וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידמן בספייסלאב

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 21.9.2021 / 10:50

יו"ר בנק מזרחי טפחות - משה וידמן, ראש עיריית לוד- יאיר רביבו, והאסטרונאוט, איתן סטיבה, השיקו את תכנית 'ספייס לאב' בלוד, וציינו יחד את שיתוף הפעולה בין הבנק, הקרן לפיתוח לוד, ועמותת קרן רמון.

במסגרת שיתוף הפעולה, יתרום הבנק 100,000 ₪ לטובת קידום פעילות בנושא חלל, בשני בתי ספר בעיר לוד: בית ספר "דרכא" בשכונת גני אביב, ובית ספר התיכון 'דאר אל חכמא' מרשת חינוך "עתיד", בשכונת נווה ירק.

תכנית 'ספייס לאב' שיזמה קרן רמון, נועדה לשלוח ניסויים של תלמידים ישראליים לחלל. התוכנית מיועדת לתלמידי חטיבות הביניים ותתנהל על פני שנתיים. במסגרת התכנית, הכיתות המשתתפות, זוכות לליווי על בסיס שבועי של מנטור מטעם קרן רמון, אשר יחד עימו מכינים את הניסוי לקראת ביצועו בחלל.

איתן סטיבה, משה וידמן ויאיר רביבו. מוקי שוורץ,
איתן סטיבה, משה וידמן ויאיר רביבו/מוקי שוורץ

בראשון בערב נערך במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב (מוז"א), אירוע הפתיחה החגיגי של תערוכת 'פוטומנטה' - תערוכת צילום רחבת היקף, שתערך מעתה אחת לחמש שנים, המציגה מבטים שונים של צלמים ותצלומים מארצות הים התיכון.

תערוכת 'פוטומנטה' הראשונה מוצגת במסגרת העונה הבינלאומית של מוז"א, לרגל עשור להכרזה על תל־אביב כ'עיר עולם'. מוזיאון ארץ־ישראל, חוגג עם העיר ומציע מגוון תערוכות גלובליות, עם יצירות ויוצרים מרחבי תבל, ממדינות ומתרבויות מגוונות.

אירוע הפתיחה היה במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי וכלל הופעה של להקת המחול 'ורטיגו', בקטעים מתוך המופע 'פרדס'.

בין הנוכחים: מנכ"ל המוזיאון, עמי כץ; סמנכ"לית ואוצרת ראשית, ד"ר דבי הרשמן; מייסד ואוצר הפוטומנטה, אוצר הצילום של מוז"א, גיא רז; מנכ"ל להקת ורטיגו עדי שעל; יו"ר דירקטוריון 'החוויה הישראלית', חנה פריזן; מעצב האופנה ששון קדם ורבים אחרים.

גיא רז, רון חולדאי ועמי כץ. טל איז'ק,
גיא רז, רון חולדאי ועמי כץ/טל איז'ק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully