וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל צפריר ימונה למנכ"ל מרמנת, ולסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצה טלרד

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 11:12

צפריר כיהן כ-VP Business בחברת אורבוטק פסיפיק והוביל את המגזר העסקי והטכנולוגי של בזק בינלאומי לאורך תקופה של 5 שנים. יצטרף לקבוצת טלרד בתחילת אוקטובר

קבוצת טלרד, הפועלת בתחום תשתיות תקשורת, סייבר ו-IT, בניהולו של מוטי אלמליח, מודיעה על מינויו של איל צפריר למנכ"ל של החברות מרמנת ו-Hiverr (חברות בנות של הקבוצה) ולסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת טלרד. במסגרת תפקידו צפריר יהיה אחראי על מגוון רחב של פעילויות בתחומים העסקיים והטכנולוגיים בקבוצת טלרד.

איל צפריר כיהן בתפקידו האחרון כ-VP Business בחברת אורבוטק פסיפיק וניהל את חטיבת הצגים השטוחים (FPD) באזור. לפני כן, כיהן צפריר כ-CTO ו- CIOשל בזק בינלאומי, ובין היתר הוביל במשך 5 שנים את החטיבה העסקית של בזק בינלאומי והפך אותה לשחקנית משמעותית בעולמות ה-IT בישראל.

איל צפריר. יונתן בלום,
איל צפריר/יונתן בלום

מוטי אלמליח מנכ"ל קבוצת טלרד: "איל מביא עימו ניסיון משמעותי של למעלה מ-20 שנה בעולמות העסקיים והטכנולוגיים בארץ ובעולם. הידע הטכנולוגי, הניסיון העסקי והיכולות האישיות שלו,מהווים תוספת כוח משמעותית לשדרה הניהולית הקיימת בקבוצת טלרד, המובילה את יישום אסטרטגיית הצמיחה הנוכחית של טלרד בכל השווקים בהם היא פועלת".

חברת מרמנת, שבבעלות טלרד, מספקת שירותים ופרויקטים תפעוליים מורכבים למגזר הפרטי והציבורי בשיטת BPO (Business Process Outsourcing).

חברת HIVERR הנה חברת הזנק המפתחת Market Place בתחום טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות לארגונים ולצרכנים בעולמות ה-BPO והחינוך בארץ ובעולם.

טלרד פועלת כיום בשלושה מגזרי פעילות עיקריים - בתחום מוצרים, פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בכ-100 מדינות בעולם, בתחום של תשתיות תקשורת, סייבר ו-IT ובתחום מיקור תהליך עסקי, ניהול פרויקטים ושירותי מיפוי דיגיטלי באמצעות החברות מגלקום, אואזיס, מרמנת וגאו-דע לאלפי לקוחות בישראל ובאמצעות פעילות שירותים ומוצרים בדרום אמריקה ובשאר העולם. טלרד מעסיקה בקבוצה כיום יותר מ-1,500 עובדים בישראל וברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully