קווה אמנדיו או יין דלתון אדום עלמה קרימזון.

המזמינים באתר ייהנו משלל מתנות. הירקות והפירות של חברת 'נטורזה' מגיעים מהחקלאים היישר למטבח הביתי.

seperator

בראנץ' אנד קראנץ'

קראנצ'. יח"צ,
בראנץ' & קראנץ'/יח"צ

בראנץ' אנד קראנץ'

חברת "מוצרי איכות אמריקאים", יצרנית סדרת המאפים הביתיים "בראנץ' & קראנץ'", משיקה מוצר חדש - "פרצאל עם הכל" חם מהמקפיא. פרצאל עם הכל מכיל תערובת של תבלינים: מלח גס, שום, בצל, קצח, ושומשום.

המוצר מצטרף לסדרת המאפים הביתיים "בראנץ' & קראנץ'" הכוללת: פרצל שומשום, בלינצ'ס גבינה, וופל בלגי ועוד.

seperator

מתוק מדבש

אלדו. יח"צ,
אלדו/יח"צ

אם לא ליקקתם מספיק דבש, רשת הגלידריות האיטלקית אלדו משיקה 4 טעמים חדשים, פרשנות אישית של בעלי הרשת לחומרי הגלם העונתיים והמסמלים את רוח החג. הטעמים על טהרת חומרי גלם טבעיים וטהורים ביניהם: עוקץ הדבורה; מסקרפונה; גלידת לוטוס פקאן ודבש- כשר פרווה; סורבה רימונים קלאסי.

אז מה הקשר של הדבש - הסמל הישראלי לאיטליה? במטבח האיטלקי הדבש משמש כממתיק כבר מאות שנים. איטליה נחשבת לאחת מ-5 יצרניות הדבש המובילות בעולם והדבש הייחודי למדינה מזן Acacia במרקם קריסטל שקוף, מתיקות מעודנת, אורגני וטבעי. כמו כן יש עוגיות דבש איטלקיות וכדורי דבש - הגרסה האיטלקית לספינג' מצופה בדבש וסוכריות.

רשת הגלידריות האיטלקית אלדו מונה 25 סניפים בכל הארץ ובקרוב יצטרפו 3 סניפים. ב"אלדו" יש גם רטבים ותוספות לגלידה וגם פרוזן יוגורט, וופל בלגי, קרפ צרפתי, פנקייקים, מילקשייקים, פרישייקים, קפה וקינוחים מיוחדים. הגלידה מתאימה לסוכרתיים, טבעוניים, ושומרי משקל.

seperator

מייקאובר מודולארי

שרון זילברצויג. יח"צ,
שרון זילברצויג/יח"צ

מעצב הפנים שרון זילברצויג משיק ערכה מודולארית של עיצוב תלת-מימד לבית לפי הטעם, הצרכים והתקציב האישיים. זילברצויג, אמן רב תחומי בעל תואר B.DESIGN מהמכון הטכנולוגי חולון (H.I.T), מתמחה בעיצוב ובתכנון בתים פרטיים וחללים מסחריים בהתאמה אישית. תוך 3 שעות, הלקוח מקבל הדמיה של שני אזורים בבית כולל תאורה, ריהוט, צבעים ומיקומים הממחישים איך השינוי המוצע ייראה בפועל, מה שמאפשר ללקוח לשפץ קודם את מה שחשוב לו באותו רגע ונתון, והזדמנות לוודא שיש כימיה בינו למעצב.

seperator

מעצבים ומטיילים

IDdesign. יח"צ,
IDdesign/יח"צ

אחרי שספנסר טוניק ומותגי אופנה צילמו על רקע נופי ים המלח, מגיעים גם הרהיטים. רשת העיצוב הבינלאומית IDdesign משיקה קמפיין חגים בהשקעה של 350,000 שקל. קולקציית ריהוט פנים, שעוצבה בהשראת אתרים אייקונים בארץ תועדה על רקע אותם נופים.

ברשת IDdesign, בחרו נקודות מסוימות והתאימו להן את פריטי הקולקציה שמתכתבים עם הנוף. סדרת הצילומים מפגישה בין ההשראה לבין הריהוט שנראה כאילו הוא חלק מהנוף. כורסת רביצה בקווים מעוגלים בצבע חמרה צולמה על רקע השקיעה במדבר, אגרטלי חרס פיסוליים השתלבו בצורה הרמונית ברקע המדבר, כורסת ישיבה הונחה תחת צילו של עץ שיטה בעין גדי וזוג כסאות בגוני תכלת וירוק צולמו על שפת ים המלח. הקמפיין משתלב עם הישראלים הרבים שגילו מחדש את ישראל כיעד תיירותי במהלך תקופת הקורונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully