וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המגוון לחובבי הקפה מתרחב

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 12:05

וגם: ניחוח חדש וסתווי, מותג הרחפנים מתרחב, קולקציית ריהוט מיוחדת לגיימרים וחבילת טיפוח מיוחדת לכבוד החגים

קפה עולמי

קרמה+. יח"צ,
קרמה+/יח"צ

חובבי הקפה הפנימו שגם בבית לא מתפשרים על איכות הקפה, ולכן הכניסו הביתה מכונות קפה. חברת קרמה+ הפועלת כשני עשורים בתחום המקצועי של הקפה בישראל, ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום, בחרה במוצרי הקפה האיטלקי של האוסברנדט והיא משווקת אותם לבתי קפה ומסעדות נבחרות בארץ.

החברה מייבאת בכל חודש משלוחים מאיטליה במכולות מבוקרות טמפרטורה במטרה לשמור על טריות הקפה ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהאוסברנדט מציבה למשווקיה בעולם .חברת קרמה+ משיקה מוצרי קפה איכותיים ומגוון קפסולות למכונות נספרסו, לצד פולי קפה הניתנים לרכישה לבתי עסק ולצריכה פרטית.

כבית הקלייה השלישי בגודלו באיטליה, מציע האוסברנדט מגוון מוצרי קפה איכותיים, ומגוון פולי קפה ותערובות איכותיות של 100% זני ערביקה, לצד תערובות חדשניות, פירותיות או אינטנסיביות עם גוף מלא, חומציות עדינה או מורגשת. המרקם הקטיפתי והסיומת השוקולדית הפכו לסימן ההיכר של מוצרי האוסברנדט, כל אלו, לצד החדשנות הטכנולוגית הופכים את המותג למוביל בתחומו.

CoffeeBox - Hausbrandt היא ערכה לאוהבי קפה - מארז שמגיע מבית הקלייה מהמעניינים באיטליה, HAUSBRANDT ויש בו 30 קפסולות אלומיניום למכונת נספרסו - מסדרת הגורמה, 100% 30 קפסולות אלומיניום למכונת נספרסו - fully Intenso 2 כוסות אספרסו זכוכית מסדרת בתי הקפה של האוסברנדט כפית מוזהבת מקולקציית Chateau במהדורה מוגבלת מבית LOVERAMICS.

סל המוצרים כולל אריזות מוקפדות של פולי קפה (1 ק"ג ו-0.5 ק"ג), תערובות קפה טחון בדרגות שונות לאספרסו ולמקינטה, המגיעות בפחיות הרמטיות לשמירה על הארומה. בנוסף, ישנן פחיות קפה קר לשתייה (Cold Brew) וקפסולות אלומיניום איכותיות המותאמות למכונת NESPRESSO לשדרוג חוויית הקפה הביתית. למותג HAUSBRANDT מסורת של מעל ל-130 שנים והוא נמכר בלמעלה מ-70 מדינות.

seperator

רואים עור

סלבטור פרגמו. יח"צ,
סלבטור פרגמו/יח"צ

מותג היוקרה סלבטור פרגמו שנולד בפירנצה ב-1928, והחל כמותג נעליים, משיק בימים אלה בושם נוסף המצטרף לקולקציית הבשמים העשירה לגברים ולנשים. הניחוח החדש FERRAGAMO SPICY LEATHER הוא על-פי המותג, "הצהרה חדשה לגבר המודרני" - הניחוח החדש Ferragamo Spicy Leather הוא אמירה עוצמתית לגברים שבטוחים בעצמם, לא מפחדים להעז, עם רגליים על הקרקע ועדיין מלאים בתשוקה, דמיון והשראה המונעת מעוצמתם הפנימית.

הניחוח החדש הוא יצירה עצית עם ארומטיות של עור, עשירה בתווים שובי לב, מרתקים שמעוררים את כל החושים, משב בהיר וזהוב הפותח את הניחוח עם זעפרן שמתמזג עם רעננות הדרית של ברגמוט ולימון. לב הניחוח מורכב מפיקנטיות של פלפל שחור שמשתלב עם תווים עציים של אגוז מוסקט ועץ ארז ומרווה ארומטית ועוצמתית, שובל מסתורי שמותיר סיומת של פטצ'ולי ואלגום עם אקורד העור המיוחד של פרגמו, שמהווה אלמנט שמייחד את כל סדרת הבשמים של המותג.

בקבוק הבושם המיוצר במהדורה מיוחדת, נראה כמו גורד שחקים עם מוטיבים איקוניים של המותג עם טוויסט יוצא דופן החושף גוון בושם כהה בהשפעת תווי הניחוח העציים החמימים והארומטיים, הכיתוב פרגמו מוטבע בצבע זהב על פני רצועת עור בצבע חום עז, אבזם הגאנצ'יני ממתכת חותם את הבקבוק משני צדדיו בצבע זהב יוקרתי.

seperator

רחפנים ונהנים

בנדא. רונן אטגי,
בנדא/רונן אטגי

חברת בנדא, יבואנית מותג DJI בישראל פתחה בקניון עופר רמת-אביב, חנות דגל רשמית של מותג הרחפנים ומייצבי הצילום. פתיחת חנות הדגל באה בעקבות החלטה אסטרטגית גלובלית של המותג לפתוח חנויות דגל באזורי יוקרה, בדומה לדובאי, סעודיה וארה"ב.

בחנות יימכרו מוצרי החברה וביניהם רחפנים לחובבנים ומקצוענים מסדרות Air, Mini, Mavic רחפני מירוץ מסדרת FPV, רחפנים לילדים, מייצבים לצילום בנייד, מייצבים לקהל המקצועי, מצלמות 4K עם מייצב מכני ומצלמות אקסטרים. המוצרים מוצגים בחנות שמשמשת כנקודת איסוף ושירות למוצרי DJI השונים.

לאחרונה הפכה בנדא ל-Authorized Service Center של DJI -אחת מ-6 בעולם, ובכך הביאה הישג למשתמשי המותג בישראל, לאחר שחתמה על הסכם שירות בינלאומי עם היצרן בסין, ומייצגת את היצרן כמעבדה רשמית במזה"ת. בפתיחת חנות הדגל הושקעו כמיליון שקל, והיא עוצבה במראה נקי של אלומיניום ועץ-הקונספט החדש שלDJI , כאשר ישראל היא המדינה הראשונה בה מושק עיצוב הפנים והקונספט החדש שימשיך בכל חנויות המותג בעולם.

החנות מצטרפת לחנות בהרצליה ותוגדר כחנות הדגל. בשנים הקרובות מתוכננות להיפתח חנויות נוספות, שתיים מהן אמורות להיפתח עוד השנה בצפון ובדרום הארץ. בהמשך השנה צפויות השקות נוספות של מוצרי DJI חדשים, חלקם כבר החודש. נגישות המותג והמוצרים ישירות לצרכן הסופי, יאפשרו את הגדלת השוק והמשך צמיחת המותג.

אסטרטגיית הקמעונאות החדשה של DJI כוללת פתיחת חנויות רבות ברחבי העולם על מנת לקדם את המותג, להעניק תמיכה למוצרים ולהעביר את הידע הרב לצרכן הסופי. בקרוב מתכננן המותג להתרחב לתחומים צרכניים נוספים.

DJI נחשב למותג עולמי מוביל בפיתוח ובייצור טכנולוגיית צילום חדשנית לשימוש פרטי ומסחרי. החברה פועלת בצפון אמריקה, אירופה ואסיה ביותר מ-100 מדינות. מוצרי DJI משמשים בכל רחבי העולם עבור סרטים / צבא / צילום / כיבוי אש / פרסום / בנייה / חקלאות ועוד תעשיות רבות.

seperator

משחק הכיסאות

עצמל'ה. יח"צ,
עצמל'ה/יח"צ

לאור הביקוש הגובר למוצרי גיימינג, עצמל'ה מרחיבה את קטגוריית רהיטי הגיימינג תחת המותג Tiger. לאחר השקת שני דגמים של כיסאות גיימינג, הקולקציה מתרחבת עם דגם כיסא חדש ו-3 דגמים של שולחנות ייעודיים לגיימרים. מוצרי הקולקציה מעניקים נוחות מקסימלית ועונים על מגוון צרכים, בין אם זה במסגרת הלמידה מהבית ובין אם זה במסגרת זמן פנאי.

הכיסאות מגיעים במספר שילובי צבעים. לכיסא גיימינג דגם ARMOR עיצוב ייחודי המתאים לכל מבנה גוף, הוא מתכוונן בהתאמה לגובה, בעל כרית ראש מובנית, משענות יד עם תמיכה מרופדת ויכולת הישענות לאחור ונעילת תנוחה. הכיסא מגיע בצבע שחור בשילוב לבן ובצבע שחור בשילוב כחול.

מוצרים נוספים: שולחן גיימינג מקצועי דגם ELITE בעיצוב ארגונומי עם פלטת קרבון (סיבי פחמן); שולחן דגם COBRA מקצועי ומתכוונן; דגם ARMOR בעיצוב ארגונומי.

רשת עצמל'ה החלה דרכה ב-1996. הרשת מתמקדת ברהיטים לחדרי ילדים, נוער ותינוקות עם דגש על עיצוב, איכות ומחירים נוחים. הרשת מציעה גם מגוון רחב של אביזרים משלימים מעץ ומוצרי טקסטיל כגון: מצעים, וילונות, כריות, שטיחים ועוד, לרשת 13 סניפים בפריסה ארצית, ואתר מכר.

seperator

בראש טוב

קרסטס. יח"צ,
קרסטס/יח"צ

לכבוד ראש השנה, קרסטס - מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי, משיק מגוון מארזי טיפוח לשיער. 5 המארזים מותאמים לסוג השיער וכוללים אמבט חפיפה-שמפו, מסכה אינטנסיבית ותרמיק-מגן מייבוש בחום פלוס מארז משולב של סרום לילה ו"אולטים"-השמן האייקוני לטיפוח השיער. מוצרי הטיפוח מגיעים במארז מהודר ויוקרתי, וביניהם: סדרת נוטריטיב לשיער יבש עד יבש מאוד; סדרת רזיסנטנס טרפיסט לשיער פגום; סדרת דיספלין ללא סופלט המעניקה גמישות, הזנה וחוזק לשיער מרדני; סדרת בלונד אבסולו לטיפוח שיער בלונדיני; סדרת כרונולוג'יסט-סדרת הספא היוקרתית, מארז משולב סרום לילה נוטריטיב סרום לשיער Magic Night Serum 8H - סרום לילה.

seperator

פרש בוקס

פרש בוקס. יח"צ,
פרש בוקס/יח"צ

חברת BEFRESH - עסק ישראלי שצמח בתקופת הקורונה, מציעה כמתנה לחגים את "פרש בוקס" - מארז ניחוחות של מותג הבית שכולו פריטים הקשורים בריחות לגוף ולבית בהשראות בתי מלון. בקולקציה מפיצי ריח חשמליים, מפיצי ריח מקלות, מפיץ ריח לבדים, תרסיס לאוויר, קרם גוף, קרם ידיים ועוד. לקראת החגים החליטו בחברה להשיק את פרש בוקס, קופסת טיפוח הכוללת: מגבת חוף, בושם על בסיס שמן, קרם גוף, קרם ידיים, תרסיס לבגדים, ומפיץ ריח מקלות.

seperator

אסתטיקה מחשבת

COS. יח"צ,
COS/יח"צ

רשת חנויות המותג השבדי COS ממשיכה להתרחב ופותחת חנות חדשה בקניון עזריאלי ירושלים. החנות משתרעת על שטח של 470 מ"ר, ומעוצבת ברוח האסתטיקה המאפיינת את המותג. מעצבי הפנים של COS שילבו בחלל החדש אלמנטים פונקציונליים ועיצוביים המעצימים את חווית הלקוח בחנות, הבאים לידי ביטוי בחלל בטקסטורה הייחודית של הקירות החיצוניים, בשולחנות התצוגה העשויים מאבן סיליקט המיוצרת מחומרים ממוחזרים שעוצבו בהתאמה אישית, ובמשטחים ייחודיים העשויים משילוב של זכוכית ממוחזרת וקרמיקה.

את נראות החלל משלימים רהיטים ייחודיים שעיצבו קושדה מנשאה, מעצבת רהיטים מגאנה שנולדה בבריטניה.

לרגל הפתיחה הוקם בקניון מיצג אומנותי של האמן הרב תחומי אוהד בנית מחומרים מתחשבים יותר בסביבה. המיצג בנוי בצורת קובייה בעלת קומפוזיציה של קווי תאורה תלת ממדית המתפרשת על חמש פאות ומייצרת ויזואליות היקפית, עוטפת וטוטאלית. הקובייה מזמינה את עוברי האורח בקניון להיכנס פנימה לחוויה תלת ממדית.

seperator

הכל דבש

טאטי אנד אילנ'ס. אמיר מנחם ודניאל לילה,
טאטי אנד אילנ'ס/אמיר מנחם ודניאל לילה

אחרי שרשת בתי הקפה אילנ'ס שבבעלות אהוד קרלינסקי, רכשה תמורת 9 מיליון שקל את רשת "טאטי" שבבעלות ענת זרמתי, משיקה רשת הבייקרי החדשה "טאטי אנד אילנ'ס" קולקציית עוגות לשנה החדשה הכוללת מגוון מאפים, לחמים מיוחדים ועוגות עם דבש ללא חומרים משמרים במבחר תוספות כשעל האפייה הקונדיטורים שני שאול ולירן חבר.

בין החידושים: עוגת דבש קלאסית; עוגת דבש וריקוטה; עוגת דבש תפוחים; טארט שקדים תחתית בצק קראנץ, קרם שקדים, תפוחים וקמבל מעל; מודובניק- שכבות ביסקוויט רך ושכבות קרם דבש וריבת חלב; לחמים כמו לחם אגוזים וצימוקים, חלה עגולה בשילוב תערובות דגנים מעל, חלת שבת עגולה עם צימוקים, חלת שבת עגולה, חלת כוסמין, חלה חיטה מלאה, בגט אניס וצימוקים.

seperator

עולם מתוק

סוויט טיים. יח"צ,
סוויט טיים/יח"צ

רשת סוויט טיים מביאה לישראל מוצרים חדשים, טעימים ומיוחדים, מה שהחל כדוכן מיוחד של מממתקים תוצרת חול בשרונה מרקט בתל-אביב, התפתח לרשת המונה סניפים בשרונה מרקט תל-אביב, עזריאלי אילון, עזריאלי ת"א, G כפר סבא, קניון עופר פתח תקווה, גרנד קניון באר שבע ועזריאלי מודיעין. החנויות מעוצבות כממלכת ממתקים, בשלל צבעים וגוונים המושכים את העין להיכנס והתאהב.

הקונספט של הרשת מביא איתו ממתקים מגוונים מכל העולם, סניקרס, מולטיזרס, אוריאו, הרשיז בטעמים מיוחדים ועוד. חובבי סוכריות גומי ומסטיקים, ימצאו סגנונות רבים שלהם במגוון צבעים וטעמים. מקרר המשקאות מכיל טעמים שונים של קולה, פאנטה וקפה סטרבקס בטעמים שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully