וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסים לעניינים: נפתח הקורס הראשון של חברת Lawyers

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 16:07

לקראת פתיחת הקורס הראשון של LAWYERS למתמחים לקראת בחינות הסמכה של לשכת עורכי הדין, ערכה החברה 27 ספרי לימוד לבחינות (כ-3,000 עמודי תוכן) בהשקעה של 1.3 מיליון שקל

לקראת פתיחת הקורס הראשון של חברת LAWYERS למתמחים לקראת בחינות הסמכה של לשכת עו"ד שנפתח ב-5 בספטמבר, ערכה החברה 27 ספרי לימוד לבחינות (כ-3,000 עמודי תוכן) בהשקעה של 1.3 מיליון שקל. מבחני הלשכה יערכו ב-28.12 ועל פי הערכה ייגשו למבחנים כ- 2,300 מתמחים.

עו"ד אריקה סולומון וסר עם עו"ד רועי ביטון. מורג ביטן,
עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון משיקים את ספרי חברת Lawyers/מורג ביטן

בקורס הראשון של LAWYERS ילמדו כ-450 נבחנים בבחינות הלשכה. קורס ההכנה של החברה פותח על יסוד ידע ומומחיות משפטית גבוה ובליווי הוועדה האקדמית של החברה, תוך ניתוח של הצרכים האקדמאים והפרקטיים של הנבחנים בבחינות הלשכה במתכונת החדשה שלה.

מסלול הלימודים יכלול גם סימולציות מדומות של מבחן אמת, פלטפורמה ללימוד ותרגול עם מאמן דיגיטלי (מעל 8,000 שאלות ותשובות), ליווי מקצועי ומנטלי לאורך כל תקופה הלימוד, סרטונים.

בימים אלו נחנך באור יהודה מרכז הפעילות של LAWYERS בהשקעה כוללת של 4.5 מיליון שקל. חברת LAWYERS, בראשותם של עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, תחלק בקורס הראשון 30 מלגות למצטיינים ועל בסיס סוציו אקונומי בשיווי של עד 3,000 שקל למלגה.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully