וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכורים לקניות: האם השיא הישראלי יישבר בסוכות?

עודכן לאחרונה: 21.9.2021 / 10:05

בפסח ובראש השנה נשבר השיא הישראלי בשופינג, ועורר ציפייה כי גם בסוכות תהייה פעילות ערה במרכזי הקניות. לצד המבצעים, מוצעות לצרכנים גם חוויות שנועדו לוודא שתהיו אושפיזין דווקא בסוכה שלהם: מפעילויות חינמיות לילדים ועד הופעות להורים, העיקר שלא נשכח לקנות

על פי נתוני שב"א, העסקאות שביצעו הישראלים לקראת ערב ראש השנה האחרון שברו שיאים והציגו היקף מכירות הגבוה בלמעלה מ-20% יחסית לערב חג של השנה הקודמת, כאשר רק עד לשעה 14:00 בערב החג, נרשמו עסקאות בהיקף של 738.8 מיליון שקל.

מדובר במגמה שנמשכה מאז פסח האחרון בו נסקו המכירות עד למעלה מ-30% יחסית לשנה הקודמת (שעמדה בסימן הסגר הראשון של הקורונה).

כעת, לקראת חגי סוכות וחול המועד, שיתקיימו השנה במספר מצומצם של ימי מסחר, מצפים מרכזי המסחר והרשתות להמשך של המגמה החיובית, ומקווים לשבירת שיאים נוספת.

קניות. ShutterStock
המטרה: לפנות את ההורים לקניות בזמן שהילדים עסוקים בפעילות/ShutterStock

הילד יופעל בג'ימבורי, המבוגרים יפעילו את כרטיס האשראי

על מנת למשוך אליהם כמה שיותר מבקרים, מציגים כעת הקניונים ומרכזי המסחר לצד הצעות מכר אטרקטיביות גם פעילויות תרבות לילדים ולמבוגרים, שנועדו להגביר את אלמנט החוויה, למשוך קהלים מגוונים ולהפעיל את הילדים בזמן שההורים עסוקים בקניות.

תערוכת עיצוב ומופעי ערב באוויר הפתוח

במהלך חג הסוכות הקרוב תתקיים ב-DCITY, עיר העיצוב והבילוי של ישראל במעלה אדומים, תערוכת העיצוב של ישראל שתכלול שבוע של מבצעים ועד 50% הנחה בחנויות המתחם לצד דוכני מזון ואירועים חינמיים לכל המשפחה - בחינם.

במהלך חול המועד יתקיימו במתחם אירועים חינמיים לכל המשפחה ובהם: מתקן נינג'ה ענק, מיצגים אומנותיים, מופעי להטוטנות, מופעי פלאש מוב, הרכבים מוזיקליים ייחודיים, תיאטרון רחוב מלווה בתפאורות ותלבושות מרהיבות, תהלוכת אופנה ייחודית ועוד. בנוסף, מידי ערב יתקיימו מופעים מרכזיים וביניהם ב-21.09 מופע של רון שובל בשעה 21:00.

כן יתקיימו גם אירועים המחברים לרוח החג, כמו שמחת בית השואבה והקפות שניות.

פנינה רווח, מנכ"לית DCITY: "אנחנו בחג סוכות מציעים לקהל הרחב חוויה אחרת מכל מה שהכרנו בישראל: מתחם ענק באוויר הפתוח עם חגיגה של מבצעים והנחות לצד אירועים ואווירת חג לכל המשפחה".

תערוכת העיצוב של ישראל תתקיים בכל ימי חוה"מ סוכות, בין התאריכים 22-27.09 בין השעות 10:00-23:00. בימי שישי בין השעות 10:00-14:00, ובמוצאי השבת והחג, החל משעה לאחר צאת השבת והחג ועד השעה 23:00.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תערוכת העיצוב של ישראל ב-dcity. סטודיו 4040,
תערוכת העיצוב של ישראל ב-dcity/סטודיו 4040

יופי של צילומים

קניון עופר רמת אביב פותח לקהל הרחב, במהלך חול המועד סוכות, 4 מתחמי צילום סלפי קונספטואליים, בעיצובים שעולים על הדימיון - ללא עלות.

קהל המבקרים יוזמן להצטלם על רקעים פוטוגנים במיוחד, כמו: דובדבנים, גלידות, רקע מאויר בשחור ולבן ועוגיית שוקולד צ'יפס ענקיות. המתחמים מספקים חוויה חזותית, מיוחדת, כיפית, משעשעת וראויה לצילום לחול המועד סוכות או סתם כדי לשדרג את פרופיל האינסטגרם!

למתחמים יגיעו 3 טיקטוקרים מובילים: קווין רובין, דניאלה קריסטיה וקים בן שמעון. הטיקטוקרים יצלמו במתחמי הסלפי אתגר טיקטוק ויאתגרו את העוקבים שלהם לעשות אתגר זה בתיוג עמוד הקניון @ramatavivmall. העוקב שיערוך את האתגר בצורה הטובה ביותר יזכה בשובר כספי לקניה בקניון.

חדרי הסלפי פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום החל מיום רביעי (22.09.21) ועד יום שני (27.09.21)
בימים א'-ה' בין השעות 10:00-21:00, ביום ו' 09:00-15:00.

עמדות סלפי בקניון רמת אביב. יחסי ציבור,
עמדות סלפי בקניון רמת אביב/יחסי ציבור

פארק חבלים אתגרי ורכיבה על דינוזאור

קניון שער הצפון לדוגמה, מזמין את המבקרים להיכנס לחוויית הג'ונגל ומציע בחול המועד קרנבל הכולל עמדות רכיבה על דינוזאורים, מתחם ארכיאולוגיה בו חושפים הילדים מאובנים מתחת לאדמה, פארק חבלים אתגרי, מתנפחי ענק אינטראקטיביים ומתחמי צילום שיצטרפו לרקדניות ברזילאיות, פרפרי ענק וצוות מאפרות על גלגלים שיסתובבו בין הצופים - כניסה חופשית.

"כחלק מהתפיסה כקניון המשפחות אנו שמים דגש מיוחד על פעילות תרבותית שתהפוך להיות נקודת ציון חשובה לא רק למשפחות הצפון והסביבה, אלא גם למבקרים מרחבי הארץ", מרחיב דותן שלום מנכ"ל הקניון.

קרנבל ג'ונגל בקניון שער הצפון קרדיט ראש חוצות. באדיבות קניון שער הצפון,
קרנבל ג'ונגל בקניון שער הצפון קרדיט ראש חוצות/באדיבות קניון שער הצפון

סוכה קהילתית וסדנאות יצירה

גם בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה מציעים הפעלות בדגש על חוויה משפחתית, ויארחו בחול המועד סוכה קהילתית וסביבה מגוון סדנאות יצירה בניהן עיצוב לוכד חלומות, בניית סוכה מיניאטורית, עיצוב תיק חגיגי ברוח החזרה ללימודים ועוד.

"לאחר נתוני פדיונות מעודדים בימים שלקראת ערב ראש השנה, אנו מקווים להמשך המגמה ומארחים סדנאות ופעילויות משפחתיות שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחוויה בקניון", מסכם אורי אבל מנכ"ל שבעת הכוכבים.

סדנת עשה זאת בעצמך בסוכות בקניון שבעת הכוכבים. טל שבתאי,
סדנת עשה זאת בעצמך בסוכות בקניון שבעת הכוכבים/טל שבתאי

לא רק לילדים - פסטיווקאלי למבוגרים

לצד דגש ניכר על פעילויות תוכן מותאמות לילדים לא מעט קניונים בחרו השנה לשלב גם פעילויות תרבות למבוגרים.

קניון עיר ימים שבנתניה יארח זאת השנה החמישית את פסטיבל הזמר העברי באמפי הפתוח הצמוד לו. פסטיבל "הפסטיווקאלי" יכלול הופעות של אמנים ישראלים מובלים כמו בניה ברבי, שלום חנוך יהורם גאון ואחרים, זאת לצד פעילות ילדים צבעונית במיוחד במהלכה יגיע קרקס נייד להתארח בקניון ויציג שלל אטרקציות בניהן נגני תזמורת, אמני ג'אגלינג, אמני בלונים שיחלקו בלונים מעוצבים, להטוטנים שיבצעו תרגילי אקרובלנס, הולכי קביים שיחלקו פרליני שוקולד למבקרים ועוד.

בנוסף ובאווירת החג, עוצבה עמדת צילום פרחונית, בה יכלו המבקרים להצטלם ברוח החג מקושטים בזרים פרחים, חצאיות טוטו, כובעי צילינדר ועוד.

פסטיווקאלי שנה 5 בקניון עיר ימים. יחסי ציבור,
פסטיווקאלי שנה 5 בקניון עיר ימים/יחסי ציבור

"אנו צופים המשך של מגמת עליה בפדיונות וריבוי מבקרים בחול המועד סוכות שימשיך את המגמה מהימים שלפני ראש השנה", מרחיב ניצן אריאל מנכ"ל קניון עיר ימים. "על מנת שלא לייצר התקהלות השנה נארח קרקס בתנועה שינוע בשדרות הקניון, באופן המאפשר אווירה צוהלת ושמחה ללא מופע מרכזי אחד המייצר עומס. לצד פעילויות לילדים נארח גם אירוע תרבות למבוגרים: הפסטיווקאלי.

פסטיבל הזמר העברי בשיתוף היכל התרבות של נתניה שיתקיים באמפי פארק של הקניון, יכלול השנה הופעות של יהורם גאון, שלום חנוך ואחרים. כל אלו יצטרפו להצעות מכר אטרקטיביות שיציגו מעל 200 מותגי הקניון", מסכם אריאל.

קרקס נייד בקניון עיר ימים. גובהטרון,
קרקס נייד בקניון עיר ימים/גובהטרון

פליי-פארק מקורה ומגה-קיר טיפוס

מאחר וחול המועד סוכות מייצר באופן מסורתי חופשה ממושכת ממסגרות לימודיות, מושקים בימים אלו מתחמי ילדים חדשים, וגם מתחמים וותיקים מחממים מנועים ומתגברים את החוויה בריגושים נוספים.

כך לדוגמה בקניון מור בחריש יושק במהלך חול המועד סוכות מתחם "פליי-פארק" המקורה מתפרש על שטח נרחב ומציע מגוון אטרקציות - החל ממתחם ג'ימבורי צבעוני בן 3 קומות, מתחם לפעוטות, מתקני נינג'ה מקצועיים הכוללים מגה קיר, קירות טיפוס צבעוניים במגוון דרגות קושי, חדרי יום הולדת גדולים ומעוצבים, קפיטריה מגוונת ומתחם ישיבה נוח במיוחד להורים.

ילדים מטפסים על קיר טיפוס. ShutterStock
קירות טיפוס צבעוניים/ShutterStock

הצגות יומיות ומתחם נינג'ה

בקניון רננים מציע למבקריו ליהנות מפעילות ייחודית ביער ההרפתקאות אשר יציע בנוסף לאטרקציות היער המגוונות גם הצגות ילדים במהלך החג. אל מסלול נינג'ה האבירים, דייג צפרדעים, המראה המדברת, מתחם תחפושות האבירים והפיות ושאר הפעלות היער, יצטרפו בחול המועד גם הצגות יומיות משתנות: 'החופשה', 'אי המטמון', 'טיול פלוטו', 'שאול החתול' ואחרות שיתקיימו בשני סבבים בכל יום על מנת למנוע עומס, והכל בחוויה משולבת ובמחיר כרטיס אחד.

סוכות ביער ההרפתקאות הצגת הילדים אי- המטמון. אסף אלברשטיין,
סוכות ביער ההרפתקאות הצגת הילדים אי- המטמון/אסף אלברשטיין

בנוסף בקניו רננים, בין התאריכים 22-23/9 (רביעי וחמישי), יתקיים בקניון פסטיבל CANDY LAND צבעוני ומתוק במיוחד שיעוצב בהשראת עולם הממתקים עם ליצני קאפקייקס ומיצגים של עוגות ובלונים, לצד מגוון פעילויות וסדנאות יצירה, ביניהן: הכנת יומן אישי מעוצב בצורה מתוקה והכנת סוכריות קנדי עם מגנט למקרר.

כמו כן תוקם במתחם עמדת צילום מתוקה בעיצוב גלידות, ממתקים ובלונים, יופעלו עמדות איפור על ידי מאפרת מקצועית, שתקשט את הילדים בציורי פנים בגווני פסטל צבעוניים, ולאחר מכן יגיעו לעמדת הצילום המעוצבת ולהצטלם.

בנוסף, דמויות שטח לבושות בבגדי עוגות, קצפות וקאפקייקס יסתובבו ברחבי הקניון בין המבקרים, יצטלמו איתם ויעשו שמח.

הפסטיבל המתוק יתקיים כאמור בימים רביעי וחמישי (22-23.9) בין השעות 11:00-14:00, 16:00-19:00

פסטיבל candy land במהלך חג סוכות בקניון רננים. יח"צ,
פסטיבל candy land במהלך חג סוכות בקניון רננים/יח"צ

סינמה סיטי באר שבע, מתחם הבילוי, התרבות והקניות של הדרום מזמין את ילדי הדרום ל"קסם של סוכות", הפנינג חוויות ואטרקציות לכל המשפחה שיערך בתאריכים 22-23 בספטמבר בין השעות 11:00-1ר4:00; 16:00-19:00 במתחם ענק וממוזג.

בין הפעילויות - שלושה מתחמי פעילות קסומים של המותגים המובילים: הילדים סוניק, פוני הקטן וכח פיג'י
- שיבנו סוכות בתוך הקניון. הילדים ייהנו מחוויות אתגריות, משחקים היתוליים וסדנאות יצירה ודמויות מסתובבות.

בנוסף, ביום חמישי ה-23/9 יתארח בקניון הסינמה סיטי פסטיבל הבומים הראשון בישראל בהשתתפות היוטיוברים המובילים משפחת אליהו, דילן וארתור. הטורניר ייערך בין השעות 12:00-18:00

הפנינג ילדים,  סינמה סיטי באר שבע. יח"צ,
הפנינג ילדים, סינמה סיטי באר שבע/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully