וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אפשרות לעשות טוב: במקום כספים, תורמים נקודות

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 9:51

אם עד עכשיו התבקשתם לתרום כספים, מעכשיו תוכלו לתרום גם נקודות שצברתם. חברת הוויטמינים ותוספי התזונה "אקוסאפ" החלה במהלך ראשוני בישראל עם "עיגול לטובה"

לראשונה בישראל: ניתן לתרום לא רק כספים אלא גם נקודות. חברת אקוסאפ, המשווקת ויטמינים ותוספי תזונה, מתחילה בימים אלה בשיתוף פעולה ייחודי עם עמותת "עיגול לטובה", במסגרתו יוכלו לקוחות החברה לתרום לעמותות את נקודות החבר שצברו כחברי מועדון הלקוחות.

בעמותת "עיגול לטובה" מציינים כי אקוסאפ היא החברה הראשונה בישראל שמציעה ללקוחותיה לתרום את נקודותיהם, שאותם צברו ברכישות מוצרים, ולא רק כספים. בעמותה מוסיפים כי בעקבות היוזמה הייחודית, הם מתכוונים להציע לחברות נוספות במשק, אשר עמם הם משתפים פעולה, לשכפל את היוזמה המבורכת.

שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה, עם מנכ"ל אקוסאפ אורי גור. יחצ,
שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה, עם מנכ"ל אקוסאפ אורי גור/יחצ

"עיגול לטובה" היא עמותה ללא מטרת רווח המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס האשראי לשקל הקרוב ולתרום את עודף האגורות לטובת עמותות שבוחרים. כך, לדוגמה, אם רכשתם מוצר ב-9.80 שקלים, תחויבו ב-10 שקלים, כאשר 20 אגורות נתרמות. הממוצע החודשי לאדם עומק על תרומה של ארבעה שקלים מכרטיס. כעת, בזכות שיתוף הפעולה, מתאפשרת תרומה גדולה ומשמעותית יותר.

אורי גור, מנכ"ל אקוסאפ: "כחלק מהחזון שלנו, אנחנו מאמינים באחריות שלנו למתרחש סביבנו. מלבד רצון לשפר את אורח החיים שלנו ואת בריאות הזולת, אנו תמיד שואפים להיטיב בדרכים נוספות עם החברה והקהילה. השותפות עם עיגול לטובה היא חלק מה-DNA שלנו כחברה וכמותג. אנו מעודדים את קהל לקוחותינו הנאמן ואת הציבור הרחב להצטרף ליוזמה, ולקחת חלק בהזדמנות להעניק לחברה ולסביבה באמצעות תרומה".

שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה: "מדובר במהלך חשוב המדגיש את האחריות החברתית שאותה מובילה החברה - אמאפשרת ללקוחותיה לשלב גם תרומה למגזר החברתי במסגרת הפעילות העסקית של הארגון. אנו שמחים לקחת חלק במהלך הזה ולאפשר את ביצוע התרומה באמצעות הפלטפורמה של עיגול לטובה, ומקווים לראות גם חברות נוספות הולכות בעקבותיה".

  • עוד באותו נושא:
  • תרומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully