וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייכמן נפרד מאוניברסיטת רייכמן

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 22:58

פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה), הודיע בחמישי בערב, כי יסיים את כהונתו כנשיא המוסד באופן מיידי.

ההחלטה התקבלה בעקבות ההכרה הרשמית כאוניברסיטה שקיבל המוסד מהמועצה להשכלה גבוהה לפני כשבועיים, ובהמשך לשינוי שמו של המוסד מ'הבינתחומי הרצליה' ל'אוניברסיטת רייכמן'. באירוע הפרידה החגיגי מרייכמן שהתקיים בקמפוס האוניברסיטה אמר הנשיא היוצא: "המרכז הבינתחומי יצא לדרך כאוניברסיטה ציונית, ומכאן גם התפיסה החינוכית שלנו שמתבטאת במילים 'חירות ואחריות'.

אנחנו מחנכים את הסטודנטים לצאת לעולם מתוך אמונה בעצמם ובחבריהם. להיות יזמים ולא להיכנע לסטטוס-קוו אם אינו נראה להם. לחיות חיים של משמעות והגשמה אישית של שאיפותיהם, ולצד זאת לדאוג בראש ובראשונה למי שאינם יכולים לעזור לעצמם. ולהיות מוכנים להגן, פיזית וערכית, על קיום המדינה ועל ערכיה. זהו הבסיס הערכי שעליו בנינו את האוניברסיטה שלנו, ו-35 אלף הבוגרים של המרכז הבינתחומי נושאים איתם ערכים אלה".

הגיעו להתרגש עם רייכמן: חברות וחברי סגל, תורמים וידידים בהם: ליאורה עופר, שלמה אליהו, יצחק ועדיה סוארי, יאיר ואילנה המבורגר, גדעון וחנה המבורגר, אלה ועודד גרא, אבי ויהודית טיומקין, יעל אונגר, מיכל ודוד פורר, ענת טמיר, אודי אנג'ל, עופר נמרודי, סאמר חאג' יחיא, גבריאלה שליו, ציפי ופיני רובין, יוכי ואיציק שרם, דליה נאמן, יוסי ורדי ועוד.

פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד אוניברסיטת רייכמן. אלי דסה,
פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד אוניברסיטת רייכמן/אלי דסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully