וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאף הקנאביס של סאיקי מדיקל ישווק ברשת סופר-פארם

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 21:13

המשאף והמחסניות הקנאביס שפיתחה החברה הישראלית זמינים בבתי המרקחת המורשים של הרשת המורשים לשווק קנאביס רפואי. במסגרת ההסכם שנחתם בין שתי החברות, מטופלים שירכשו את המשאף והמחסניות בבתי המרקחת של הרשת, יהיו זכאים להנחה של 300 שקל על מחיר המשאף

רשת סופר-פארם החלה לשווק את משאף Air by Syqe®, משאף הננו-גרם לקנאביס הרפואי שפיתחה חברת סאיקי מדיקל הישראלית. המשאף וכן המחסניות ישווקו בבתי המרקחת המורשים לבעלי רישיון לקנאביס רפואי ובצירוף מרשם מרופא. משאף סאיקי מאפשר טיפול מדיד בקנאביס רפואי בשאיפה.

באמצעותו המטופל צורך כמויות מדודות של המולקולות הקיימות בפרח הקנאביס, ובכך מתאפשרת שליטה ודיוק בטיפול, כפי שמתאפשר בכל טיפול רפואי מן המניין.

במסגרת ההסכם שנחתם בין השתיים, מטופלים שירכשו את המשאף והמחסניות בסניפי הרשת, יהיו זכאים להנחה בגין המשאף בסך 300 שקל ומחירו יעמוד על סכום של 1,650 שקל.

בנוסף, המטופלים יהיו זכאים ללא עלות לשירות משלוח עד הבית מטעם סופר-פארם וכן לליווי צמוד והדרכה של צוות האחיות המוסמך של סאיקי.

כמו כן, המטופלים יהיו זכאים לתקופת התנסות בטיפול, שתאפשר להם קבלת החזר של 75% מעלות המשאף מחברת סאיקי. ההחזר מותנה בהצטרפות לתכנית ליווי האחיות ויינתן ללקוחות שיהיו מעוניינים להחזיר את המשאף במהלך תקופת ההתנסות, בין 45 ל-90 יום ממועד תחילת טיפול המלווה על ידי אחיות החברה.

סאיקי מדיקל משאף לקנאביס רפואי SYPE. סאיקי מדיקל,
משאף SYPE של חברת סאיקי מדיקל. מעתה בבתי המרקחת המורשים למכירת קנאביס רפואי של סופר-פארם/סאיקי מדיקל

היחיד בעולם שמאפשר דיוק ברמת ננו-גרם

משאף Air by Syqe® הינו הפתרון הרפואי-טכנולוגי היחיד אשר קיבל אישור למתן קנאביס משולב במכשור רפואי. האישור התקבל על בסיס המחקרים הקליניים שביצעה החברה במרכז הרפואי רמב"ם.

המחקרים מראים כי הטיפול באמצעות המשאף מאפשר למטופל להשיג את התוצאות הרצויות של הפחתת הכאב במקביל להפחתה בתופעות לוואי, ובכלל זה השפעות פסיכואקטיביות, דבר שתורם באופן משמעותי לתפקוד היומיומי, איכות החיים והבטיחות של המטופל. המשאף מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות בישראל (רישוי אמ"ר) ומשרד הבריאות הקנדי (רישוי MDL), ונושא תו תקן אירופאי (רישוי CE).

בתוך כך, מודיעה סאיקי כי על מנת לאפשר למטופלים מגוון רחב של מינונים של טיפול, ובכדי להעניק טיפול מותאם אישי לצרכים השונים, התווספו 2 מינונים חדשים. עד כה, המשתמשים יכלו לבחור אלקטרונית בכל שאיפה בין מינון של 250 מיקרוגרם ומינון של 500 מיקרוגרם.

וכעת, בפני המטופל שתי אופציות מינון נוספות : 750 מיקרוגרם, ו-1,000 מיקרוגרם, אשר יהווה את המינון המקסימלי לשאיפה.

משאף סאיקי הינו המכשיר הרפואי המדיד היחיד בעולם ברמת ננו-גרם אשר מאפשר למטופלים ולרופאים דיוק מירבי של מינון הקנאביס הרפואי - והגדלת אפשרויות הבחירה ל-4 מינונים אפשריים לכל שאיפה תאפשר שליטה טובה יותר במינון הטיפולי.

משמעות הוספת המינונים תשפר את נוחות השימוש למטופל ותסייע למטופלים הנצרכים למינון גבוה יותר לצרוך אותו בשאיפה אחת לעומת מספר שאיפות בעבר כלומר מינון גבוה ללא תוספת עלות במחיר וזאת בשל הטכנולוגיה של המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully