וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם קומבינציה עליו חתמה גילץ עם סולל בונה וחפציבה צפוי להניב לה הכנסות של כ-4.4 מיליון דולר

אלי דניאל

6.2.2003 / 9:03

החברות יקימו פרויקט מגורים בחדרה שיכלול 186 יחידות דיור; תוך 10 ימים תקבל החברה מסולל בונה וחפציבה מקדמה של 5.5 מ' ש' על חשבון התקבולים העתידיים



חברת גילץ, הנמצאת בשליטת זאב גנות, אדמונד (נחום) עזרא וחברת Eshdev, חתמה אתמול על הסכם קומבינציה עם סולל בונה וחפציבה בנייה ופיתוח שבשליטת מרדכי יונה, ולפיו יבנו שתי החברות על המקרקעין המצויים בבעלותה של החברה במערב העיר חדרה, פרויקט מגורים ובו 186 יחידות דיור.



על פי ההסכם תזכה גילץ ל-19.5% מהתקבולים שיתקבלו בגין מכירת יחידות הדיור שייבנו על המקרקעין, ובהתאם לכך, בחברה מעריכים כי תקבולים אלה יסתכמו בכ-4.4 מיליון דולר. נכון לתום הרבעון השלישי של השנה החולפת היו רשומים המקרקעין בספרי החברה לפי עלות כ-20.2 מיליון שקל.



יש לציין כי כבר בימים הקרובים צפויה החברה לקבל לידי מקדמה בסך של 5.5 מיליון שקל על חשבון התקבולים הצפויים, וזאת בהתאם להתחייבותם של סולל בונה וחפציבה להעביר סכום זה לידי גילץ עד ל-15 בפברואר 2003. מקדמה זו, תקוזז בעתיד מהתקבולים להם תהיה זכאית החברה.



גילץ, אשר רק איגרות החוב שלה נסחרות בבורסה של תל אביב, פועלת בתחום הנדל"ן המניב. בין היתר, לחברה מספר נכסים המצויים בסמוך לצומת רעננה ומושכרים לחברת נייס עד לשנת 2008. הכנסות החברה ברבעון השלישי של שנת 2002 הסתכמו בכ-4.1 מיליון שקל, ורווחיה באותו רבעון הסתכמו ב-680 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully