וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי לוי מונה למנכ"ל אמפא קפיטל

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 13:04

לוי, משנה למנכ"ל בנק ירושלים, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת המימון החוץ בנקאי. אמפא קפיטל, בבעלות קבוצת אמפא וקבוצת מנורה מבטחים מעניקה אשראי חוץ בנקאי בהיקף של כ - 4 מיליארד שקל בשנה לתחומי התעשיה והתשתיות, ניכיון הצ'קים ומימון נדל"ן

דודי לוי, משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית של בנק ירושלים, מונה לתפקיד מנכ"ל אמפא קפיטל. לוי יחליף בתפקיד את רו"ח רן שלו, מי שניהל את החברה במשך 11 שנים. רו"ח שלו יכהן מעתה כראש מערך המיזוגים והרכישות של קבוצת אמפא.

אמפא קפיטל, בבעלות קבוצת אמפא (52%) וחברת הביטוח מנורה מבטחים (48%) נחשבת לאחת מחברות המימון החוץ בנקאי המובילות והוותיקות בישראל. החברה, שהוקמה בשנת 1967, מעניקה פתרונות מימון מקיפים לעסקים, בארבעה תחומים עיקריים: מימון ציוד תעשייתי, ניכיון שיקים, הלוואות חוץ בנקאיות ומימון בתחום הנדל"ן. הידע הרב שנצבר בחברה במשך השנים מאפשר לאמפא קפיטל להציע מגוון של פתרונות מימון מותאמים אישית לצרכים ולאפשרויות של העסק. החברה מממנת את פעילותה באמצעות ההון העצמי, מימון בנקאי בארץ ובחו"ל, גופים מוסדיים והנפקות אג"ח בשוק ההון. במהלך השנים ביצעה החברה 13 הנפקות של אגרות-חוב מגובות תזרים מזומנים, שהסתכמו בגיוס של למעלה מ-1.5 מיליארד ש"ח ממשקיעים מוסדיים. בשנת 2016 הצטרפה ענקית הביטוח מנורה מבטחים לבעלות בחברה ובשנת 2018 רכשה 17.63% נוספים ממניות אמפא קפיטל. לאחר הרכישה הנוספת מחזיקה מנורה מבטחים בכ- 47.63% מהון המניות של אמפא קפיטל. כיו"ר דירקטוריון החברה מכהן שלומי פוגל.

דודי לוי. יחצ,
דודי לוי/יחצ

דודי לוי, 55, כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים במערכת הבנקאית. בתפקידו האחרון כיהן 5 שנים כמשנה למנכ"ל בנק ירושלים ומנהל החטיבה הקמעונאית. במסגרת זו הוביל לוי את החטיבה הקמעונאית להישגים מרשימים בכל ערוצי ההפצה והמוצרים, כולל המיזם החדשני של האשראי בנקודות המכירה תוך שיתופי פעולה בתחום זה עם רשתות קמעונאות מגוונות וזאת תוך הובלה וניהול של כ- 300 עובדים ומנהלים. בנוסף, לוי כיהן כחבר ועדת אשראי של נדל"ן בבנק וחבר דירקטוריון בחברת הביטוח של הבנק.

טרם הגיעו לבנק ירושלים, לוי, צמח בתום האשראי העסקי בבנק דיסקונט, מילא שורה ארוכה של תפקידים בכירים בבנק, כשהאחרון שבהם היה מנהל אגף לקוחות פרטיים בחטיבה הקמעונאית. בכלל זה, ניהול מערך המכירות והשירות הקמעונאי ללקוח הפרטי בכל סניפי הבנק, ניהול ערוץ ההפצה המוקדי והדיגיטלי והובלת מהלך של שינוי מהותי בניהול המכירות בחטיבה ובסניפים.

לוי יחליף בתפקידו את רו"ח רן שלו. לרו"ח שלו נסיון של למעלה מ-20 שנה באמפא, כאשר ב-11 שנים האחרון כיהן כמנכ"ל אמפא קפיטל. תחת ניהולו של רו"ח שלו צמח היקף האשראי של החברה מכ-300 מיליון שקל לכ-1.2 מיליארד שקל והחברה השלימה 13 גיוסים של אג"ח בהיקף כולל של כ-1.5 מיליארד שקל.

שלומי פוגל, יו"ר אמפא קפיטל: "תחום המימון החוץ בנקאי נמצא בצמיחה מואצת ובמיוחד לאחר משבר הקורונה. אנו, בקבוצת אמפא ובקבוצת מנורה מבטחים, מאמינים ביכולותיו ובניסיונו הרב של דודי לוי בתחום המימון והקמעונאות ובטוחים כי יכולות אלה יסייעו להצמיח את החברה, להביאה לגבהים חדשים ולאפשר לה להיכנס לתחומי פעילות נוספים". פוגל, שהודה לרו"ח רן שלו על תרומתו להצלחתה של אמפא קפיטל, הודיע כי רו"ח שלו יעבור לקבוצת אמפא ויהיה אחראי על מערך המיזוגים והרכישות של הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully