וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנומד תמכור לאינטרקיור נכסים בתמורה ל-16.7 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 10:59

עסקה אסטרטגית בשוק הקנאביס הישראלי: אינטרקיור רוכשת החזקות בשלושה בתי מרקחת ושירות ייעוץ למטופלי קנאביס ותחבר את בתי המרקחת ברשותה לפלטפורמת אונליין. בהמשך צפוי להתווסף גם שיתוף פעולה בגידול וייבוא קנאביס רפואי

חברות אינטרקיור וקאנומד דיווחו הבוקר (חמישי) לבורסה כי הן חתמו ביניהן על הסכם במסגרתו תרכוש אינטרקיור נכסים מקאנומד, תמורת 16.7 מיליון שקלים. שתי החברות אף מגבשות ביניהן הסכם לשיתוף פעולה בתחום האונליין, הגידול והייבוא של קנאביס רפואי, שיאפשר להן את המשך הצמיחה ומהווה צעד משמעותי בהובלת תהליכי הקונסולידציה בשוק המקומי.

במסגרת ההסכם שנחתם תרכוש אינטרקיור מביופארם, חברת בת של קאנומד, 55 אחוזים מהזכויות בשותפות ביו מקס פארם, הבעלים של פעילות בית המרקחת "מקס פארם" בחולון ושל פעילות בית מרקחת בראשון לציון. אינטרקיור תרכוש מקאנומד בנוסף את מלוא זכויות הבעלות בפעילות בית מרקחת בפתח תקוה ו-51 אחוז משותפות הלו מדיקל, מערך ייעוץ וליווי מלא על ידי אחיות המתמחות בקנאביס רפואי, לצורך הבטחת רצף טיפולי, בהובלת אירית אבישר. הלו מדיקל מנהלת ומפעילה מרכז לייעוץ וטיפול בנושא קנאביס רפואי עם צד שלישי, הבעלים של "מרכז אבישר".

חנות למכירת קנאביס רפואי בתל אביב 16 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
קנאביס רפואי/ראובן קסטרו

מערכת האונליין של קאנומד תופעל לשימוש המטופלים ועשויה להיות בעתיד בית מרקחת אונליין ולאפשר רכישת מוצרי קנאביס רפואי, תרופות מרשם ועוד וההסכם כולל גם משא ומתן לשיתוף פעולה בין החברות בכל הנוגע לגידול קנאביס רפואי על ידי קאנומד עבור אינטרקיור. קאנומד גם תספק מוצרי קנאביס רפואי מתוך ייבוא עתידי, ככל שהיא תבצע אותו.

דרך הרכישה, מרחיבה אינטרקיור את ערוצי המכירה, ההפצה והאספקה שלה כתגובה לביקוש הגובר לקנאביס רפואי והעלייה במספר המטופלים בישראל. סמנכ"ל הכספים של אינטרקיור, עמוס כהן, אמר: "אינטרקיור נמצאת בתנופת צמיחה, המתבססת על צמיחה אורגנית משמעותית לצד הובלת תהליך הקונסולידציה בשוק. העסקה עם קאנומד מהווה צעד נוסף ביישום האסטרטגיה שלנו ומחזקת את מיצובה של אינטרקיור כמובילה בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם".

כפיר גינדי, מבעלי השליטה ומנכ"ל קאנומד, אמר: "קאנומד מציפה רווח משמעותי בעסקה. אנו מזהים את ההזדמנות הגדולה לצמיחה בעולמות הטכנולוגיה של תחום הקאנביס ופיתחנו את פלטפורמת האונליין המתקדמת בתחום. זאת לצד מנועי צמיחה נוספים, ביניהם, המשך גידול מקומי על מנת להשיא ערך לבעלי המניות ובהמשך - ייבוא של מוצרי איכות מחו"ל. אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם אינטרקיור, חברת הקנאביס המובילה והאיכותית בשוק. זו עסקה סינרגטית לשני הצדדים וכל צד יתמקד בפעילויות הליבה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully