וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפים עם השחף בגשר

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 13:18

ראשי תיאטרון "גשר" אירחו את ידידי התיאטרון, להצגת בכורה חגיגית של "השחף" על פי יצירת המופת של אנטון צ'כוב. את ההצגה תרגם מחזאי הבית של התיאטרון, רועי חן, ביים יאיר שרמן, ומככבים בה השחקנים: אפרת בן-צור, שלומי ברטונוב, ג'וי ריגר, דורון תבורי, אלכסנדר סנדרוביץ', סבטלנה דמידוב, ישראל (סשה) דמידוב, מיקי לאון, טלי אוסדצ'י, אבי מנשה ופאולו א. מואורה, המחזה מביא את סיפורם של שחקנית וותיקה, שחקנית צעירה, סופר מפורסם, מחזאי מתחיל, מורה מדוכדך, ואחת שתמיד לובשת שחור, הנפגשים בבית קיץ ומתפלספים על אמנות, שעמום ומשמעות החיים.

כולם מאוהבים אבל דווקא במי שלא מחזיר להם אהבה. אירחו: יו"ר תיאטרון "גשר" ועמותת הידידים: ישראל מקוב ובת זוגו בלה לוסטיג; מנכ"לית עמותת הידידים, רותי היילפרן; מנכ"לית התיאטרון לנה קריינדלין; ומחזאי הבית, רועי חן.

צפו לפני כולם: אנטולי ויקטורוב שגריר רוסיה בישראל יחד עם רעייתו אולגה, שר הבריאות ניצן הורביץ, עליזה ואהוד אולמרט, רוני דואק, ג'ניס ודני גילרמן, ג'ואל ופרופ' דניאל זייפמן, מרטי ואבי פזנר, אורן מוסט, שרה סלע, יעל ושבתאי שביט, רותי עופר, דיתי ואלכס לנדסברג, צבי זיו, רותי ואברהם (לולו) אסף, נאוה ואמנון דיק, לינדה ויצחק סגול, מרב כהן, ברברה ובוריס קרסני, נורית וולף ועוד.

ישראל מקוב ובלה לוסטיג. אביב חופי,
ישראל מקוב ובלה לוסטיג/אביב חופי
אולגה ואנטולי ויקטורוב. אביב חופי,
אולגה ואנטולי ויקטורוב/אביב חופי
ניצן הורביץ. אביב חופי,
ניצן הורביץ/אביב חופי
אהוד אולמרט, רוני דואק ולנה קריינדלין. אביב חופי,
אהוד אולמרט, רוני דואק ולנה קריינדלין/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully