וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפי האוור לסופ"ש: הכירו את סיילספורס

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 15:52

הפי-האוור מיוחד לסופ"ש: בכל שבוע נביא את סיפורה של חברה אחת דרך פינת הקפה שלה, והפעם: סיילספורס. על אנשים ועננים

מה עושים: סיילספורס, Salesforce, חברת תכנה העוסקת בשירותי מחשוב ענן לניהול קשרי לקוחות, ופלטפורמת פיתוח לאפליקציות עסקיות לארגונים דרך האינטרנט.

משתתפים:

מיכל פורת, 28, בזוגיות פלוס חתול, גרה בגבעתיים. תפקיד: Social media and creative content manager, חמישה חודשים בחברה.

טל שמעוני, 39, נשוי פלוס שניים, גר בהוד השרון. תפקיד:Director Engineering Operations and Strategy, Marketing cloud , שנתיים וחצי בחברה.

כרים פנאדכה, 36, רווק, במקור מכפר קרע - היום גר בת"א. תפקיד: Sr. Software Engineering Manager ,Cloud infrastructure, שלוש שנים בחברה.

סיילפורס 8. ראובן קסטרו
סיילפורס בפינת הקפה, מימין: כרים פנאדכה, מיכל פורת, טל שמעוני/ראובן קסטרו

לוקיישן: מטה החברה בישראל יושב בבניין גבוה בתל אביב על גבול גבעתיים. בימים רגילים יש כאן 200 עובדים ליד עמדות המחשבים, היום המשרדים כמעט נטושים, כי רובם עובדים מהבית. אנחנו יושבים בחדר הישיבות, סביב שולחן אליפסה, ומול חלון זכוכית ענקי ממנו נשקפים גגות תל אביב והאופק הכחול.

הפסקת קפה: המטבח מרווח, ארונות גדולים, שני מקרוגלים, מכונות קפה, המון סוגים של תה, וגם חרדל וזעתר, קנקן ענק של מיים עם לימון, ג'ינג'ר ומלפפונים, וכמה סוגי ויטמינצ'יק. במקרר חלב שיבולת שועל, דל לקטוז, סויה, רגיל, גבינה לבנה, ספרייט וקולה.

במרכז שולחן בר גדול עם פלטת שיש, עליה מונחות שלוש קערות עץ עם פירות, פלפלים קטנים, צבעוניים, עגבניות שרי ומלפפונים. בסלסלות שטוחות יש אריזות אישיות של גרנולה, מיקס אגוזים, מאפים מלוחים ועוגיות. יש גם דייסה מהירת הכנה טו גו, פריכיות, דבש, ומיני נוטלה.
אורה, הפורטרית, אחראית על כל הטוב הזה והיא זו שממלאת את ארון הממתקים שמלא במקופלת, כיף כף, חפיסות שוקולד של הביוקר ובמבה במילוי נוגט.

CV: טל למד הנדסה, תעשיה וניהול בת"א. חמש שנים ניהל את מחלקת הפרויקטים הטכנולוגיים והמוצרים של אתר "מאקו" בקשת, היה סמנכ"ל הטכנולוגיות של RGE, ואז נולדה הילדה הראשונה והוא עבר ל"קומפדיה" כסמנכ"ל מוצרים. "חבר שעבד ב'דאטורמה', חברה שסיילפורס קנתה, אמר לי שנפתחה משרה שתפורה עלי. באתי לקפה עם מנהל המו"פ והשאר היסטוריה. היום אני יד ימינו ומנהל כל מה שקורה בקבוצת הפיתוח של דאטורמה מול סיילפורס העולמית".

כארים, בוגר תואר ראשון במדעי המחשב, סיים לפני חודש את התואר השני במנהל עסקים ויזמות בבינתחומי, תוך כדי עבודה בסיילפורס. הוא התחיל את הדרך באמדוקס, ניהל מחלקה של 60 מהנדסים מרחבי העולם ב - HP, ובגיל 30 קיבל הצעה מאלכסיי, המנהל שלו היום, לעבוד לחברה. "התחלתי כמהנדס והיום אני מנהל פיתוח תשתיות בענן. אנחנו מתחזים את מוצרי הבינה של סיילפורס, המכונים איינשטיין".

מיכל שירתה בגל"צ והייתה עורכת, מפיקה ומגישה, וכשהשתחררה עבדה בתכנית של נדב בורנשטיין כתחקירנית במשך שנה ואז התחילה להתמקצע בסושיאל - מדיה חברתית, רשתות חברתיות, אתרים וכלים לשיתוף תוכן גולשים, ופוליטיקה. היא סיימה תואר שני ביחב"ל, ניהלה את הסושיאל של עיריית ירושלים, אחר כך בסטארט אפ קטן.

הבוסית שלי כאן, נילי, חיפשה בדיוק מישהו שינהל את הסושיאל וקיבלה עלי המלצות דרך מכר משותף, הייתי בין עבודות והתאים לי. אני מנהלת את הנכסים הדיגיטליים של סיילפורס בארץ, פייסבוק, אינסטגרם וספוטיפיי ופעילוייות בתוך הארגון, למשל להראות את מגוון האנשים שיש פה לעולם, התנדבות, ועשינו לא מזמן מצעד פזמונים ישראלי פנימי שהעובדים דרגו".

סיילפורס 6. ראובן קסטרו
במבה נוגט בהגשה למרכז שולחן.../ראובן קסטרו

קורונה: כארים היה רגיל להגיע חמישה ימים בשבוע למשרד ופתאום, בבת אחת, כולם עברו לעבוד מהבית. "לי זה היה טוב, כי סיילספורס הכינה תכנית כארים היה רגיל להגיע חמישה ימים בשבוע למשרד ופתאום, בבת אחת, כולם עברו לעבוד מהבית. "לי זה היה טוב, כי גם עבדתי וגם למדתי, אז ככה ניהלתי את הזמן טוב יותר.

היו לנו נהלים ברורים, פגישת בוקר להסתנכרנות, יותר דיבורים בינינו, אחרי כמה חודשים גילו שהתפוקה עלתה. מהצד השני, החברה היתה עם האצבע על הדופק כדי לשמור על הפרדה בין העבודה לבין הבית. כל יום ראשון פעם בחודש לא עובדים, בנוסף לימי החופש".

"היו לנו הרבה פעילויות של חיבור כמו הרצאות כלכליות, שישיה מפגשי סדנת כתיבה בזום עם רוני קובן, ריקוד עם אנה ארונוב, עיצוב עם מושיק גלאמין, הופעות סטאד אפ, עידן רייכל, קיבלנו משלוחים של כל מיני צ'ופרים הביתה".

מיכל התחילה לעבוד עם אנשים חדשים שמעולם לא היו במשרדים, כי הם היו סגורים במשך שנה ורק באפריל 2021 נפתחו מחדש. "לפני סיילספורס לא הייתי בחדר כושר ואז קיבלנו ערכת טייק אווי עם חולצת נייקי, צמיד פעילות שמודד דופק וצעדים, וגומיות כושר בדרגות קושי שונות ואז היה שיעור עם רוני דואני בזום. אנחנו מקבלים החזר חודשי של 'וולנס', סכום כסף שבאמצעותו אפשר ללכת למסאז', דיקור, כל מה שעוזר לשמור על באלאנס".

סיילפורס 2. ראובן קסטרו
לחייך כל הדרך לענן/ראובן קסטרו

הצלחה מכל מקום: מודל שפיתחה החברה עם כלים ופלטפורמות כמו ה"סאלק", מערכת תקשורת פנים ארגונית, שמאפשרת לעבוד בצורה לא סינכרונית. מיכל מספרת שכל מי שעבד מהבית קיבל תקציב הצטיידות וסדנת ארגונומיה לישיבה נכונה, שפתחה לה את הראש ושחררה את הגב, "וחוץ מזה כל שני בערב יש הרצאה גלובאלית על נושא שקשור לגוף ונפש".

"יש לי שתי בנות קטנות", אומר טל. "אנחנו מקבלים תקציב קבוע של 2000 דולר לחודש לבייבי סיטר ושיעורים פרטיים בדיגיטל בשביל הילדים כדי שנוכל לעבוד בראש שקט, ולאחרונה הרחיבו אותו גם לטיפול בקרובי משפחה מבוגרים. אבות מקבלים אצלנו שלושה חודשי חופשת לידה, החזר על טיפולי פוריות גם ללהט"ב, כשכל ההטבות ניתנות לכולם, מהאחראית על האוכל ועד למנכ"ל. אף אחד לא מבקש חשבוניות, כי אחד מערכי היסוד של החברה הוא אמון.


בשביל הנשמה: מיכל שדרנית מוסיקה ב - 99 FM, טל עובד על ספר ילדים שבקרוב יצא לאור. כארים, חובב סקי מושבע, הקים בסיילספורס את ה-ARABS FORCE, קבוצה של בוגרי הנדסה, ערבים ויהודים, שפועלת לקידום החברה הערבית. "אנחנו מצמידים מנטור מהחברה לסטודנטים ערבים כדי לחשוף אותם להיי טק, עוקבים אחריהם כשהם מסיימים א התואר וחלקם מגיעים לכאן".

מה לובשים: הכי קז'ואל.

מאיפה עובדים: כל צוות מחליט איך הכי מתאים לו לעבוד, מתי מגיעים למשרד וכמה ימים עובדים מהבית, ככה התחילו לגייס אנשים שגרים רחוק מהמרכז. "יש קוד של כיבוד ימי החופשה", מסביר טל. "בוסלאק יש נהלים. אם מישהו נמצא בחופשה או בדיוק אוכל, הוא מסמן לכולם ואז לא מפריעים לו".

סיילפורס 6. ראובן קסטרו
לפחות על פי עדותם, הם מחייכים גם כל הדרך אל הבנק/ראובן קסטרו

שכר: אחיו של טל, שעובד בחברת הייטק גלובאלית ענקית, ראה את החוזה שלו ונפל, "ליגה אחרת". כארים קורה לזה "מעל הממוצע", וזה כולל בונוס שנתי, מניות לעובדים, וכל מה שרק תבקש.

מה הלאה: "אני רק חמישה חודשים כאן", אומרת מיכל, "ואני עדיין בתהליכים של בניית התפקיד שלא, שלא היה כאן קודם, אז יש לי עוד המון מה לעשות". טל לגמרי פה. "לפני חודש קודמתי להיות דירקטור, כחלק מתכנית התפתחות אישית, מה שמצד אחד נותן אפשרות לעשות דברים חדשים כל הזמן ומהצד השני תחושה של בטחון ויציבות". גם כארים נמצא בתכנית קידום, אז הוא לא הולך לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully