וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גוך, מותג הוודקה המוכר בשיתוף פעולה עם רשת הגלידות Otello

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 13:03

לראשונה: ואן גוך - מותג הוודקה המוביל הבינלאומי, חובר לרשת הגלידות הישראלית otello בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, במסגרתו מושקים שלושה טעמי גלידה חדשים המבוססים על שלושת הטעמים האהובים והפופולריים ביותר של ואן גוך: אסאי, אננס ודאבל אספרסו במארז מעוצב עם כוסות

לרגל ההשקה, החל מה-22.8.21 יוצע בגלידריות Otello ובמשלוחי wolt של החברה המארז המיוחד המעוצב.

המארז, שמוצע במהדורה מוגבלת כולל את שלושת טעמי הגלידה החדשים בתוספת שלושה בקבוקי מיני ואן גוך וכוסות צ'ייסר. כמו כן, יוצעו טעמי הגלידה בסניפי הרשת לאורך כל תקופת השת"פ.

מארז אוטלו - ואן גוך - 115 שקל. דוד מויאל,
מארז אוטלו - ואן גוך - 115 שקל/דוד מויאל

אורי שקל, מנכ"ל ואן גוך בישראל: "אנו שמחים ונרגשים להשיק את המארז החדש והבלעדי יחד עם אוטלו. כמותג וודקה פרימיום המוביל והאהוב על הקהל הישראלי, שמנו לנו מטרה להמשיך ולהפתיע את הצרכנים ביוזמות יצירתיות וחדשניות, והפעם מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מותג ישראלי כחול לבן - אוטולו, רשת הגלידות האיכותית בישראל, עם השקת טעמי גלידה מעולים ומרעננים המבוססים על וודקת ואן גוך".

"ואן גוך הינה וודקה המיוצרת בעבודת יד, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, לכן בחרנו לשתף פעולה עם גלידת אוטלו, הודות לתהליך הייצור הייחודי והמוקפד של הרשת, התואם את ערכי המותג".

מארז אוטלו - ואן גוך - 115 שקל. דוד מויאל,
מארז גלידת אוטלו בטעמי וודקה ואן גוך - 115 שקל/דוד מויאל

מתן סלע, מנכ"ל ומבעלי גלידת אוטלו: "אנו מודים לוואן גוך על הבחירה בנו כשותפים. מאז פתיחת הרשת, הקפדנו על שימוש ברכיבי פרימיום בתהליך הייצור של הגלידה ופנינו לקהל איכותי אנין טעם. ואן גוך הינו השותף האידיאלי החולק אתנו ערכים משותפים וטעמי הוודקה משתלבים בצורה מושלמת בגלידה שלנו".

את המארז ניתן לרכוש החל מה-22.8.21 בסניפי גלידת אוטלו ובאתר וולט במחיר של 115 שקל.

מארז אוטלו - ואן גוך - 115 שקל. דוד מויאל,
גלידה בטעמי וודקה: אסאי, אננס ודאבל אספרסו/דוד מויאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully