וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם של הוד: הלן הוד בקמפיין לרשת GOLBARY

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 15:29

כוכבת הרשת והבלוגרית הלן הוד (33), רעייתו של הזמר רגב הוד, נבחרה להוביל את קמפיין הדיגיטל של בית האופנה GOLBARY, לרגל השקת קולקציית פריטי ספורט ופנאי. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב-450 אלף שקל

הלן ורגב הוד. עופר חגיוב,
הלן ורגב הוד/עופר חגיוב

הקמפיין בכיכובה של הוד, יעלה במהלך חודש אוקטובר, בהשקעה של 450 אלף שקל ויכלול פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה, במטרה לחשוף ולהשיק את הקטגוריה החדשה של GOLBARY, קטגוריית ספורט ופנאי, הכוללת חליפות מחטבות, המיועדות למבני גוף שונים.

הלן הוד. עופר חגיוב,
הלן הוד - תשיק את קטגוריית בגדי הספורט של רשת האופנה גולברי/עופר חגיוב

במקביל לאילנית לוי אבל לא לצידה

הקמפיין החדש יעלה במקביל לקמפיין הרחב של המותג, בכיכובה של אילנית לוי, הפרזנטורית של GOLBARY.

הלן הוד התגלתה לראשונה כבת זוגתו של הזמר רגב הוד ונחשפה בעונה השישית של תוכנית הריאליטי המירוץ למיליון, היא אם לשתי בנות: אדל (8) ואמה (5) ונחשבת לכוכבת רשת ובלוגרית עם K126 עוקבים באנסטגרם, המעלה תכנים בנושאי לייף סטייל, ביוטי ואמהות, כשהבולט מביניהם הוא שמירה על אורח חיים בריא באמצעות ספורט, כגון יוגה ופילאטיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מעודדת נשים לאורח חיים בריא

לדברי הלן הוד: "אני שמחה לקחת חלק בקמפיין שתואם את הערכים והמסרים בהם אני מאמינה: עידוד מודעות לאורח חיים בריא וספורטיבי בקרב נשים".

לדברי יעקב גולברי המעצב הראשי של המותג GOLBARY: "בחרנו בהלן להוביל את הקמפיין משום שהיא מייצגת אורח חיים בריא, ספורטיבי, עם ערכי משפחה, זוגיות, אמהות והכי חשוב אהודה ואהובה על הציבור הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully