וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד הנשיא: בירת "מלכה" מציגה מהדורה חד פעמית לאספנים

עודכן לאחרונה: 11.9.2021 / 8:54

מבשלת הבירה "מלכה" וחברת "הכרם" שמציינת בימים אלו 100 שנה להיווסדה, ישווקו את ה"בירה רובי", מהדורת האספנים החד פעמית שנוצרה לכבוד תום הקדנציה של נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, כמתנת פרידה מיוחדת לנשיא היוצא

אלפי הבקבוקים שנוצרו במסגרת המהדורה המוגבלת של בירת הקראפט, המבוססת על טעמים וסגנון שהנשיא לשעבר אוהב, יהיו זמינים בחנויות המובחרות לזמן מוגבל ועד לגמר המלאי.

ההכנסות ממכירת "בירה רובי" יתרמו כולן לעמותת "בית אורי - בית לאנשים עם צרכים מיוחדים". עם סיום המלאי המוגבל בחנויות, מחירו של בקבוק מהסדרה צפוי לעלות משמעותית בקרב חובבי פריטי אספנות.

בירה מלכה. באדיבות חברת הכרם,
בירה מלכה לכבוד הפרידה מנשיא המדינה היוצא, ראובן ריבלין/באדיבות חברת הכרם

3 אהבות: ישראל, בית"ר ונחמה ז"ל

בקבוק הבירה מעוטר באיור מיוחד במינו שאייר עמית שמעוני - "היפסטורי" המתאר את העבודה: "החולצה הצהובה שלובש הנשיא באיור מסמלת חופש וגם את אחת האהבות הגדולות שלו - בית"ר ירושלים.

סיכת דגל ישראל נשארה במקומה גם אחרי שהחליפה ירדה. הסמיילי על הטי-שירט מתכתב עם החיוך הפנימי והחיצוני של רובי והקעקועים שמעטרים את גופו - סמל המנורה ואייקון המסמל את היותו צמחוני. והשרשרת כמובן - מציגה 3 מתוך האהבות הגדולות שלו - מדינת ישראל, בית"ר ירושלים וכמובן נחמה רעייתן ז"ל שהיא חלק בלתי נפרד ממי שהוא".

הבירה בבקבוק מכילה 6.5% אלכוהול והיא בסגנון בלונד אייל בלגי, המאופיינת בטעמי רקע של הדרים הנובעים מתוספת קליפות תפוז בתהליך הבישול, לצד שימוש בכשות מיוחד.

מחיר לבקבוק בחנויות ינוע סביב 15 שקל. להשיג בחנויות אלכוהול מתמחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully