וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנתיים בתדר של אמדורסקי

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 16:04

אסף אמדורסקי השיק בשני את האלבום החדש שלו 432"" באירוע בשיתוף רשת האופנה FACTORY 54. האירוע התקיים ב'הייקו בר', שבמלון לייטהאוס בתל-אביב ובמהלכו נחשפו לראשונה שירי האלבום בהופעה בלייב, והוצגו יצירות אמנות שצוירו על-ידי אמדורסקי עצמו.

האלבום 432 קרוי על שם התדר המוזהב ( HZ432), ורואה אור חמש שנים אחרי אלבומו האחרון של אמדורסקי. כחלק משיתוף הפעולה של הזמר עם רשת פקטורי 54, התקיים יום צילומים שמתעד את אמדורסקי, מהאייקונים של הרוקנ'רול בישראל, בהפקת אופנה של המותגים: סן לורן, בוטגה ונטה, אוף-ווייט, ז'יבנשי, אירו, ולנטינו ודיור.

בנוסף להשקת האלבום הוצגו באירוע חמישה ציורים שיצר, וההכנסות ממכירתן יועברו לטובת נוער בסיכון מעמותת "בית השנטי". העמותה מהווה בית לבני נוער בסכנה, החווים אלימות פיזית, התעללות מינית ועבריינות. על כל יצירה שתימכר, פקטורי 54 תתרום 5,000 ש"ח נוספים. נהנו מהאווירה ומהמוזיקה באוויר הפתוח: יפעת ורוני אירני מבעלי פקטורי 54, ורז רוזן ובתה לי, מירי והרצל חבס, שנטי שנטי - בתה של מריומה מייסדת בית השנטי, שלומי שבן, אריק ברמן, פיטר רוט, שולי רנד וצופית גרנט, יהלי סובול ועדי גילת, ערן צור, אמה אלפי ועוד.

אסף אמדורסקי ושנטי שנט. דנה קופל,
אסף אמדורסקי ושנטי שנט/דנה קופל
יהלי סובול ועדי גילת. לנס הפקות,
יהלי סובול ועדי גילת/לנס הפקות
הרצל ומירי חבס. לנס הפקות,
הרצל ומירי חבס/לנס הפקות
יפעת ויוסי אירני. לנס הפקות,
יפעת ויוסי אירני/לנס הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully