וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרים בחלונות הגבוהים: ניסינו את מנקה החלונות החשמלי של Karcher

דוד רוזנטל

12.9.2021 / 9:16

אחרי שכולנו למדנו להכיר את האיכות של Karcher, היצרנית הגרמנית הביאה לנו גם את מנקה החלונות החשמלי WV6. ניסינו, בדקנו וזאת התוצאה

כמה פעמים ניקיתם את החלון בשנה האחרונה? חלק מההמלצות הן פעם בחודשיים, אחרים סבורים שיש לעשות זאת פעמיים בשנה. בכל מקרה, זו לא פעולה תכופה במיוחד עבור רוב האנשים. המציאות הישראלית העירונית ומזג האוויר החם והמאובק לעתים מחייבים אותנו להפשיל שרוולים ולטפס על מעקות, אבל בחייאת - למי יש כוח למטלה המעיקה הזאת?

השיטה הקלאסית היא סמרטוט, נוזל חלונות וניירות עיתון. הבעיה איתה היא חוסר מיצוי, כשעם ויטרינות גדולות במרפסת או חלונות שקשים לגישה היא לא מכסה את כלל השטח. לפני מספר שנים הגיעו, יחד עם הרובוטים השואבים לרצפה, גם אחיהם הקטנים המנקים את החלונות. בחלקם הם זכו לביקורות טובות, אבל לא רשמו נתח שוק משמעותי. מחירם, שמתחיל בכ-1,000 שקל ומשם נוסק, לא מצדיק בעיני הצרכן הישראלי את ההשקעה בפעולת ניקיון ביתית נדירה, יחסית.

מנקה חלונות נטען קרשר. יחצ,
יותר קל, יותר נוח. מנקה החלונות הנטען של קרשר/יחצ

מה כן זכה להצלחה, במיוחד באירופה? לפני מספר שנים השיקה חברת Karcher הגרמנית, המוכרת בישראל בעיקר בזכות הקיטוריות הביתיות והתעשייתיות, את סדרת מכשירי WV - מנקה חלונות חשמלי נטען, שזוכה להצלחה גדולה באירופה ובאוסטרליה-ניו זילנד. כעת יצאה לשוק הגרסה האחרונה, גם בישראל - WV6. מדובר במכשיר קטן, קל ונוח לשימוש עם סוללת ליתיום-יון. לטענת היצרן, הסוללה מאפשרת זמן שימוש ארוך במיוחד - כ-100 דקות (נצטרך להאמין ליצרן, כי זה לא משהו שבחנו או רצינו לבחון אצלנו בבית. לכו חפשו מי ינקה חלונות יותר משעה וחצי ברציפות). המכשיר שואב את הנוזלים של מרסס המים וחומרי ניקוי למיכל יניקה מובנה, ללא טפטופים על הרצפה.

חווית השימוש ב-WV6 שונה מהשיטות הקונבנציונליות. הניקוי קל יותר, נעים יותר ואתם תרגישו ש"יש מי שדואג לכם" בכל הקשור לטפטוף ולכלוך מסביב. המוצר מאוד ורסטילי - השתמשנו בו לא רק על חלונות, אלא גם בנקודות מלוכלכות על קירות ורהיטים. על משטחים קטנים (חלונות מטבח, שמשות של רכבים) הוא פשוט מושלם, ועם תג מחיר של 499 שקל הוא בהחלט מומלץ למטרות הללו.

איפה מתחילה הבעיה? בוויטרינות ובמשטחים הגדולים. על מנת לייצר ניקוי יעיל של החלונות הגבוהים והנקודות המרוחקות, תהיו חייבים לרכוש את המוט הטלסקופי שמציעה החברה כמוצר נלווה. הוא יעיל מאוד ומאפשר להגיע למקומות הללו במאמץ מופחת בהרבה, אבל עולה 220 שקל, מה שמציב את כל המכשיר בקטגוריית מחיר קצת שונה.

בשורה התחתונה, ה-WV6 בהחלט עושה את העבודה. במיוחד בתקופה של ניקיונות כמו החגים, נחמד מאוד כשיש מוצר כזה בבית. הוא טוב ובעיקר אמין, כמיטב המסורת של היצרנית הגרמנית הוותיקה. האם הוא גרם לנו לנקות יותר את חלונות הבית? ובכן, בואו לא נשקר לאף אחד - זו הייתה ונשארה אותה משימה מעיקה, ועדיין - כשכבר עשינו את זה המאמץ היה קטן באופן ניכר, לא הסתובבו עיתונים מקומטים לצד שלוליות מים עכורים על הרצפה והתוצאה ככלל הייתה הרבה יותר טובה ונעימה לעין.

נתראה בניקוי הבא, שמי יודע מתי יגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully