וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס IMCAS בחדשנות ברפואה אסתטית הוענק לחברת הסטארט-אפ הישראלית היירסטטיקס

קובי טיריפינטו, מערכת וואלה! בשיתוף עיצובינה

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 8:16

היירסטטיקס, המצאה ישראלית חדשנית של הזרקת שערות סינתטיות מחומרים שהגוף אינו דוחה, זכתה במקום הראשון בפרס החדשנות של IMCAS - הכנס השנתי הבינלאומי לרפואה אסתטית

היירסטטיקס. יח"צ,
היירסטטיקס/יח"צ

השנה, בשל מגבלת הקורונה, ויתרו קברניטי IMCAS - הכנס השנתי לרפואה אסתטית, על התכנסות בפריז. במקום, התקיים אירוע מקוון שאפשר לרוצים בכך לחזות בכל החידושים והטרנדים שאמורים לעזור לנו להמשיך ולהדוף את פגעי הזמן.

במסגרת התחרות היוקרתית שמקיים הכנס - IMCAS INNOVATION TANK, הכריז צוות השופטים בראשות בכירי הרופאים וראשי התעשייה, על חברת היירסטטיקס הישראלית - מפתחת טכנולוגיה להזרקת שיער בשיטה חדשנית, כזוכה במקום הראשון בקטגוריית חדשנות.

הכנס, המתקיים אחת לשנה, נחשב למרכזי, למגוון ולפופולרי ביותר מבין הכנסים הרפואיים הדנים בסוגיות הקשורות ברפואה ובפרוצדורות אסתטיות. בכנס המדובר ניתן להיחשף למכלול הגדול ביותר של החידושים ולהתוודע למספר הגדול ביותר של היצרנים הפועלים בתחום ברחבי תבל.

מאות רופאי עור, דרמטולוגים, כירורגים פלסטיים, לצד יצרניות מובילות לייצור חומרי מילוי וטכנולוגיה אסתטית רפואית ושאר בעלי עניין מכל קצוות תבל התקבצו לאירוע דיגיטלי מתוזמן, כדי לצפות וללמוד על החידושים, הטרנדים והטכניקות שכולנו נראה בשנים הקרובות על הפרצופים היפים המוכרים בעולם (רובם סביר שיכחישו שעברו טיפול כלשהו) וגם על פרצופים מוכרים פחות כי כאמור, הפרוצדורות הללו כבר מזמן אינן נחלתה של הוליווד בלבד.

מבין המציגות הרבות בכנס בלטה במיוחד חברת הסטארט-אפ הישראלית היירסטטיקס, מפתחת טכנולוגיה להשתלת שיער בשיטה חדשנית, שגברה על תשעה סטארט-אפים מובילים בינלאומיים הודות לפיתוח מהפכני - מחסנית להזרקת שיער תוך פחות משעה, הנחשבת פטנט עולמי. את היירסטטיקס יצגו בכנס דביר קרן, ממציא הטכנולוגיה ויזם ציוד רפואי, שהקים בעבר שורה של חברות שעסקו בפטנטים והמצאות שונות בתחומי הקרדיולוגיה והכירורגיה ואורן נאמן - מנכ"ל החברה.

"במהלך הפיתוח נחשפנו לשוק רחב ממדים של נשים הסובלות מדילול שיער משמעותי, שנעדר מענה רפואי, לרבות רבע מהנשים לאחר מנופאוזה", אמר קרן. "הסיפוק הגדול ביותר הוא כשאנו רואים את הפציינטיות מגיעות לקליניקות ובתום תהליך קל וקצר, ממשיכות את שיגרת חייהן בשביעות רצון, עם תוצאה אסתטית מיידית".

היירסטטיקס. יח"צ,
אורן נאמן, מנכ"ל היירסטטיקס/יח"צ

בצוות השופטים של IMCAS נמנה השנה ד"ר שמעון אקהויז, פיזיקאי (טכניון), מראשי תעשיית האסתטיקה העולמית, הנחשב ליזם סדרתי שייסד חברות כמו "לומיניס" ו"סינרון" - שתי חברות ענק שהפכו למובילות עולמיות בתחום האסתטיקה.

בנימוקי הוועדה להענקת הפרס נכתבה: "הטכנולוגיה של חברת היירסטטיקס יוצרת מהפכה בתחום שיחזור השיער, בדומה למהפכת הבוטוקס בעולם האסתטיקה, בכך שהיא הופכת את הפרוצדורה הניתוחית המונהגת כיום לצורך השתלת שיער להזרקה פשוטה, בעלות סבירה ועם תוצאות של מראה שיער טבעי".

היירסטטיקס, הנושאת את אישור משרד הבריאות הישראלי (אמ"ר), מתהדרת גם בתקן CE, האישור המרכזי של האיחוד האירופי, המאפשר לה לשווק את הטכנולוגיה בכל מדינות היבשת כמוצר רפואי ללא מגבלות. יש לציין כי לא רק המכשיר (מזרק ייחודי עם שתי מחסניות, שבכל אחת 12 או 25 שערות סינתטיות המחוברות למחטים חלולות) אושר, אלא גם השתלים הסינתטיים, שאף הם עברו בדיקות תאימות ביולוגית, המעידות על כך שהחומרים מתאימים להחדרה לגוף האדם ללא כל דחייה או זיהום.

"אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה של HairStetics מביאה פתרון פורץ דרך לטיפול בהשלכות האסתטיות והנפשיות של איבוד שיער, בעיקר אצל נשים. הזכייה בפרס החדשנות של IMCAS הינה אבן דרך עבור החברה, ובכוונתנו לנצלה על מנת לגייס את המשאבים להתרחבות גלובלית", מסכם המנכ"ל נאמן.


בישראל, מיושמת השיטה החדשנית במרפאותיהם של בכירי הדרמטולוגים בארץ וביניהם ד"ר צחי שלקוביץ, ד"ר להבית אקרמן, ד"ר סיוון מרסר וד"ר אכי פרידמן.

היירסטטיקס. יח"צ,
השנה הכנס נערך באופן מקוון/יח"צ
קובי טיריפינטו, מערכת וואלה! בשיתוף עיצובינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully