וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צים מודיעה על מימוש אופציה לחכירת חמש אוניות "ירוקות" נוספות

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 16:56

"צים" מממשת אופציה לחכירה אוניות ירוקות נוספות המונעות בגז טבעי, בעלות כושר הובלה של 7,000 מכולות. מימוש האופציה מעניק חיזוק נוסף לצי התפעולי ולאסטרטגיה של צים והוא ותומך בערכי ה-ESG של החברה. מסירת האוניות צפויה ברבעונים השלישי והרביעי של שנת 2024

צים שירותי ספנות משולבים (NYSE: ZIM), הודיעה היום על מימוש אופציה לחכירה לטווח ארוך של חמש אוניות "ירוקות" נוספות, המונעות בגז טבעי, בעלות כושר הובלה של 7,000 מכולות (TEU), מחברת Seaspan, בהתאם לעסקה שדווחה על ידי צים ו-Seaspan ביולי 2021.

כפי שפורסם, צים חתמה משכבר על הסכמים לחכירה לטווח ארוך של עשר אוניות כאלה, שיימסרו החל מהרבעון הרביעי של שנת 2023 ובשנת 2024. בסך הכול, צים חוכרת בעסקה זו עם Seaspan 15 אוניות, אחרי מימוש האופציה. השווי הכספי של האופציה הוא מעל 750 מיליון דולר.

ספינת "צים". AP
צים אנטוורפן/AP

"מגדילים את כושר ההובלה"

נשיא ומנכ"ל צים אלי גליקמן אמר: "אנו שמחים לממש את האופציה של החברה מול Seaspan ולהרחיב את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עמה. מימוש האופציה מבטיח את הגדלת כושר ההובלה של צים לצורך מתן מענה לביקוש הגובר מצד לקוחות החברה, תוך שמירה על גמישות תפעולית".

אלי גליקמן מנכ"ל צים. חברת החדשות רפופורט,
אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים/חברת החדשות רפופורט

עתיד נקי יותר בענף הספנות

גליקמן הוסיף ואמר, "עסקה זו היא עדות נוספת למחויבותה של צים לאיכות הסביבה ולהפחתת טביעת הרגל הפחמנית של החברה. אנו ממשיכים להשקיע משאבים ניכרים להיות אחת החברות המובילות בשוק בהיערכות לקראת עתיד נקי יותר בענף הספנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully