וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיש בריסטה: נספרסו מציגה מגוון סוגי קפה לכל רגע ביום

עודכן לאחרונה: 15.9.2021 / 14:25

Nespresso מציגה: ארבע תערובות חדשות של קפה ארומתי מצטרפות לקולקציית הטעמים המיועדת למערכת Vertuo, המאפשרת להכין קפה בבית בדיוק כמו בריסטה בכל גודל, טעם ובלחיצת כפתור אחת

בשנה וחצי האחרונות צריכת הקפה הביתית הגיעה לשיאים חדשים, וטעמם של חובבי הקפה חצה גבולות.

זו היתה תקופה בה כל אחד מאיתנו הפך לבריסטה בלחיצת כפתור אחת וחש לרגע קצת כמו אורח בבית קפה באיטליה או ברזיל, הודות למערכת Vertuo המאפשרת לחובבי הקפה לבחור את התערובת, הסגנון וגודל הכוס המתאימה עבורם בכל רגע נתון ביום.

מומחי הקפה, שעקבו אחר הרצון לגלות טעמים חדשים, עמלו בחודשים האחרונים על פיתוח קולקציית תערובות חדשה ומסקרנת, במטרה לגרום לאוהבי הקפה לעוף למסע של טעמים בכל לגימה, קפה שמתאים לכל רגע ביום.

בקפה של הבוקר אפשר ליהנות מהתערובת החדשה והעוצמתית Il Caffè, המעניקה חווית אספרסו איטלקי ממש כמו בבית קפה.

בקפה של אחה"צ אפשר לנסות את התערובת העשירה Toccanto שמעניקה כוס קפה עשירה בתווי דגנים וקרמל, עם גוף קליל המתאימה ליד העוגה/קינוח של אחר הצהריים.

נספרסו תערובות קפה חדשות למערכת ורטו. יחסי ציבור,
נספרסו משיקה תערובות קפה חדשות למערכת ורטו/יחסי ציבור

לפני כשנתיים השיקה Nespresso מערכת חדשנית המיועדת לאוהבי הקפה גדול, באמצעות טכנולוגית מיצוי מתקדמת המבטיחה מיצוי מדויק ויצירת קרמה עשירה במיוחד.

מכונת הקפה VERTUO מזהה באמצעות הברקוד המוטבע על כל קפסולה, את תערובת הקפה שנבחרה ואת הפרמטרים המדויקים הנדרשים למיצוי הקפה האידיאלי, בין אם ההעדפה היא לאספרסו קצר בבוקר, אספרסו ארוך אחרי ארוחת הצהריים או גראן לונגו בערב.

המכונה החדשה: VERTUO NEXT לא רק ידידותית למשתמש אלא גם ידידותית לסביבה. מדיניות הקיימות הנרחבת של Nespresso העומדת בבסיס פעילות החברה בכל שרשרת הגידול והייצור של הקפה, כוללת גם את המערכת החדשה העשויה מעל 50% חומרים ממוחזרים. בנוסף, אריזת המוצר עצמו הינה חדשנית ועשויה 99.5% חומרים ממוחזרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
vertuo Next  מכונה חדשה, מחיר 1150 שקלים. יח"צ חו"ל,
vertuo Next מכונה חדשה- ידידותית למשתמש ולסביבה/יח"צ חו"ל

התערובות החדשות של VERTUO

Nespresso Vertuo Il Caffè - תערובת קפה עוצמתית ועשירה, המעניקה חווית אספרסו איטלקית כמו בבתי הקפה. שילוב של טעם קטיפתי חלק וניחוחות דגנים צלויים ותווים של עץ וקקאו מוסיפים לאופיו העשיר. תערובת קפה עוצמתית ועשירה מרירות גבוהה וגוף מלא. דרגת חוזק:11. המלצת שתייה: אספרסו (40 מ"ל) נפלאה כאספרסו מעורר או כבסיס לקפוצ'ינו חזק ודגני.

חדש תערובת נספרסו nespresso vertuo - il caffè. יחסי ציבור,
חדש - תערובת נספרסו nespresso vertuo - il caffè/יחסי ציבור

Nespresso Vertuo - Orafio - תערובת קפה Orafio עשירה בתווי דגנים וקרמל עם נגיעות של ערביקה ורובוסטה. מתקבלת כוס קפה אספרסו, בעלת גוף קליל, דלת מרירות ומעוטרת ברמז של חומציות. דרגת חוזק:6. המלצת שתייה: אספרסו (40 מ"ל)

חדש תערובת נספרסו nespresso vertuo -orafio. יחסי ציבור,
תערובת חדשה מנספרסו nespresso vertuo -orafio/יחסי ציבור

Nespresso Vertuo - Toccanto - תערובת להכנת קפה עם ארומה עשירה בתווי פירות פראיים ומסוכרים עם ארומה פרחונית ארומטית - הארומה מזכירה טעם של לחם קלוי. דרגת חוזק:5. המלצת שתייה: אספרסו (40 מ"ל)

חדש תערובת נספרסו nespresso vertuo – toccanto. יחסי ציבור,
חדש מנספרסו: תערובת nespresso vertuo – toccanto/יחסי ציבור

Nespresso Vertuo - פאדג' שוקולד - תערובת קפה בטעם פאדג' שוקולד, תערובת להכנת קפה בגודל מאג 230 מ"ל, תערובת קפה עשירה ומזכירה בטעמה שוקולד פאדג' עשיר, מצוינת בשילוב עם חלב, תערובת זו יוצרת ספל עם ארומה שוקולדית מתוקה. המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל)

חדש תערובת נספרסו nespresso vertuo -פאדג' שוקולד. יחסי ציבור,
תערובת נספרסו nespresso vertuo - פאדג' שוקולד/יחסי ציבור

**את התערובות החדשות ניתן להשיג באפליקציית Nespresso, באתר www.nespresso.com בטלפון 2500*, בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ ואצל המשווקים המורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully