וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתר מגייסת 200 עובדים למפעל חדש בכרמיאל

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 16:00

כתר, הקבוצה הגלובלית המובילה בעולם בייצור מוצרי צריכה מפלסטיק, פלסטיק ממוחזר וחומרים מתקדמים אחרים, תפתח בקרוב את שעריו של מפעל חדש בכרמיאל ומגייסת כ-200 עובדים למגוון משרות, עם וללא ניסיון קודם. גיוס זה הינו חלק ממהלך התרחבות הייצור של קבוצת כתר

מאות עובדים יגוייסו בחודשים הקרובים, כחלק ממהלך התרחבות הייצור של הקבוצה בארץ והקמה של 3 מפעלים חדשים עד סוף 2023. 200 מתוך העובדים החדשים שיגוייסו, ישלתבו לעבודה במפעל החדש בכרמיאל.

גיוס זה הינו חלק ממהלך התרחבות הייצור של הקבוצה והבעת אמון ביכולות הישראליות ובתעשייה הישראלית. כיום לכתר כ-20 מפעלים בעולם, מתוכם 8 בישראל ועוד 3 שיפתחו, כאמור עד סוף 2023.

כתר מגייסת למפעל החדש כ-200 עובדים ומציעה עשרות סוגי משרות ניהול, תפעול, ולוגיסטיקה. בין המשרות הפתוחות: מנהל תכנון ופיקוח על ייצור, מנהל תחום הזרקה, מהנדסים, טכנאי אוטומציה, תפקידי אדמיניסטרציה או לוגיסטיקה ומשרות עבודה מועדפת.

העובדים במפעל החדש צפויים להצטרף לכ-3000 עובדי כתר בישראל, מהותיקות והמובילות בתעשייה הישראלית. כתר היא יצואנית המכולות הגדולה בארץ עם כ-55 אלף מכולות שייוצאו מישראל לרחבי העולם במהלך שנה. ברחבי העולם פועלת כתר בכ-100 מדינות והיא מעסיקה מעל 5000 עובדים.

כתר תפתח עוד 3 מפעלים בישראל עד לסוף 2023. אלעד מלכה,
כתר תפתח עוד 3 מפעלים בישראל עד לסוף 2023/אלעד מלכה

מקפידים על שוויון מגדרי

כמעסיק גדול בישראל המהווה סמן ימני בתעשייה הישראלית, כתר שמה לעצמה למטרה לעודד שוויון בכל הקשור להעסקת נשים ועושה זאת על ידי התחייבות לקידום נשים בחברה ובתעשייה הישראלית ע"י העדפה מתקנת לגיוס נשים בכל משרה פתוחה, מתפקידי שטח ועד תפקידי ניהול בכירים מאוד.

כתר משווה מיוזמתה את תנאי ההעסקה של כל עובדת ומציעה לה באופן יזום את השכר הממוצע אותו מרוויחים גברים בתפקיד מקביל. מהלכים פורצי דרך אלו נועדו לשנות את תמונת ההעסקה של נשים בישראל ובתעשייה הישראלית, ויסייעו לגשר על פערי השכר הידועים בין גברים לנשים.

ליאור פורת, סמנכ"ל משאבי אנוש בכתר: "בכתר עובדים זה לצד זה, עובדים מכל הדתות והמגזרים, ברעות ובאחווה. פתיחת המפעל החדש, אחד מתוך 3 מפעלים שיפתחו עד סוף 2023, היא כחלק ממגמת ההתרחבות והגידול של כתר בישראל, כאחת מהחברות המובילות ששורשיה נטועים עמוק בארץ. לישראל תפקיד משמעותי בהצלחתה של כתר, כמו גם לעובדים המסורים שלנו".

"כעת, עם התרחבות הפעילות בארץ, זו ההזדמנות שלכם לצמוח יחד איתנו. אני מזמינה כל אחד ואחת שמעוניינים להצטרף אל אחת מהחברות הגדולות בתעשייה הישראלית לפנות אלינו, ולהפוך לחלק ממשפחת כתר ההולכת וגדלה".

לינק לעוד המשרות של כתר: https://careers.keter.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully