וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי טרנספורמר הישראלי, אחד מ-10 הרכבים החשובים בעולם

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 13:38

בין מרצדס, ב.מ.וו, פולקסווגן ואחרות, הרכב העירוני החדשני של החברה הישראלית נבחר על ידי פורבס לאחד מ-10 כלי הרכב החשובים בתערוכת מינכן

תערוכת התחבורה של מינכן ה-IAA, שננעלת בימים אלו הציגה את המילה האחרונה בתחום הרכב והניידות האישית (https://cars.walla.co.il/item/3459163).

במסגרת הסקירה המסכמת שלו את התערוכה, בחר העיתון הכלכלי "פורבס" את רשימת 10 המוצגים המשמעותיים ביותר והחשובים ביותר בתעשייה כיום.

לצד מכונות הקונספט של ענקיות כמו ב.מ.וו ואודי, שמנסות לצייר את העולם בעוד 15 או 20 שנים, לצד כלי רכב יקרים של אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בעולם כמו מרצדס וליד מכונית ספורט קיצונית של פורשה - כולן ראויות - בחרו בפורבס לציין גם רכב אחד שונה מאוד, כזה שאנחנו עתידים לראות על הכבישים בעוד פחות משנתיים.

זהו הסיטי טרנספורמר, הרכב שתוכנן ופותח בישראל והושק בתערוכה נמצא כעת בשלבי תקינה בגרמניה, תקינה שמהווה את המפתח לשיווק הכלי באירופה ובשאר העולם.

סיטי טרנספורט. סיטי טרנספורט,
סיטי טרנספורמר - הרכב הישראלי שמלהיב גם את האירופים/סיטי טרנספורט

טווח בין 120-180 ק"מ, מחיר כ- 50,000 שקל

בבסיס הסיטי טרנספורמר (עליו תוכלו לקרוא בהרחבה בכתבת החשיפה שלו: https://cars.walla.co.il/item/3454297) עומד הרעיון של רכב עירוני שמסוגל להרחיב או לצמצם את מפשק הגלגלים שלו (ובכך את רוחב הכלי) מ-1.4 מטרים במצב נסיעה מהירה למטר בודד במצב השתחלות עירונית וחניה - כרוחבו של אופנוע בינוני. ההנעה היא חשמלית, הטווח ינוע בין 120 ל-180 ק"מ והמחיר? היצרנית מקווה לקלוע לסביבות 50 אלף שקל.

בבחירה שלהם ציינו בפורבס כי למרות שמספר דגמי ניידות אישיים הוצגו בתערוכה, הסיטי טרנספורמר הציג מספר מרכיבים שגרמו לא רק לבלוט מעל האחרים, אלא גם להתברג לצד היצרניות המובילות. הראשון היה התפיסה המהפכנית של כלי בעל גמישות במימדים שלו, השנייה נגעה לביצועים ולטווח. בעיתון התייחסו גם לתג המחיר הנמוך (ביחס לכלים בעלי ביצועים דומים) וכן לעובדה שהוא מוצר שנמצא בשלבי התקינה שלו ולא קונספט ערטילאי.

השיווק הרשמי המלא של הכלי באירופה מיועד לשנת 2024, אם כי אלינו הבטיחה החברה להביא 2,000 יחידות שתהיינה זמינות לרכישה מוקדמת עוד ב-2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully