וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החייל מספר 1" מסתער על וול סטריט

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 12:49

חברת 'אינטרקיור', בהובלת אהוד ברק, צפויה להתחיל להיסחר בנאסד"ק, לאחר שבאפריל האחרון נכנסה לתוך חברת ארנק (SPAC) קנדית. ברק: "המסחר בנאסד"ק יגדיל את הגישה שלנו למשקיעים מוסדיים ויבטיח את היכולת שלנו להאיץ את הפעילות העסקית"

החייל המעוטר בתולדות צה"ל יחל לעטר, החל מעוד כמה שעות, את מסכי הפלזמה של וול סטריט ומסמן "וי" נוסף לחברת הקנאביס הרפואי 'אינטרקיור', לאחר שזו צפויה להתחיל להיסחר בבורסת נאסד"ק.

אינטרקיור היא חברת הקנאביס הרפואי הישראלית השנייה שתיסחר בנאסד"ק, לאחר שבמחצית 2018 רכשה כ-50% מפעילות חברת הקנאביס הרפואי 'קנדוק', ובסוף ספטמבר אותה שנה גייסה את אהוד ברק כיו"ר החברה.

'אינטרקיור' תצטרף לחברת הקנאביס הישראלית IMC חקלאות, שכבר נסחרת בבורסת נאסד"ק ארה"ב מאז פברואר השנה. גם האחרונה נכנסה לבורסה האמריקאית לאחר מיזוג לשלד ציבורי קנדי, ומאז תחילת מסחר IMC בנאסד"ק מחיר מנייתה ירד בכ-58%.

חנות למכירת קנאביס רפואי בתל אביב 16 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
קנאביס רפואי. ברק הכריז בעבר כי לא ימכור את מניותיו בטרם תחל החברה להיסחר בנאסד"ק/ראובן קסטרו

האם ברק ימכור את המניות?

ברק הצהיר בעבר, כי לא ימכור את מניות החברה שקיבל במסגרת תפקידו עד אשר החברה תתחיל להיסחר בבורסת נאסד"ק, ובשוק ההון מתגברת הסקרנות לגבי עיתוי ביצוע הצעד על ידי ברק, שיעיד, לראיית חלקם, עד כמה הוא מאמין ביכולת של החברה להמשיך להשיא ערך לבעלי מניותיה - שהוא אחד מהם.

זאת כיוון ש'אינטרקיור' כבר נסחרה בסוף פברואר 2019 בשווי שיא של כ-1.25 מיליארד שקל, שהעניקו לאופציות שהחזיק אז ברק, כ-3.68% ממניות החברה, שווי של כ-46.2 מיליון שקל.

מאז, עם זאת, שווי החברה ירד בכ-82% לשפל של כ-224.7 מיליון שקל במחצית מרץ 2020 ושווי האופציות של ברק ירדו יחד עימה ועמדו על כ-8.2 מיליון שקל. אך לאחרונה נסק שוויה שוב עם הודעת החברה על מיזוג ל-SPAC קנדי.

המיזוג העלה את שווי החברה חזרה לטווח ה-1 מיליארד שקל, וביוני האחרון שוויה אף עמד שוב על כ-1.2 מיליארד שקל. נכון לפתיחת יום המסחר היום בבורסת תל אביב, שווי החברה עומד על כ-874.7 מיליון שקל, המקנים ל-3.68% האופציות שקיבל אז ברק שווי של כ-32.1 מיליון שקל.

אהוד ברק במסע"ת - ישראל דמוקרטית ומרצ בעבקבות איחוד המפלגות, בית העיתונאים, תל אביב, 25 ביולי 2019. ראובן קסטרו
אהוד ברק ינסה לכבוש את הנאסד"ק, בשנים האחרונות ביצועיו העסקיים עולים על הפוליטיים/ראובן קסטרו

"יבטיח את היכולת להאיץ עוד יותר"

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור: "המסחר באחת הבורסות המובילות בעולם יגדיל את הגישה שלנו למשקיעים מוסדיים ונוספים. זה יבטיח את היכולת שלנו להאיץ עוד יותר את הפעילות העסקית שלנו, לשפר את איכות החיים של החולים ברחבי העולם וליצור ערך לחברה ולבעלי המניות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully