וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן שאלה מעל השקעת יגאל דמרי בקנאביס

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 13:41

'טוגדר פארמה' הודיעה כי היא דוחה את אסיפת בעלי המניות לאישור השקעתו בה בשל "בירור רגולטורי". הבירור נדרש כדי לבחון אם דמרי, שנאשם על ידי רשות התחרות ב"תיאום מחירי מכרזים", יוכל לכהן כבעל עניין בחברת קנאביס. יגאל דמרי: "אנחנו עדיין בעניין ההשקעה. הכל בסדר"

סימן שאלה הועלה בסוף השבוע האחרון סביב השקעתו של יגאל דמרי בחברת הקנאביס הרפואי 'טוגדר פארמה', לאחר שזו האחרונה דיווחה כי היא דוחה את אסיפת בעלי המניות לאישור השקעתו בה ב-14 יום בשל "בירור רגולטורי".

דמרי השקיע בסוף חודש יולי האחרון 15 מיליון שקל תמורת כ-13 מיליון מניות של 'טוגדר פארמה', לצד 10.8 מיליון כתבי אופציה. בנוסף, הוא העמיד לרשות החברה הלוואה של 10 מיליון שקל בריבית שנתית של 6%.

"הבירור הרגולטורי" נדרש לאור כתב אישום בכפוף לשימוע שהוגש כנגד דמרי וחברת הבנייה שבשליטתו, י.ח. דמרי, לפני כשלושה שבועות על ידי רשות התחרות, בגין חשדות לתיאום מכרז מחיר למשתכן בפרויקט 'רמות יורם' בנתיבות באוגוסט 2019.

החברה מסרה אז בתגובה, כי בהנהלתה בטוחים כי לא נפל פגם בהתנהלותה וכי אין להם ספק כי לאחר שישטחו טענותיהם בפני רשות התחרות, זו תסגור את התיק.

יגאל דמרי. יח"צ,
יגאל דמרי,: "עדיין בעניין ההשקעה"/יח"צ

"ימצא דרך לבצע את ההשקעה"

עד שהנושא יתבהר אל מול רשות התחרות, עולה השאלה אם דמרי או חברתו יוכלו לקבל את אישור היק"ר (היחידה לקנאביס רפואי) הנסמך על אישור משטרת ישראל (שהמפכ"ל שלה לשעבר, רנ"צ בדימוס יוחנן דנינו, משמש כיו"ר 'טוגדר פארמה'), ולהפוך לבעל עניין בחברת הקנאביס, כנדרש מהחלטות הממשלה בנושא.

יגאל דימרי, כך מתקבל הרושם, אינו מוכן לוותר על השקעתו בתחום, ואמר ל'וואלה! כסף', כי "אנחנו עדיין בעניין ההשקעה". ולשאלה אם כתב האישום מרשות התחרות לא יפריע לה ענה: "הכל בסדר".

גורמים בתחום הקנאביס אמרו ל'וואלה! כסף', כי "דמרי מוצא הזדמנות בהשקעה הזו, והוא ימצא הדרך לבצע אותה". אותם גורמים העלו כדוגמא משקיעים אחרים שנחסם בידם להפוך לבעלי עניין באופן ישיר, אך מצאו בכל זאת דרך עקיפה לבצע השקעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully