וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20% מהמעסיקים בארה"ב צופים כי יקלטו עובדים ברבעון הראשון של השנה

עינב בן יהודה

6.2.2003 / 12:49

מסקר ציפיות מעסיקים של חברת מנפאואר עולה כי ברבעון המקביל העריכו רק 16% מהמעסיקים כי יקלטו עובדים חדשים



מסקר ציפיות המעסיקים של חברת מנפאואר, עולה כי יותר מעסיקים ציינו כי יקלטו עובדים חדשים ברבעון הראשון של 2003, בהשוואה לרבעון המקביל.



בסקר הנערך מדי רבעון, לקחו חלק 16 אלף מעסיקים, ממגזרים שונים. 20% אמרו כי הם מתכוונים לקלוט עובדים חדשים, ברבעון הראשון של 2002 צפו רק 16% מהמעסיקים כי יגדילו את מספר המעוסקים. 12% מהמעסיקים צפו כי יקטינו מספר עובדיהם ברבעון הראשון, לעומת 16% ברבעון המקביל. 62% מהמעסיקים צופים כי מצבת כח האדם שלהם תשאר יציבה ברבעון הראשון של השנה.



ברבעון הרביעי של 2002 צפו 24% מהמעסיקים כי יקלטו עובדים נוספים, ו-9% צפו קיטון במספר עובדיהם. במנפאואר מסבירים כי הרבעון הראשון בכל שנה הינו בדרך כלל תקופה בה קצב קליטת עובדים חדשים נחלש, אך כאשר מנטרלים השפעות עונתיות, קצב קליטת העובדים, כפי שעולה מהסקר גבוה יותר משני הרבעונים האחרונים.



מהסקר עולה כי בתחום הנדל"ן, פיננסים וביטוח 21% מהמעסיקים צופים כי יקלטו עובדים חדשים, ו-8% צופים כי ייאלצו לבצע קיצוצים במספר המועסקים. בענף השירותים צופים 22% מהמעסיקים כי יקלטו עובדים חדשים ברבעון הראשון של השנה, ו-8% צופים כי ייאלצו לקצץ. בענף הבנייה צופים 16% מהמעסיקים כי יקלטו עובדים חדשים, ו-19% צופים קיטון במספר המועסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully