וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 15:57

יו"ר חדש לזק"א וסמנכ"לית כספים בישראייר. כצפוי, שבוע החגים נפתח בקול ענות חלושה, אבל אנחנו כאן כדי להביא לכם את המינויים והשינויים במגזר העסקי

עו"ד מנחם מושקוביץ, יו"ר ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין, מונה כיו"ר זק"א.

בצל הכתם הנוראי של העדויות נגד היו"ר הקודם יהודה משי זהב, נכנס עו"ד מושקוביץ לארגון שסובל מפגיעה מוראלית ותדמיתית קשה. "מושקוביץ הוא לא אדם של עמידה בזרקורים כמו קודמו אלא של סטנדרטים משפטיים נוקשים, חמש שנים כיור ועדת האתיקה הם הניסיון הנדרש לארגון שחייב כעת לזכות חזרה באמון הציבור והמתנדבים".

מטעמו של עו"ד מושקוביץ נמסר "זק"א היתה ועודה גוף מבצעי שנחיצותו לציבור הישראלי ואת פעילות המתנדבים יש לקדש ולא את עבודתו של היו"ר".

מושקוביץ יכנס רשמית לתפקידו במהלך חגי תשרי וכל עבודתו כיו"ר תהיה בהתנדבות.

עו"ד מנחם מושקוביץ. יחצ,
עו"ד מנחם מושקוביץ/יחצ

לאחר כשנתיים בתפקיד הודיע אסף צור, סמנכ"ל הכספים של קבוצת ישראייר, על רצונו לפרוש מהחברה לטובת תפקיד שהוצע לו בחברת ריטייל מובילה.

אסף ליווה את החברה לאורך תקופת משבר הקורונה. הוא היה אחראי, בין היתר, על תהליכי העבודה מול משרד האוצר והבנקים, במסגרתם התקבלו שתי הלוואות בערכות מדינה ומקדמה בגין הטסת עובדי מערך הביטחון, הוביל תהליכי התייעלות משמעותיים, ליווה חכירת מטוס איירבאס חמישי ולקח חלק מרכזי בהליך מכירת ישראייר לרמי לוי ושלום חיים.

את צור תחליף רו"ח לי מארי דדון (36), בוגרת תואר ראשון (B.A) מנהל עסקים התמחות ראשית בחשבונאות. דדון עובדת בישראייר קרוב ל 8 שנים. היא התחילה את דרכה כמתמחה בראיית חשבון, משם עברה לתפקיד עוזרת חשב וחשבת הדיווח של הקבוצה וכיום היא משמשת כחשבת הקבוצה.

רו"ח לי מארי דדון. יחצ,
רו"ח לי מארי דדון/יחצ

סופווייב מדיקל, המובילה בתחום המכשור הרפואי לטיפולי עור לא פולשניים, דיווחה על מינויו של אסף קורנר לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה, שיחליף את מיכאל עדן (החל מה-12 בספטמבר 2021).

אסף קורנר מצטרף לסופווייב מדיקל לאחר שכיהן במשך כ-4 שנים כסמנכ"ל הכספים של חברת Bellerophon Therapeutics, Inc, חברה הנסחרת בנאסד"ק ומתמקדת בפיתוח טיפולים לטיפול במחלות לב ריאה. לפני כן, קורנר שימש כסמנכ"ל כספים של מפיצי L&R, בין השנים 2016 -2018, וכן כסמנכ"ל הכספים של חברת Iluminage Beauty, שפיתחה מכשיר רפואי (JV בבעלות משותפת של יוניליוור וסינרון מדיקל) בין השנים 2011 - 2016. קודם ל- Iluminage מילא קורנר מספר תפקידים בכירים בתחום הפיננסי בסינרון מדיקל וכמבקר בכיר ב- KPMG. אסף קורנר בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת חיפה, והוא רואה חשבון מוסמך.

לואיס סקאפורי, מנכ"ל סופווייב: "אנו מברכים על הצטרפותו של אסף לחברה. אסף מביא ניסיון של כ-15 שנים כמנהל בתחום הפיננסים, הפיתוח העסקי והתפעול, עם רקע חזק כמנהל פיננסי בחברות ציבוריות הרשומות בנאסד"ק וכן פרטיות. לאסף יש היכרות מעמיקה עם תעשיית המכשור הרפואי ויכולת מבוססת ניסיון, להביא את סופווייב לשלב הבא. אני רוצה להודות למיקי עדן, סמנכ"ל הכספים הנוכחי שלנו על תרומתו הכבירה לצמיחה יוצאת הדופן של סופווייב בהנפקה המוצלחת שלה בבורסה".

ד"ר שמעון אקהויז, מייסד שותף ויו"ר פעיל בסופווייב הוסיף: "בשם הדירקטוריון והחברה כולה, אני רוצה להודות למיקי עדן על מחויבותו ותרומתו לחברה במהלך 6 השנים האחרונות, למיקי הייתה תרומה חשובה ביותר להצלחתה של סופווייב מראשיתה ועד להנפקה לאחרונה בבורסת ת"א. אני מברך את אסף כסמנכ"ל הכספים החדש שלנו. אסף ואני מכירים שנים רבות ואין לי ספק שניסיונו הפיננסי והתפעולי, היכרותו עם השווקים הרפואיים האסתטיים וכן ניסיונו כמנהל כספים בחברה ציבורית הרשומה בנאסד"ק, יאפשרו לסופווייב להמשיך בצמיחה".

אסף קורנר. יחצ,
אסף קורנר/יחצ

Payoneer Global Inc חברת טכנולוגיית המסחר המאפשרת תשלומים וצמיחה בכלכלה הגלובלית החדשה, מודיעה על שלושה מינויים מרכזיים שמטרתם לחזק את הצוות המוביל והדירקטוריון של החברה.

סמנכ"לית התפעול של החברה (COO), ומנכ"לית פיוניר ישראל, קרן לוי, תמונה לנשיאת החברה, תוך התמקדות בהגדלת הפרופיל הגלובלי של פיוניר ככל שהיא מתרחבת. בנוסף, קרן תמשיך להוביל את Merchant Services, אחד מקווי העסקים החדשים והצומחים ביותר של פיוניר, ותמשיך לנהל את הסניף הישראלי של החברה. לוי זכתה לאחרונה להיכלל ברשימת אחת הנשים המשפיעות ביותר בתחום התשלומים של שנת 2021, של מגזין Payments Source.

"בכל 12 השנים האחרונות קרן הייתה מנהיגה חזקה ומעוררת השראה בפיוניר", אמר סקוט גאליט, מנכ"ל פיוניר. "קרן מעורבת בהנעת הצמיחה שלנו ברחבי העולם, בנתינת שירות בהתלהבות ובהתמדה ללקוחותינו, ואף לקחה חלק משמעותי בעיצוב התרבות הארגונית שמגדירה אותנו. הדחף הבלתי נלאה של קרן, בשילוב גישתה למנהיגות, עזרו לנו לשמור על האנרגיה, הרוח והערכים המיוחדים כל כך של פיוניר".

ארנון קרפט מצטרף לפיוניר כסמנכ"ל התפעול (COO) החדש של החברה. קרפט הוא מנהל מנוסה עם ניסיון גלובלי בארגונים גדולים בהם מיקרוסופט וסאנדיסק. קרפט ייקח חלק בעיצוב ויישום השלב הבא של הצמיחה הגלובלית של פיוניר.

"אני נרגש שארנון יוביל את הרחבת היכולת שלנו ויביא את נקודת המבט והכישורים הייחודיים שלו לפיוניר", אמר סקוט גאליט. "ניסיון המנהיגות בחברות גלובליות של ארנון והמחויבות שלו לספק חוויית לקוח מצוינת תואמות באופן מושלם לפיוניר, בזמן שהחברה ממשיכה להרחיב את הפעילות שלה בכל רחבי העולם."

בנוסף, פיוניר מודיעה על הצטרפותה של פמלה פטסלי לדירקטוריון החברה. פטסלי כיהנה כיו"ר MoneyGram הבינלאומית, וכמנכ"לית החברה בין השנים 2009 -2015. לפני תפקידה ב- MoneyGram, פטסלי מילאה מספר תפקידי ניהול בכירים בחברת הנתונים, Paymentech, Inc. ו- First USA, Inc. כיום פטסלי מכהנת בדריקטוריון של חברת Texas Instruments בע"מ, ד"ר פפר בע"מ ו- Hilton Grand Vacation Ltd. כמו כן, פטסלי תכהן בוועדת הביקורת של החברה כיו"ר הוועדה ובוועדת המינויים והממשל התאגידי של החברה. "לפמלה יש ניסיון ניהולי וניסיון כחברת דירקטוריון שהוא רלוונטי ביותר בענף השירותים הפיננסיים ואנו נרגשים לקבל אותה לדירקטוריון החברה", סיכם גאליט. "היא מצטרפת אלינו בתקופה קריטית של Payoneer, לאחר כניסתנו לשווקים הציבוריים, וכשאנחנו ממשיכים בביצוע האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו במטרה להיות החברה המובילה בעולם למסחר דיגיטלי".

קרן לוי. תומי הרפז,
קרן לוי/תומי הרפז
ארנון קראפט. יחצ,
ארנון קרפט/יחצ

גרופ 107, שנוסדה על ידי היזמים אדי כץ וגיא עמר, העוסקת בפיתוח ושיווק של מוצרים טכנולוגיים בתחום הפינטק ומסחר בשוק ההון ובמתן שירותי השמת עובדים במיקור חוץ, בדגש להייטק בארץ ובחו"ל, מודיעה על הצטרפותו של פרופ' יוג'ין קנדל כחבר בוועדה המייעצת של חברת הבת לבנט.
פרופ' קנדל כהן כראש המועצה הלאומית לכלכלה וכיועץ הכלכלי לראש הממשלה. עד לאחרונה שימש כמנכ"ל סטארט אפ ניישן וכיום מכהן בארגון כיועץ בכיר. קנדל מחזיק בתואר ראשון ושני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים והינו בעל דוקטורט בכלכלה עסקית וארגון תעשייתי מטעם אוניברסיטת שיקגו. תחום מחקרו האקדמי מתמקד בשווקים פיננסים.

חברת לבנט (LEVENT) שבבעלות גרופ 107 פועלת בתחום הצומח של מסחר בשוק ההון על ידי סוחרים פרטיים בשווקים המובילים בעולם. החברה מציעה טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת לבנקים, חברות השקעות וסוחרים להציע פלטפורמת מסחר נגישה ומותאמת אישית. החברה מנהלת משא ומתן להתקשרות עם שותפים אסטרטגים נוספים להפצת פלטפורמת לבנט בארה"ב וגרמניה.

יוג'ין קנדל. יחצ,
פרופ' יוג'ין קנדל/יחצ

פרופ' קנדל מצטרף לאנשי שוק הון וטכנולוגיה ותיקים ומוערכים המנהלים את החברה - דני כהן, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי ומנכ"ל לאומי קארד לשעבר מכהן כיו"ר הקבוצה. בוועדה המייעצת ((Advisory Board של הקבוצה מכהנת תמר יסעור, יו"ר ישראכרט ומייבר דורסט שמכהנת כדירקטורית ועד לאחרונה כיהנה כמנהלת בכירה בחברת סיסקו העולמית.

בשבוע שעבר גרופ 107 השלימה הנפקת מניות ראשונה לציבור בבורסה בתל אביב (IPO). החברה גייסה כ-18 מיליון שקל בהצעה לא אחידה למשקיעים מוסדיים, לפי שווי חברה של כ-67 מיליון שקל לאחר ההנפקה.

אדי כץ, מנכ"ל גרופ 107, מסר: "אני שמח ומברך על הצטרפותו של יוג'ין לוועדה המייעצת של לבנט. פרופ' קנדל הוא כלכלן מן המעלה הראשונה ועם ניסיון רב שצבר בתחום השווקים הפיננסים. אנו בטוחים כי יכולות אלה יסייעו לפתח ולהצמיח את החברה ולהביאה לגבהים חדשים ולאפשר לה לחדור ללקוחות גלובליים נוספים ".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully