וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוביליטק הישראלית ואלקטל פורטוגל יציעו פתרון משותף לשירותי תוכן עבור מפעילות סלולריות

ערן גבאי

6.2.2003 / 15:58

בחודשים האחרונים חתמה מוביליטק על 3 הסכמים עם וודאפון אירלנד, M1 מסינגפור וחברת DTAC מתאילנד



חברת הסטארט אפ הישראלית מוביליטק (Mobilitec), המספקת פלטפורמות לאספקת שירותים ויישומים דינמיים למכשירים ניידים, הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אלקטל פורטוגל. השתיים יציעו פתרון משותף, שייקל על מפעילות סלולריות באימוץ והשקת שירותי תוכן מתקדמים.



הסכם זה מצטרף לשלושה הסכמים עליהם חתמה לאחרונה מויבליטק. לפני מספר שבועות הודיעה החברה שוודאפון אירלנד בחרה בפיתרון שלה ובדצמבר הודיעה מוביליטק על שני הסכמים דומים עם חברת M1 מסינגפור ועם חברת DTAC מתאילנד.



מוביליטק, שהוקמה במאי 2000, פיתחה את פלטפורמת ה-mPower שמיועדת למפעילים סלולריים ולחברות המעוניינות לספק אפליקציות ושירותי ערך מוסף ללקוחותיהן, תוך גביית תשלום עבור השירותים לפי מגוון של מודלים עסקיים.



יתרונם של הפתרונות של מוביליטק הוא שהם תומכים בטכנולוגיית ג'אווה 2 מיקרו (J2ME) של סאן מיקרוסיסטמס, אשר מספקת פלטפורמה תקנית למכשירים סלולריים, מחשבים ניידים ועזרים אישיים (PDA).



מוביליטק השלימה באוקטובר 2001 גיוס של למעלה מ-10 מיליון דולר. את הסבב הובילה הקרן האמריקאית לוסנט ונצ'ר פרטנרס, לצד חברת סאן מיקרוסיסטמס וקרן AIG Orion. בחברה מושקעת גם סינגטל ונצ'רס, חברת ההשקעות של סינגפור טלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully