וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטאר נייט טכנולוגיות תרשום רווח הון של כ-2.8 מיליון שקל

אלי דניאל

6.2.2003 / 10:33

ממכירת החברה הבת סטאר נייט נדל"ן; המכירה, שנועדה לסייע לחברה לעמוד בכללי השימור של הבורסה

חברת סטאר נייט טכנולוגיות , הנמצאת בשליטת מוטי סלומון, השלימה בימים אלה את מכירת החברה הבת, סטאר נייט נדל"ן, בתמורה ל-90 אלף שקל. טרם ביצוע המכירה, העבירה סטאר נייט לידיה נכסים שהיו בידי החברה הבת, בהם מטלטלין, ציוד וזכויות חכירה בנכס מקרקעין בקצרין עליו מצוי אחד ממפעליה, כל זאת כנגד קיזוז הלוואות בעלים שהועמדה לחברה הבת.

כתוצאה ממהלך זה תרשום סטאר נייט רווח הון של כ-2.8 מיליון שקל, ורווח זה צפוי להקטין את הגירעון בהונה העצמי, גירעון שהסתכם בתום הרבעון השלישי של שנת 2002 בכ-5 מיליון שקל.

מכירת החברה הבת נעשתה במסגרת מאמצי החברה למנוע את השעיית המסחר במניותיה, בשל כך שהיא אינה עומדת בכללי השימור - הונה העצמי נמוך מ-2 מיליון שקל. החברה קיבלה מהבורסה לניירות ערך בת"א ארכה עד ל-31 במארס 2003 לשם ביצוע הסדרים לעמידה בכללי השימור.

סטאר נייט, אשר עוסקת בייצור ושיווק מערכות ורכיבים אלקטרו אופטיים, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם הכנסות של כ-4.2 מיליון שקל. בשורה התחתונה הציגה החברה ברבעון השלישי של השנה החולפת רווח נקי של כ-1.5 מיליון שקל, שיפור ניכר לעומת הפסד של כ-3.1 מיליון שקל שהושג ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully