וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 השאלות הנפוצות ביותר לגבי שיווק באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 10:04

איך להוסיף לינק לסטורי? מסתבר שזה לא בא טבעי לכולם. רגע לפני שהשנה מסתיימת, טל נברו מספקת תשובה לשאלה הזאת ולעוד שתי סוגיות בוערות אחרות

לפעמים גם לי קשה להאמין שאני כותבת ומפרסמת מאמרים בבלוג שלי כבר 13 שנים. גם לפני כן כתבתי בערוצים שונים וכמובן במדיה החברתית, אבל לנהל בלוג משלי בעקביות ומסירות במשך זמן רב כל כך זה לא מובן מאליו. באופן טבעי, עם הזמן, הנושאים השתנו והתפתחו יחד איתי. המיקוד עבר מיוטיוב ופייסבוק לאינסטגרם ולינקדאין, מנסיעות ופסטיבלים בעולם לכנסים מקצועיים ועבודה מהבית. ועם זאת, כשאני קוראת את המאמרים המוקדמים בו אני מופתעת לגלות כמה מהנושאים שעלו בו והטיפים שחלקתי שם רלוונטים על היום.

הודות לאפשרות הזאת להסתכל אחורה, מעניין אותי במיוחד לבחון מהם הנושאים שמביאים קוראים, לבלוג. אילו מאמרים זוכים לעניין במבחן הזמן? אילו שאלות מוצאות מענה בטקסטים שאני משתפת עם הקהל?

היות ורבים מגיעים אל האתר כדי למצוא תשובות לשאלות ספציפיות וישנם נושאים החוזרים על עצמם באופן מובהק, החלטתי לרכז עבורכם את הנושאים הפופולריים שזכו לעניין הרב ביותר במהלך 2021.

אינסטגרם. ShutterStock
תשובות בוערות לשאלות בוערות/ShutterStock

איך להוסיף לינק לסטורי באינסטגרם?

השאלה הזו משכה אלפי גולשים לאתר שלי בשנים האחרונות. זה לא מפתיע. עבור בעלי עסקים ואנשי שיווק, המשתמשים באינסטגרם כפלטפורמה לקידום המוצרים שלהם, חשובה מאוד היכולת לשלב בתוכן לינק לאתר חיצוני.

איך עושים את זה? ובכן, לאינסטגרם יש כמה תנאים לשם כך:

  • לכל פרופיל עם למעלה מ-10K עוקבים ישנה אפשרות לשלב לינק חיצוני (האפשרות נפתחת אוטומטית).
  • פרופיל עם חנות באינסטגרם יכול להוסיף בסטורי לינק לחנות או למוצר ספצפי.
  • כשמעלים סרטון IGTV - ניתן לשלב בסטורי לינק המוביל לסרטון.
  • ניתן לשלב לינק בסטורי כחלק מקמפיין ממומן
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

באילו שעות כדאי להעלות פוסטים?

השאלה הזו חוזרת הרבה גם בקרב לקוחות, גם בקרב משתתפי הרצאות שלי וגם סתם כדרך אגב בשיחות על ניהול מדיה חברתית.

באופן אישי, אני מאמינה שישנם גורמים המשפיעים הרבה יותר על הצלחת הפוסט שלכם, מאשר שעת הפרסום. באופן טבעי, עדיף לפרסם בשעות הערות של קהל היעד שלכם. לא מומלץ להעלות פוסטים באמצע הלילה, גם אם נזכרתם במשהו ממש חשוב. אולם, מעבר לכך, אין נוסחת קסם או שעת זהב שתביא לכם חשיפה עצומה.

איך למצוא את ההאשטגים שיביאו עוד חשיפה?

האשטגים הם קונספט פשוט של תיוג תוכן באמצעות מילות מפתח. לשימוש נכון בהאשטגים יכולה להיות השפעה אדירה על התפוצה של הפוסט שלכם. חשוב שתשקיעו במחקר של ההאשטגים ותבדקו ידנית מהו התוכן המתויג תחת כל תגית שאתם מעוניינים להשתמש בה. תקפידו להשתמש בתגיות תחרותיות, כלומר לא כאלה שיש בהן מיליוני פוסטים, אך גם לא אלה שאין בהן פעילות בכלל. הקפידו גם להתאים את ההאשטג למוצר שאתם משווקים, לקהל היעד שלכם וגם לתוכן של הפוסט הספציפי שכתבתם.

seperator

שלא במפתיע, השאלות האלה עולות פעם אחר פעם גם בשיחות שלי עם בעלי עסקים שמעוניינים להשתמש באינסגטרם ככלי שיווקי. יש לכם שאלות נוספות שתמיד רציתן לדעת לגבי שימוש שיווק באינסטגרם או רשתות חברתיות אחרות? מוזמים לכתוב לי בתגובות.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully