וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליסינג למכשירי חשמל? ישראכרט בשירות חדש

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 10:29

ישראכרט ממשיכה לקדם מנועי צמיחה: תקים חברה שתציע אשראי לרכישת מוצרי צריכה בנקודות מכירה ובמודלים חדשניים, ביניהם ליסינג למוצרי צריכה - הצרכנים ירכשו באשראי מוצרים לבית ויוכלו להחליפם בעתיד במוצרים חדשים, שימומנו באשראי חדש, מחוץ למסגרת הקיימת

קבוצת ישראכרט הודיעה היום על חתימת הסכם להקמת מיזם משותף להעמדת אשראי צרכני בנקודות מכירה ברחבי הארץ. מדובר בפעם הראשונה בה חברת כרטיסי אשראי בישראל מקימה פעילות בתחום ה"Buy Now Pay Later"- המתפתח בעולם.

ישראכרט תפעיל את הפעילות החדשה באמצעות חברה ייעודית. החברה החדשה תעמיד אשראי צרכני במודלים ייחודיים כמו העמדת הלוואות במודל ליסינג לרכישת מוצרים לבית.

כך למשל, לקוחות יוכלו לרכוש חבילת מוצרים ביתיים (למשל מוצרי חשמל) ולשלם תשלום חודשי קבוע וידוע מראש באופן שלא "יתפוס" את מסגרת האשראי בכרטיס האשראי שלהם. בנוסף, תתאפשר פריסה ארוכה יותר של התשלום בהשוואה לפתרונות אחרים הקיימים כיום בשוק.

בסוף התקופה, הלקוחות יוכלו לבחור אם להשאיר ברשותם את המכשירים שרכשו, ובהתאם להשלים את העסקה, או, לחלופין, להתחדש ולהחליף חלק מהמוצרים או את כולם במוצרים חדשים, ולהתחיל תקופה נוספת של תשלומים.

בנוסף, המיזם יספק "One Stop Shop" עבור הלקוחות בנושאי שירות, אחריות וביטוחים למכשירים, ויפעל כגורם מקשר בין הלקוחות לבין הקמעונאיים והיבואנים.

איש קונה טלוויזיה בחנות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה. ShutterStock
רוכשים מוצרים לבית בליסינג - ובסוף התקופה בוחרים אם להשלים את הרכישה או "לגלגל" את האשראי לקנייה הבאה/ShutterStock

הפעילות החדשה - גם בחנויות אונליין

שותפתה של ישראכרט להשקת המיזם הינה קבוצת יזמים מוכרים מתחומי האשראי הצרכני בישראל. בשלב ראשון תחזיק ישראכרט 19.9% ממניות חברת המיזם, עם אופציה להגדלת חלקה בהמשך עד לשיעור של 49.9%.

ישראכרט תעמיד בכפוף לתנאים מסוימים מימון לצורך העמדת האשראי הצרכני, וכן תשתתף במימון דרישות ההון העצמי הרגולטורי הנדרשות והלוואת בעלים לצורך התפעול השוטף.

בשלב ראשון בכוונת ישראכרט להפעיל את הפעילות החדשה במספר מצומצם של נקודות מכירה נבחרות, לצד אתרי מכירות באינטרנט. יצוין, כי השקת המיזם כפופה לקבלת רישיון של נותן שירותי אשראי מורחב מרשות שוק ההון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully