וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'אמות' רוכשת פארק לוגיסטי בצריפין תמורת 1.5 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 15:41

'אמות' קיבלה הודעה רישמית מהחברה לניהול קופת התגמולים והפנסיה של עובדי הסוכנות היהודית לארץ ישראל כי היא מקבלת את הצעתה לרכישת מלוא הזכויות בפארק הלוגיסטי בצריפין. העסקה ממצבת את אמות כשחקן מוביל בתחום הלוגיסטיקה

המתחם כולל כ- 274 דונם, מתוכם כ-224 דונם ביעוד אחסנה ומלאכה, אחסנה ומשרדים וכ-50 דונם ביעוד לדרכים, שפ"פ ושצ"פ וכולל 18 מבנים לוגיסטיים בשטח בנוי של כ-113 אלפי מ"ר. המתחם נמצא בתחום המועצה האזורית שדות דן, בצידו המזרחי של כביש 44 (כביש רמלה -בית דגן), בסמיכות למושב ניר צבי ובקרבת בית החולים אסף הרופא וצומת צריפין.

בהתאם למידע שנמסר על ידי המוכרת, המבנים הלוגיסטיים הקיימים במתחם מושכרים נכון למועד הדיווח בתפוסה מלאה, בהסכמי שכירות שונים לכ-28 שוכרים, כאשר דמי השכירות המצרפיים עומדים על סך כולל שנתי של כ- 56 מיליון שקל (סכום הכולל דמי ניהול).

החברה מתכוונת לפתח את המתחם ולהשביחו במסגרת תוכנית בניין עיר החלה על המקרקעין והמאפשרת אחסנה לגובה 18 מטר ו/או במסגרת ייזום תוכנית בנין עיר חדשה.

"בפארק טמון פוטנציאל פיתוח והשבחה"

שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות: "אנו שמחים להודיע על עסקה משמעותית זו אשר מהווה קפיצת מדרגה ביישום אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה בתחום הלוגיסטיקה. מדובר בפארק לוגיסטי ייחודי בגודלו ובמיקומו, המתפרס על שטח של כ-274 דונם וממוקם בסמיכות לערי גוש דן ולצירי תנועה מרכזיים".

אבודרהם הוסיף כי: "בפארק טמון פוטנציאל פיתוח והשבחה עתידי משמעותי הניתן למימוש בשלבים, אשר יאפשר לנו להשיא תשואה עתידית עודפת. העסקה מצטרפת לרכישות ויזמויות רבות אותן ביצענו בתחומי התעשייה והלוגיסטיקה בשנים האחרונות וממצבת את אמות כשחקן מוביל בתחום זה".

הפארק הלוגיסטי בצריפין. דימטרי ספקטור,
הפארק הלוגיסטי בצריפין/דימטרי ספקטור

מימון ממקורות עצמיים

בהתאם לתנאים שנקבעו על ידי המוכרת, ההסכם ייחתם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת הודעת המוכרת והתמורה תשולם במועדים הבאים:

תשלום ראשון ישולם במועד חתימתו של הסכם המכר ויעמוד על סך השווה ל-30% מהתמורה, בתוספת מע"מ. יתרת התמורה, בתוספת מע"מ, תשולם עד ולא יאוחר מה-10 באוקטובר 2021. בנוסף לתמורה, אמות תשלם מס רכישה בשיעור של 6% מהתמורה (סך של כ-90 מיליון שקל אשר יירשמו כהוצאה חד פעמית בדו"ח רוח והפסד במועד הרכישה).

בכוונת החברה לממן את תשלום התמורה ממקורותיה העצמיים ו/או ממימוש מסגרות אשראי ו/או ממימון חיצוני מגיוס הון ו/או חוב, תוך שמירה על רמת מינוף דומה לזו הקיימת היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully