וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

am:pm וצער בעלי חיים בישראל יוצאות ביוזמה לאימוץ כלבים

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 17:34

רשת הסופרמרקטים התל אביבית ואגודת צער בעלי חיים משיקות את הפרויקט הייחודי: "כן ירבו אימוצים מוצלחים וחיבורים מרגשים בעקבות היוזמה המבורכת"

am:pm, רשת הסופרמרקטים התל אביבית הפועלת 24/7 בערים מרכזיות, בשיתוף עם אגודת צער בעלי חיים בישראל, משיקה פרויקט ייחודי שמטרתו הגברת המודעות ועידוד אימוץ כלבים. במסגרת שיתוף הפעולה תקים am:pm פינה ייעודית בחשבון האינסטגרם שלה - "הב:פמ Adopt Club", שתכלול מאגר תעודות זהות של כלבים הממתינים לאימוץ עם הפניה להמשך והשלמת התהליך באתר אגודה צער בעלי חיים.

אימוץ כלבים. יחצ,
יוזמה מבורכת/יחצ

אריק כהן, מנהל רשת am:pm, מציין: "כחלק מערכי המותג וחיבורו ההדוק לאורח החיים ולאג'נדות חברתיות בעיר, היה לנו חשוב לתרום את חלקנו ולפעול למניעת צער וסבל מבעלי החיים ולקידום זכויותיהם ורווחתם. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם אגודת צער בעלי חיים בישראל וקוראים לקהל הרחב לאמץ חבר לחיים".

ליאת נוימן, מנהלת השיווק של am:pm מבטיחה כי "כל מי שיאמץ כלב במסגרת המיזם המשותף ייהנה גם מסל הטבות אטרקטיבי הכולל בין היתר 30 שקל מתנה למימוש בסניפי הרשת, שובר על סך 15% הנחה לקניית מזון כלבים ב-am:pm, וגם חבילת טיפולים לכלב המעניקה טיפול נגד תולעים במתנה, 15% הנחה לבדיקת רופא וטרינר, 10% הנחה לחיסון משושה ו-50% הנחה על ניקוי שיניים".

הילמה שמושקוביץ, יו"ר האגודה:של רשת am:pm. לכלבים הנטושים שמחכים בבית המחסה התל אביבי לפרק ב' מוצלח בחייהם זו מתנה נפלאה לשנה החדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • am:pm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully