וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 17.9.2021 / 14:01

מנהלת חדשה למערך התקשורת של קבוצת תנובה, סמנכ"ל חדש לקבוצת MORE ועוד. כל האנשים שחוו גמר חתימה טובה על חוזה חדש

נוי קדם-מדמון מונתה לנהל את מערך התקשורת של קבוצת תנובה. קדם-מדמון המשמשת כיום כסמנכ"ל תקשורת והסברה בדואר ישראל, תדווח לאייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, תשב בהנהלת החברה, ותנהל את מערך התקשורת החיצוני והפנימי של החברה, לאחר שבמשך מספר שנים לא היה מערך תקשורת בתוך תנובה. בימים אלה תצא חברת הדואר במכרז לאיתור מועמד, שיחליף את קדם-מדמון, אשר תישאר בתפקיד עד להשלמת תהליך החפיפה.

קדם-מדמון משמשת כסמנכ"ל תקשורת והסברה בדואר ישראל מזה חמש שנים. קודם לכן שימשה במשך כעשור כדוברת פלאפון, מקבוצת בזק. לקדם-מדמון ניסיון רב בניהול משברים וניהול מוניטין. במסגרת תפקידיה ניהלה משברים רבים בדואר וכן בפלאפון, בתקופת הרפורמה בשוק הסלולר, הקמת ארגון העובדים בפלאפון, ניידות המספרים, והמעבר לרשת דור 3, לצד קיום ויזום אירועי השקה גדולים, השקות מוצרים ושירותים חדשים, וניהול אירועי תוכן וחסויות רבים. לפני כן שימשה בתפקידי יעוץ אסטרטגי בכירים במשרדי יחסי ציבור מובילים. לקדם-מדמון ניסיון רב בטיפול בדוחות כספיים, וכן בייזום וניהול מהלכי יחסי ציבור והכנת תוכניות עבודה וייעוץ תקשורתי לחברות מובילות במשק בהן: חברת החשמל, IKEA, קבוצת עזריאלי, בזק בינלאומי, אתר וואלה!, הבורסה ליהלומים, בית החולים רמב"ם ועוד.

נוי קדם סמנכ"ל תקשורת והסברה. רמי זרנגר,
נוי קדם מדמון/רמי זרנגר

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, הודה לנוי על תרומתה לחברה ואמר: "הדואר הוא אחד הארגונים המורכבים בתחום התדמיתי, ונוי הצליחה להגדיל משמעותית את החשיפה החיובית של החברה, למזער את התקשורת השלילית, ולמצב את הדואר כחברה המובילה בישראל בתחום הסחר המקוון, תוך יצירת קשרי עבודה מצוינים עם התקשורת ועם שדרת המנהלים והעובדים, אשר תרמו משמעותית לשיפור תדמית החברה בקרב הציבור. המעבר מהשוק הפרטי למגזר הציבורי הוא מעבר מורכב המצריך גמישות רבה, תוך הסתגלות לתנאי עבודה מורכבים ותרבות ארגונית שונה, אותם נוי צלחה בהצלחה יתרה. אני מאמין שנוי היא נכס לכל ארגון ומאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

נוי קדם-מדמון מסרה "אני גאה להיות שותפה במהלכים פורצי הדרך שמובילים בשנים האחרונות הנהלת הדואר והדירקטוריון, בראשות מנכ"ל החברה דני גולדשטיין וחזי צאיג, יו"ר הדירקטוריון. תדמית של חברה נבנית על מעשים, והדואר היא חברה שנמצאת בתהליך עשיה מואץ, תוך כדי מעבר מחברה ממשלתית לחברה בהפרטה, אשר מבצעת מהלכי התייעלות וחדשנות רבים בשנים האחרונות. אני שמחה ומתרגשת לקראת האתגר הבא. תנובה היא אחת החברות המרתקות והחדשניות במשק, המשפיעות על איכות החיים של הציבור בישראל, ואני מודה על ההזדמנות להיות חלק ממהפכת המזון".

נוי בעלת תואר שני (MA) בהצטיינות במדעי המדינה עם התמחות בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת ת"א. נוי בוגרת תוכנית 'מעוז', תוכנית מנהיגות למנהלים בכירים של השלטון המקומי ומשרד הפנים.

seperator

קבוצת More ממשיכה לעבות את שדרת הניהול שלה. עו"ד איתן שור אשר שימש כיועץ המשפטי ומזכיר החברה של הקבוצה, ימונה לסמנכ"ל. מתן קוטאי, ששימש כעוזרו האישי של יו"ר הקבוצה, ימונה לסמנכ"ל משאבים ויהיה אמון על חטיבת המשאבים: רכש; התקשרויות קבלנים; תפעול; משאבי אנוש ומערכות מידע.

עו"ד שור (42) הצטרף לקבוצת MORE בשנת 2019. לפני כן שימש כעו"ד בכיר בקבוצת "אורתם מליבו". עו"ד שור בעל תואר במשפטים בהצטיינות (LL.B) במסלול האקדמי - המכללה למנהל. עו"ד קוטאי (33), הצטרף לקבוצת More לפני כשנתיים ושימש עד כה כעוזרו האישי של יו"ר החברה ולפני כן שימש כראש מטה בחברה ממשלתית ביטחונית. קוטאי בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) מטעם המכללה למנהל ובוגר תואר שני (M.A) במסלול מצטיינים ללימודי מדיניות ציבורית מטעם האונ' העברית בירושלים.

מינויים אלו מצטרפים למינויים נוספים שביצעה הקבוצה מתחילת השנה: אלה קלפנר, מונתה סמנכ"לית שיווק מכירות ושירות של הקבוצה וטל צוראל מונה למנהל אגף תכנון, ייזום והשבחה של הקבוצה ויהיה אמון על ניהול ופיתוח זרוע השבחת קרקעות ומכרזים לקרקע בלתי מתוכננת וממונה פרויקט המייסדים בנס ציונה.

איתן שור. אייל טואג,
עו"ד איתן שור/אייל טואג
מתן קוטאי. טל רחבי,
עו"ד מתן קוטאי/טל רחבי

ארז טרופן (42) מונה בימים אלה כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת המזרח, יבואנית רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר. הוא מחליף את רמי וקסמן ששימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות החברה במשך ה 14 שנים האחרונות.

טרופן, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, מכיר היטב את עולם הרכב ומילא מגוון תפקידים בכירים בענף. את דרכו המקצועית החל בצ'מפיון מוטורס כמנהל מוצר של Audi וסיאט ובהמשך שימש כמנהל תפעול השיווק ומנהל אגף אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברה. בין השנים 2013-2019 כיהן כסמנכ"ל בקבוצת קרסו מוטורס וכמנהל חטיבת החלפים וחטיבת דאצ'יה. בשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל תפעול בחברת ניופאן. במסגרת המינוי החדש יהיה אמון על מערך המכירות, השיווק והטרייד-אין של מותגי רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר.

גלית עיני וולף, מנכ"לית החברה: "אנו שמחים על הצטרפותו של ארז טרופן לשורותינו. השנה אנו מציינים שנת שיא נוספת במכירות מותגי יגואר ולנד רובר בישראל. אנו שמחים וגאים בהישגים ופועלים להמשיך לקדם ולבסס את המותגים יגואר ולנד רובר בשוק רכבי היוקרה בישראל. אנו מאחלים לארז הצלחה רבה".

ארז טרופן: "אני גאה להצטרף לחברת המזרח לשיווק מכוניות שמציגה בשנים האחרונות צמיחה מרשימה בהיקף המכירות של מכוניות יגואר ולנד רובר, וחוגגת שנת שיא במכירות. אמשיך לפתח את הצלחת המותגים המובילים שלנו, ולחזק את הקשר של החברה עם קהילת הלקוחות שלנו" .

ארז טרופן. יחצ,
ארז טרופן/יחצ

סיוון קיסר (35), מונתה לתפקיד סמנכ"לית "הבצפר" של חברות הפרסום והדיגיטל. קיסר החלה את דרכה המקצועית ב'הבצפר' בשנת 2011 כרכזת קורסים, התקדמה לתפקיד עוזרת שיווק למנכ"ל ובהמשך מונתה למנהלת השיווק. במסגרת המינוי, קיסר מקבלת לידיה סמכויות נוספות כחלק מתוכנית העבודה שהיא מובילה בפיתוח מוצרים חדשים ל-B2B, קורסים והשתלמויות מותאמות לחברות וארגונים.

סיוון קיסר, סמנכ"לית 'הבצפר': "רואה את המנוי כהבעת אמון בתוכנית העבודה של "הבצפר" עליה שקדנו רבות ואת תוצאותיה הטובות אנחנו רואים בהרשמה גבוהה של סטודנטים למקצועות השונים ובקורסים מותאמים הנדרשים על ידי ארגונים ועסקים מובילים במשק".

כחלק מתוכנית העבודה שהובילה, מציע 'הבצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל השתלמויות וקורסים במגוון רחב של נושאים וביניהם: השתלמות בעולם הסטוריטלינג, דוברות ויחסי ציבור מותאמי דיגיטל, פרסום, ניהול תוכן ו-PPC.

יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ומנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "'הבצפר' הנו מוסד הרואה את עצמו מחוייב לחדש ולפתח כל העת בהתאם לצרכים המשתנים בשווקים. סיוון מילאה בהצלחה שורה של תפקידים והוכיחה יכולות ניהוליות גבוהות לצד הישגים מרשימים. משום כך מצאנו לנכון להפקיד בידיה הנאמנות סמכויות נוספות על מנת לאפשר לה להמשיך ולהשיג אותם".

סיוון קיסר. יחצ,
סיוון קיסר/יחצ

סופווייב מדיקל, המובילה בתחום המכשור הרפואי לטיפולי עור לא פולשניים, דיווחה היום על מינויו של אסף קורנר לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה, שיחליף את מיכאל עדן (החל מה-12 בספטמבר 2021).

קורנר מצטרף לסופווייב מדיקל לאחר שכיהן במשך כ-4 שנים כסמנכ"ל הכספים של חברת Bellerophon Therapeutics, Inc, חברה הנסחרת בנאסד"ק ומתמקדת בפיתוח טיפולים לטיפול במחלות לב ריאה. לפני כן, קורנר שימש כסמנכ"ל כספים של מפיצי L&R, בין השנים 2016 -2018, וכן כסמנכ"ל הכספים של חברת Iluminage Beauty, שפיתחה מכשיר רפואי (JV בבעלות משותפת של יוניליוור וסינרון מדיקל) בין השנים 2011 - 2016. קודם ל- Iluminage מילא קורנר מספר תפקידים בכירים בתחום הפיננסי בסינרון מדיקל וכמבקר בכיר ב- KPMG. אסף קורנר בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת חיפה, והוא רואה חשבון מוסמך.

לואיס סקאפורי, מנכ"ל סופווייב: "אנו מברכים על הצטרפותו של אסף לחברה. אסף מביא ניסיון של כ-15 שנים כמנהל בתחום הפיננסים, הפיתוח העסקי והתפעול, עם רקע חזק כמנהל פיננסי בחברות ציבוריות הרשומות בנאסד"ק וכן פרטיות. לאסף יש היכרות מעמיקה עם תעשיית המכשור הרפואי ויכולת מבוססת ניסיון, להביא את סופווייב לשלב הבא. אני רוצה להודות למיקי עדן, סמנכ"ל הכספים הנוכחי שלנו על תרומתו הכבירה לצמיחה יוצאת הדופן של סופווייב בהנפקה המוצלחת שלה בבורסה".

ד"ר שמעון אקהויז, מייסד שותף ויו"ר פעיל בסופווייב, הוסיף: "בשם הדירקטוריון והחברה כולה, אני רוצה להודות למיקי עדן על מחויבותו ותרומתו לחברה במהלך 6 השנים האחרונות, למיקי הייתה תרומה חשובה ביותר להצלחתה של סופווייב מראשיתה ועד להנפקה לאחרונה בבורסת ת"א. אני מברך את אסף כסמנכ"ל הכספים החדש שלנו. אסף ואני מכירים שנים רבות ואין לי ספק שניסיונו הפיננסי והתפעולי, היכרותו עם השווקים הרפואיים האסתטיים וכן ניסיונו כמנהל כספים בחברה ציבורית הרשומה בנאסד"ק, יאפשרו לסופווייב להמשיך בצמיחה".

אסף קורנר. סופווייב,
אסף קורנר/סופווייב

מידרוג מודיעה על מינויה של ליאת קדיש לסמנכ"ל ולראש תחום מימון תאגידי.

ליאת קדיש עובדת במידרוג כ-11 שנים, שבמהלכן ביצעה מספר תפקידים מקצועיים וניהוליים בחברה ובתפקידה האחרון שימשה כראש צוות בכירה בתחום התאגידים. במסגרת תפקידה החדש תהיה ליאת אחראית, בין היתר, על דירוג חברות מתחומי אחזקה, תעשיה, מסחר ושירותים, תקשורת, קמעונאות, טכנולוגיית מידע ועוד.

ליאת קדיש, רו"ח, בוגרת תואר ראשון בחשבונאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובוגרת MA במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. ליאת מילאה מספר תפקידים בתחום החשבונאות והפיננסים, ביניהם אנליסטית בכירה בחברת גיזה זינגר אבן וסניורית בכירה במחלקה הכלכלית ובמחלקת הביקורת במשרד רו"ח KPMGסומך חייקין.

אבי שטרנשוס, מנכ"ל חברת מידרוג: "אני בטוח שיכולותיה המקצועיות של ליאת יאפשרו לה למלא תפקיד זה בצורה הטובה ביותר תוך שימור וקידום המובילות של מידרוג בתחומי הדירוג שבאחריותה".

ליאת קדיש. סיון פרג',
ליאת קדיש/סיון פרג'

סלברייט, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין דיגיטלי (Digital Intelligence) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה על מינויו של עידו איש-הורביץ לסמנכ"ל מחקר ופיתוח במחלקת Insight של החברה. במסגרת תפקידו יוביל את המחלקה שבה מפותחים שניים מפתרונות הדגל הטכנולוגיים של סלברייט - Pathfinder ו- Physical Analyzer, המסייעים במליוני חקירות ברחבי העולם, ומשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות וארגונים בפענוח תיקי פשיעה, ביותר מ-140 מדינות.

לאיש-הורביץ ניסיון רב בפיתוח פתרונות Enterprise ו-SaaS, אחרי עבודה בתפקידי פיתוח בחברות גלובליות גדולות ובסטארטאפים. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל הנדסה בחברת Trigo, שם ניהל צוות של מפתחים במטרה לחולל מהפכה בחוויית הקנייה בחנויות. לפני כן, עבד במשך 8 שנים ב-Capriza בתפקיד סמנכ"ל מחקר ופיתוח ובנה מהיסוד פלטפורמת פיתוח סלולרית מבוססת SaaS, ששימשה בשיאה קרוב למיליון משתמשי קצה. לפני כן, הוא שימש בתפקידי מו"פ שונים בחברות מרקורי ו-HP.

איש-הורביץ בוגר תואר ראשון בהנדסת מחשבים ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. הוא ידווח לרונן ערמון, סמנכ"ל בכיר למוצר וטכנולוגיות (CPTO) בסלברייט.

עידו איש הורביץ. יחצ,
עידו איש הורביץ/יחצ

בן חורין אלכסנדרוביץ', ממשרדי הייעוץ אסטרטגי-תקשורתי המובילים בישראל, הודיע על מינוי משמעותי בשדרת הניהול הבכירה של המשרד עם קידומה של אטל בכר להיות המשנה למנכ"לי החברה. במסגרת תפקידה מנהלת בכר את התחום הארגוני ,הכולל משאבי אנוש וכספים ואת התחום המסחרי הכולל שיתופי פעולה וליווי לקוחות אסטרגיים.

בכר עובדת בחברה 8 שנים , כאשר בשנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית. היא בעלת תואר ראשון בחינוך מסמינר הקיבוצים ותואר שני בהתנהגות ופיתוח ארגונים מהמרכז הבינתחומי הרצליה. במקביל לעבודה בחברה, משמשת כמנטורית למעלה משלוש שנים, בתכנית המנטורים של ארגון הבוגרים של המרכז הבינתחומי.

טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין מסרו: ע"ם הצמיחה המואצת של החברה, החלטנו להתפתח גם בפן הניהולי לבניית הנהלת חברה המורכבת ממנהלי המחלקות השונות. אטל, אשר מאז שהגיעה אלינו מצטיינת הן כמקצוענית והן כבן אדם היא מינוי משמעותי עבורנו, כאשר לראשונה תכהן משנה למנכ"לים אשר תוביל פעילות רבה בחברה. אטל תמשיך לצמוח ולהצמיח איתנו את החברה".

אטל בכר. ענבל מרמרי,
אטל בכר/ענבל מרמרי

רוזה קובלנס (44) מונתה לסמנכ"לית לקיימות בחברת סטרטסיס. מהלך הקמת היחידה הייעודית לנושא הוא חלק ממחויבותה של החברה, המובילה כיום את תחום הדפסת התלת מימד הפולימרית, להגנה על הסביבה וכחלק מנשיאת דגל הקיימות בתעשייה בכלל ובתחום ההדפסה בתלת מימד, בפרט - מהלך שהחל כבר לפני 30 שנה, עם הווסדה.

לדברי מנכ"ל חברת סטרטסיס, ד"ר יואב זייף, זהו בדיוק הזמן לייצור שמתחשב בסביבה. "הכלכלה הגלובלית החדשה דורשת מחברות להתאים עצמן ולהתגבר על אתגרים בלתי צפויים, תוך שמירה על מחוייבתן על הגנה על הסביבה בה הן פועלות", אמר זייף. לדבריו, המשימה של סטרטסיס הינה לתרגם את הובלתה בתחומי ההדפסה בתלת מימד ליישומים עסקיים שיאפשרו ללקוחות לייצר פחות פסולת ולהפיק ערך מוסף רב יותר מהתהליכים הדיגיטליים שמניעים את פתרונות הייצור של החברה. "אנו מכוונים לסייע ללקוחות להפחית את טביעת הרגל הפחמנית, להוריד את התלות בשינוע מלאים גדולים וחלקים ולקצר את שרשראות האספקה בתעשיות רבות, דוגמת תעופה, רכב, בריאות ומוצרי צריכה".

מהלך הקמת יחידה ייעודית לקיימות, אומר ד"ר זייף, ישמש כדוגמה לכלל התעשייה ובפרט ליצרני פתרונות ההדפסה בתלת מימד. כחלק מהתהליך, מציין זייף, הצטרפה סטרטסיס כחברה מייסדת לארגון AMGTA ('ארגון יצרני התלת מימד הירוקים') כשקובלנס מצטרפת אליו כחברת דירקטוריון.

קובלנס תשמש בתפקידה החדש במקביל לניהול תחומי תקשורת הפנים הגלובלית ויחסי הציבור של החברה בישראל. לפני הצטרפותה לסטרטסיס, לפני מעל שש שנים, שימשה קובלנס כמנהלת תקשורת פנים בחברת NICE ובתפקידים בכירים בג'וינט ומלכ"רים נוספים עם ניסיון רחב בבניית שותפויות גלובליות וקידום התנדבות. לקובלנס תואר שני Executive MBA מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובניהול מלכ"רים ותואר ראשון בספרות אנגלית ותולדות אומנות.

רוזה קובלנץ. יוג'ין אייזנברג,
רוזה קובלנץ/יוג'ין אייזנברג
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully