וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: משפחת הבשמים האייקונית מתרחבת

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 13:18

וגם: מצעים שיעזרו לשמור על הבריאות, עושים כבוד לאייקון האופנה הוותיקה, מארזי חג לטיפוח השיער והמכונה של וישי תתאים לכם את המוצר המתאים

יש אופוריה באוויר

אופוריה קלוין קליין. יח"צ,
אופוריה אינטנס/יח"צ

קלווין קליין מציג פרק נוסף בסדרת אופוריה עם פרשנות נועזת ופרובוקטיבית לגרסת האו דה פרפיום האייקונית. מדובר בפרק נוסף בתולדות הבושם שהוא המשך טבעי לחושניות העוצמתית של תיק המוצרים.

"אופוריה אינטנס" מיוצר במהדורה מוגבלת חדשה החושפת פן נוסף של הבושם החושני המתאפיין בניחוח פירותי של נקטר קסיס חושני ושל נקטר סחלבים ופאצ'ולי. את מסע הפרסום מובילה הדוגמנית רבקה לונגנדייק עם מבט חודר והבעה שכולה הילה מסתורית, ראשה נשען בעדינות על זרועה כשהיא חיה את הרגע בהתלהבות. צילומי הסטילס מציגים את הבושם המואר על רקע פרח הסחלב-הסמל ומקור ההשראה וסימן ההיכר של הבושם. הבקבוק המפוסל הוא הבקבוק העל זמני שממשיך גם בהשקה הנוכחית, לבקבוק שהפך לסימן ההיכר של בשמי אופוריה, קווים רכים וחושניים, הפעם זוכה הבקבוק לציפוי לקה בצבע קסיס עמוק שחושף את הבושם שבתוכו.

אופוריה קלוין קליין. יח"צ,
אופוריה אינטנס/יח"צ

מותג קלוין קליין הושק ב-1968. קליין וחבר ילדותו בארי שוורץ הקימו את המותג שהתמחה באופנה. בשנות ה-70 וה-80 נכנס המותג לתחום הבישום עם השקת סדרות בישום שונות לגברים ולנשים ביניהןObsession, Eternity ו-Escape. ב-1993 השיק המותג סדרת בשמים חדשה בשם CK One שנחשבה לחדשנית בזכות העובדה שמדובר היה בבושם יוניסקס המיועד לנשים ולגברים. ב- 2005 הצטרפה למשפחת הבישום סדרת Euphoria
לנשים ואופוריה לגברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

יש למה לצפות

סונוביה. יח"צ,
סונוביה/יח"צ

חברת סונוביה, שהתפרסמה כשהשיקה מסכות אנטי בקטריאליות, החלה לשווק ציפיות אנטי-בקטריאליות המשמידות בקטריות, חיידקים, פטריות כולל בקטריות של אקנה. על-פי מחקרים אנשים נוטים להחליף את הציפיות שלהם אחת לשבועיים-שלושה כאשר ההמלצה של אנשי מקצוע רבים היא להחליף אותן אחת לכמה ימים בשל כמות הבקטריות החריגה שמצטברת עליהן, כמות גדולה בעשרות מונים מכמות בקטריות שמצטברות על מושב האסלה. חברת סונוביה שהונפקה בבורסת תל-אביב בשנה שעברה, מייצרת מענה אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי לטקסטיל ומוכרת בעולם.

הציפיות של סונוביה מסוגלות לשמור על הגנה מבקטריות במשך 55 כביסות ויותר, הן מכוונות לקהל שומר הבריאות וגם לבעלי עור רגיש, מגורה או עם נטייה לאקנה, ולמי שבעקבות הקורונה מבקשים יותר לשמור על עצמם.

המצעים משווקים בשלב זה לשוק האמריקאי באמצעות האתר הבינלאומי של סונוביה ובקרוב גם לקהל הישראלי. מידות המצעים מותאמים לשוק הישראלי דרך האתר הישראלי של החברה.

seperator

100 שנות השראה

אייריס אפפל. יח"צ,
אייריס אפפל/יח"צ

מותג H&M בחר לשתף פעולה כלל עולמי עם אייקון האופנה אייריס אפפל ולציין את יום הולדתה ה-100 בערב מיוחד במסגרת שבוע האופנה ניו-יורק 2021 בו יחלוק כבוד למוזה המשמשת מקור השראה לשוחרי אופנה בכל העולם כבר עשרות שנים. קולקציית אייריס אפפל ל-H&M היא מחווה לסגנונה הייחודי והיא תושק בחנויות נבחרות של H&M בתחילת 2022 כולל חנות הדגל בקניון TLV.

אפפל היא אשת עסקים, מעצבת פנים, מעצבת אופנה שבנתה את הקריירה שלה במו ידיה, היא התפרסמה בזכות סגנונה הבולט, אינדיבידואליות ללא חת, בחירות אופנתיות נועזות ועיצובים יצירתיים, והיא מייצגת את התפיסה שסגנון והשראה נמצאים בכל מקום ובכל אחד, ללא קשר למחיר. מותג H&M שאף לעבוד עם אייריס בגלל סגנונה האקסצנטרי והשפעתה על קהילת האופנה שעיצוביה הצבעוניים והאקססוריז מהווים מוקד משיכה וקסם כבר עשרות שנים.

אייריס אפפל. יח"צ,
אייריס אפפל/יח"צ

הקולקציה נוצרה בהשראת סגנונה הצבעוני והיא תכלול מגוון שעוצב עבור כולם. הקולקציה כוללת בגדים ואקססוריז. כל החומרים בקולקציה ממוחזרים או מופקים ממקורות המתחשבים יותר בסביבה בעוד כל הבגדים והאקססוריז נוצרו מתוך מחשבה על מעגליות האופנה.

seperator

שימו שמן

Moroccanoil. יח"צ,
Moroccanoil/יח"צ

מותג הטיפוח הבינלאומי הקנדי Moroccanoil משיק מהדורה מוגבלת של מארזים לתקופת חגי תשרי, המגיעים ב-3 אופציות בהתאם לסוג השיער. המארזים כוללים את כל מוצרי המותג לטיפול בסוג הרצוי ולשמירה על שגרת טיפוח השיער לאורך כל ימות השנה ולא רק בחג.

המארזים כוללים: מארז חג לחות עם כל המוצרים החיוניים להזנת השיער; מארז חג שיקום הכולל את כל המוצרים הנדרשים לשיקום שיער פגום; מארז חג- ווליום הכולל את כל המוצרים הנדרשים לשיקום שיער פגום.

סדרת המוצרים של MOROCCANOIL נוצרה בהשראת הניחוחות האקזוטיים של הים התיכון וגוון תיק הקטיפה בצבע טורקיז האייקוני המהווה את סימן ההיכר של החברה. MOROCCANOIL נחשבת לחלוצה בתחום אשר החלה להשתמש בשמנים במוצריה.

seperator

יופי של מכונה

וישי. יח"צ,
וישי/יח"צ

אם תגיעו לקניון גבעתיים או דיזינגוף סנטר ותתקלו במכונה המציעה קרמים בחינם, אל תחפשו מצלמה נסתרת, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי וישי, משיק לראשונה בישראל מתקן ייחודי להתנסות במוצרי המותג המותאמים באופן אישי. צריך רק לענות על שתי שאלות כמו גיל ומצב עור (חסר לחות, קמטים וקמטוטים, עור בוגר הזקוק להזנה), ומקבלים מוצר מתאים בגודל מיוחד במתנה. בנוסף מקבלים שובר הנחה על-סך 10% לרכישה ברשתות הפארם. כל מוצרי הטיפוח של וישי, מכילים את המים הטרמליים ממעיינות וישי המהווים את רכיב הליבה במוצרי המותג, המים עשירים ב-15 מינרלים טבעיים והמסייעים בחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור מפני מפגעים חיצוניים ושמירה על עור בריא.

וישי. יח"צ,
וישי/יח"צ

המותג גם מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV, ליפטאקטיב ומשיק את ליפטאקטיב קולגן ספיישליסט לילה המסייע בטיפול בסימני גיל הנגרמים כתוצאה מאיבוד קולגן, משפר את מראה הקמטים, ממצק את העור ומעניק לו מראה אחיד וקורן. ליפטאקטיב קולגן ספשליסט לילה, מחדש ומזין את העור, הפורמולה שלו מכילה ורסברטרול, נוגד חמצון רב עוצמה וויטמין Cg ממקור צמחי, הידוע ביכולתו לטפל בגוון עור לא אחיד, ושימוש יומיומי בו מסייע בחיזוק העור כנגד מפגעים חיצוניים ומטפל בנזק היומי המצטבר לאורך זמן ונבדק בפיקוח דרמטולוגי.

למותג יש מערכת SKIN CONSULT לאבחון העור המתבצע ב-3 שלבים: נכנסים לאתר דרך הנייד, מעלים תמונת סלפי, עונים על שתי שאלות, ומקבלים אבחון מדויק על מצב עור הפנים, הכולל שגרת טיפוח מותאמת אישית.

seperator

ניחוח מלון

סנו פרש. יח"צ,
סנו פרש מלון בוטיק/יח"צ

מפנטזים על ניחוח מלון בוטיק? סנו מגשימה חלום ומשיקה מכשיר אוטומטי חדש לבישום הבית בניחוח מלון בוטיק באריזה מהודרת הכוללת מכשיר ומילוי. סנו פרש בניחוח 'מלון בוטיק' מעניק ניחוח יוקרתי ונעים שנשאר לאורך זמן, האריזה כוללת מכשיר אוטומטי מעוצב ואלגנטי המתאים לבישום מגוון רחב של חדרים וחללים, ומיכל מילוי בניחוח בהשראת מלונות בוטיק יוקרתיים. המכשיר מפיץ ניחוח מדי 9, 18 או 36 דקות, אתם בוחרים את הזמן על-ידי הגדרה פשוטה בלחצן.

ניחוח "מלון בוטיק" מצטרף למשפחת הניחוחות הקסומים: כותנה מלטפת, סופט באלאנס, פלורל הרמוני, בלו אייר, מאסק ווניל קוקוס. למארז מצורפות בטריות.

seperator

עושים דרמה

א דרמה. יח"צ,
א דרמה/יח"צ

חשבתם ששיבולת שועל טובה רק לתזונה שלנו? מסתבר שלא. א-דרמה, A-DERMA הוא מותג דרמו-קוסמטיקה אשר פותח במיוחד לעור יבש ומגורה. מוצרי המותג מבוססים על שיבולת שועל מזן הריהלבה שנבחר מתוך 80 זני שיבולת שועל, בזכות תכונותיו הייחודיות המאזנות מחדש את העור, משקמות את מחסומי העור ונודעים בפעילות אנטי דלקתית. המוצרים מבוססים על מחקרים דרמטולוגיים ייחודיים והם עוברים מבחני יעילות וסבילות, תחת בקרה דרמטולוגית קפדנית. המוצרים הוכחו כיעילים, בטוחים ומומלצים על-ידי רופאים ורוקחים בכל העולם.

CUTALGAN Spray הוא תרסיס ייחודי וחדשני שמיועד להפחית ולהקל באופן מידי על תחושות אי נוחות בעור כמו עקיצות, פגעי עור קלים ועור פגום. כמו כל מוצרי א-דרמה, CUTALGAN Sprayמבוסס על שיבולת שועל מזן ריהלבה ומכיל רכיב פעיל Peruvin Liana המרגיעים את העור, המוצר מתאים לטיפול בכל אזורי הגוף והפנים, כולל קרקפת, ואזורים אינטימיים חיצוניים, תינוקות, ילדים ומבוגרים, ומתאים לשימוש גם לאחר חשיפה לשמש, לאחר פרוצדורות דרמטולוגיות ואסתטיות.

seperator

פיקאבוק

פיקאבוק. יח"צ,
פיקאבוק/יח"צ

זוכרים את לוחות השנה של פעם? כיום, רובנו משתמשים בלוח השנה שבנייד שלנו, ועושה רושם כי השימוש בלוח שנה קצת נעלם בעידן הדיגיטלי, ואת הקיר החליפה כף היד. חברת PICABOOK החליטה לחדש את המסורת של לוחות שנה אישיים ופיתחה אפליקציה חדשה, פשוטה ונוחה, המאפשרת יצירת לוחות שנה אישיים במינימום זמן ומקסימום רגש.

האפליקציה מאפשרת לערוך במהירות לוח שנה שאתם אוהבים באמצעות עורך online ללא הורדת תוכנה, רק פותחים את תיקיית הגלריה בנייד, בוחרים 14 תמונות: 2 חודשי ספטמבר; 11 החודשים שביניהם; ותמונת שער ומתחילים לעצב. ניתן לבחור עיצוב לכל חודש/עמוד ולכל תאריך/אירוע/יום הולדת ניתן לשתול טקסט או תמונה, ניתן להחליט מאיזה חודש להתחיל את הלוח, ולבחור בין לוח לועזי ללוח עברי, לקבוע עם/ללא תצוגה של זמני כניסת ויציאת שבתות, ויכולת לסמן תאריכי ילדי יום הולדת. התאריכים שנסמן יקפצו לנו מדי חודש בחודשו, וככה נוכל לזכור תאריכי ימי ההולדת ואירועים. היתרון החשוב הוא ששנה אחרי ניתן לייבא את רשימת האירועים והם יקפצו קדימה בשנה למשבצת החדשה שלהם מבלי להקליד מחדש.

seperator

שטיחים ונהנים

כרמל פלור. מנחם עז,
כרמל פלור/מנחם עז

רשת כרמל פלור יוצאת בקמפיין חדש לקולקציית השטיחים לסתיו חורף 2021-2022 Leading in Home Style שמובילה הדוגמנית אביטל לנגר. הקמפיין בעלות של 375 אלף שקלים, יעלה בדיגיטל כשהוא מציג את השטיחים כפריט אופנה בחלל הבית. הקולקציה מחברת בין עולמות האופנה לעיצוב פנים, כשהבגדים של לנגר עוצבו בהשראת השטיחים עם המרקמים והפרינטים.
השטיחים מאופיינים במוטיבים גאומטריים, טקסטורות אתניות, מנעד גוונים חמים ועמוקים לצד גוני ניוד סתווים. רשת כרמל פלזר נכללת תחת קבוצת כרמל גרופ בבעלות משפחת איתני המפעילה את רשתות ביתילי, IDdesign, URBAN, B-teen וגוד-לייף לבני הגיל השלישי. הרשת מתמחה בשטיחים, פרקטים ודשא סינטטי וכוללת 18 סניפים בפריסה ארצית ואתר סחר.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully