וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהארון של הפשניסטיות לנערות בסיכון: פופ-אפ מותגים למען הקהילה

עודכן לאחרונה: 15.9.2021 / 11:31

בקניון עופר רמת אביב, תיפתח חנות מותגים ומעצבים לפריטים יד שניה כפרוייקט למען הקהילה. הכנסות מהמכירות כולן יועברו כתרומה למען נערות בסיכון

קניון עופר רמת אביב יוצא בפרויקט למען הקהילה, במסגרתו תיפתח חנות פופ-אפ למותגים יד שניה.

כל ההכנסות תרומה לעמותות הפועלות למען נערות בסיכון, ביניהן: "בית רות" בעפולה, "כפר זוהרות" במגדל העמק ועמותת "אותות" המפעילה רשת מסגרות לנערות בסיכון בגילאי 13-18 שהוצאו מבתיהן ע"פ צו של בית משפט.

את הפרויקט הפיקה ליאת מוליוב ומי שמובילה אותו היא המשפיענית ומובילת דעת קהל העוסקת בפילנטרופיה, לובה ג'ייקובסון שבזכות פעילותה הועברו לעמותות עד כה סכום של מעל ל- 400,000 שקל המאפשרים לנערות לקבל הכשרה מקצועית ועוד מגוון תכניות אשר מתקיימות במסגרת העמותות בהן: תכנית פעילות קיץ, תכנית טיפול באומנויות בפוסט טראומה, תכנית הכשרה מקצועית "מבשלים עתיד" ועוד.

חנות יד שניה בעופר רמת אביב. שי קדמי,
לובה ג'ייקבסון, חנות פופ אפ יד שניה למען נערות בסיכון/שי קדמי

מהמלתחה האישית של אושיות האופנה

חנות הפופ-אפ תיפתח החל מה-3 לאוקטובר עד ה-8 לאוקטובר, למשך 6 ימים לקהל הרחב, תחת השם: "FASHION with LOVE" ("אופנה באהבה"), באזור המרכזי של הקניון.

בחנות יערכו מכירות של בגדי יד 2 של מותגים ומעצבים מקומיים בינלאומיים, מהמלתחות של הפשניסטות ואושיות אופנה מהמובילות בישראל, כמו: אגם רודברג, מיכל אנסקי, לאה שנירר, סיגל שחמון, סנדי בר, ורד רוזן, רז'ין גנזי, ליאת מוליוב ועוד הרבה נשות חברה ידועות, מכתיבות אופנה ופעילות חברתית.

החנות תכלול פרטי לבוש אופנתיים לנשים, בהם: ג'קטים, שמלות, חצאיות, חליפות, ג'ינסים, חולצות, גופיות, מכנסים, אוברולים ועוד לצד אביזרי אופנה (תיקים, נעלים, חגורות, משקפי שמש ועוד).

המחירים ינועו בין 100 שקל ל-1000 שקל עבור רוב הפריטים, למעט תיקי יוקרה שיתומכרו בנפרד אך עדיין במחירים משתלמים.

חנות יד שניה בעופר רמת אביב. שי קדמי,
לובה ג'ייקובסון, פריטים מהמלתחות של פשניסטות ואושיות אופנה מובילות בישראל/שי קדמי

לדברי לובה ג'ייקובסון, משפיענית דעת קהל, יוזמת ומובילה של הפרויקט: "מדובר על פרויקט ייחודי שמסייע לנערות במצבי סיכון ונותן להן סיכוי אמיתי לעלות על מסלול חיים נורמטיבי תוך השתלבות בחברה".

"באותה נשימה" מוסיפה ג'ייקובסון, "הפרויקט גם מעלה את המודעות הציבורית לבעיה הקשה, שכן חיות בינינו נערות במצבי חיים קשים ואנחנו כחברה מחויבים להישאר עירנים ולעזור להן".

לדבריה: "שיתוף פעולה עם קניון עופר רמת אביב חשוב מאוד ואף משמח, הוא מציג את הבעיה וגם דואג לפתרון. כל נערה שמצליחה לצאת מרקע חיים קשה היא אישה שתוכל להקים משפחה בריאה. וזו תהיה ההצלחה שלנו כחברה".

חנות יד שניה בעופר רמת אביב. שי קדמי,
רוב הפריטים ינוע בטווח המחירים 100-1000 שקל (תיקי יוקרה יתומחרו בנפרד)/שי קדמי

לדברי דוד בן משה מנכ"ל עופר רמת אביב: "פעילות התנדבותית חברתית היא אחת האג'נדות של הקניון. במסגרת הפעילות למען נערות בסיכון הקניון רותם את העובדים בשיתוף קהל המבקרים ויחד אנו משפיעים ומצליחים לעשות משהו טוב ולהחזיר לקהילה".

חנות יד שניה בקניון עופר רמת אביב. שי קדמי,
לובה ג'ייקובסון, חנות יד שניה בקניון עופר רמת אביב. תיפתח באוקטובר ל-6 ימים בלבד/שי קדמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully