וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן טאשב מונה למנכ"ל רויאל קנין ישראל

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 16:14

לטאשב ניסיון בן 18 שנה בתפקידי ניהול, מכירות ובשיווק במזרח אירופה: "נמשיך בעבודה הצמודה אל מול קהילת הווטרינרים ובעלי מקצוע בתחום חיות המחמד ונביא לשוק הישראלי את הפתרונות התזונתיים המתקדמים ביותר"

חברת רויאל קנין (Royal Canin), החברה המובילה בעולם לתזונה מותאמת אישית לבריאות חתולים וכלבים , מודיעה על מינויו של כריסטיאן טאשב למנכ"ל רויאל קנין ישראל.

טאשב בעל ניסיון עשיר של 18 שנה, בתפקידי ניהול, מכירות ושיווק בחברות בינלאומיות. במהלך עבודתו ברויאל קנין שימש במגוון תפקידים, האחרון שבהם ניהול אזור בולגריה, סלובניה וקרואטיה. במסגרת תפקידיו השונים הוביל מהלכים שתרמו לצמיחתה העסקית של החברה, ובכלל זה, מקסום צמיחה לפי יעדים, פיתוח אסטרטגיות מסחריות, שיווקיות ושרשרת אספקה ויצירת והטמעת יוזמות אזוריות.

כריסטיאןבעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בכלכלה ושיווק מ-Cardiff Metropolitan University שבאנגליה.

כריסטיאן טאשב. בקייה אלב,
כריסטיאן טאשב/בקייה אלב

כריסטיאן טאשב: "ישראל היא שוק דינמי ומתקדם בכל הקשור לתזונת פרימיום של חיות מחמד. ההשקעה של בעלי חיות המחמד ברווחתם ובריאותם של הכלבים או החתולים, היא פשוט מעוררת הערצה. כמותג המוביל בעולם בתחום בריאות חיות מחמד, באמצעות תזונה מותאמת אישית, שמחנו לראות מתוך סקר שערכנו לאחרונה, שגם בישראל, המודעות בקרב הצרכנים, למותג רויאל קנין ולבידולו, הינה גבוהה. אנו נמשיך בעבודה הצמודה אל מול קהילת הווטרינרים ובעלי מקצוע בתחום חיות המחמד ונביא לשוק הישראלי את הפתרונות התזונתיים המתקדמים ביותר לכל הצרכים הבריאותיים של חיות המחמד תוך שאנחנו תומכים בעמותות השונות לאימוץ בעלי חיים ומשקיעים בעסקים מקומיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully