וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המדדים ממשיכים לאבד גובה; אורבוטק מאבדת 5.5%; דלתא 3 מזנקת ב-33%

עידו אלון

6.2.2003 / 23:49

אתרי השרון חברה לפיתוח שבשליטת יצחק תשובה פירסמה הצעת רכש למניות החברה שאינן בבעלותה; אורבוטק דיווחה על הפסד נקי של 9.8 מ' ד';



המלחמה הצפויה להיפתח בעיראק ממשיכה להטיל את כובד משקלה על זירת המסחר בוול סטריט, והיא תמשיך, כך נראה, להימצא במרכז תשומת הלב של המשקיעים בזמן הקרוב. עוד ברקע היום, נתוני מקרו לגבי פריון העבודה בינואר בארה"ב, שהצביעו על ירידה, למרות צפי לשיפור. על רקע כל אלה מתנהל היום מסחר תנודתי בנאסד"ק בעוד שדאו ג'ונס מתייצב בטריטוריה שלילית. נאסד"ק מוסיף כעת 0.2% ודאו יורד ב-0.6%.



אמש ננעלו השווקים בירידות לאחר נאום פאואל בפני האו"ם. נאסד"ק פתח היום את המסחר לאחר ירידה של 0.4% אמש ברמה של 1,301 נקודות - רמה בה לא ביקר בשלושת החודשים האחרונים. דאו ג'ונס שב להיסחר מתחת לרמה של 8,000 נקודות לאחר ירידה של 0.4% אמש.



הנתונים הראשוניים של מדד פריון העבודה לרבעון הרביעי איכזבו והצביעו על ירידה של 0.2% לעומת צפי לעלייה של 0.7%. ברבעון השלישי נרשמה עלייה של 5.1%.



בין החברות הישראליות, פירסמו היום את דו"חותיהן לרבעון הרביעי ולשנה כולה החברות אורבוטק וסרגון. אורבוטק הצליחה לדווח על צמיחה של 5% בהכנסותיה ביחס לרבעון הקודם, לרמה של 56.9 מיליון דולר. ביחס לרבעון מקביל מדובר על ירידה של כ-3.5%. בשורה התחתונה דיווחה על הפסד נקי של 9.8 מיליון דולר או 31 סנט למניה.



ההפסד הנקי הגבוה מיוחס להוצאה חד פעמית של 8.8 מיליון דולר אותה צפתה החברה ברבעון הקודם. זאת, בגין מהלך רה ארגון שעברה החברה במהלכו פיטרה 185 עובדים. ללא הוצאה זו מדובר על הפסד נקי של מיליון דולר או 3 סנט למניה. כלומר, אורבוטק לא הצליחה לשוב לרווחיות כפי שצפתה ברבעון הקודם. שווי השוק של החברה מסתכם ב-427 מיליון דולר. מניית החברה יורדת כעת ב-5.5% למחיר של 12.6 דולר.



מניית סרגון מאבדת 0.7% למחיר של 1.4 דולרים. החברה דיווחה היום על צמיחה של 22% בהכנסות ל-6.1 מיליון דולר - בהתאם לתחזית שפירסמה בסיום הרבעון הקודם, לצמיחה של כ-20% בשורה העליונה. ההפסד הנקי (פרופורמה) הצטמצם ל-2.2 מיליון דולר או 10 סנט למניה בהשוואה להפסד נקי של 3.6 מיליון דולר ברבעון מקביל ושל 2.6 מיליון דולר ברבעון הקודם.



חברת מארוול , שרכשה בעבר את גלילאו הישראלית, הודיעה היום על רכישת הסטארט אפ הישראלי רדלן מקבוצת רד. מארוול, המחזיקה כעת ב-9% מרדלן, תרכוש את שארית החברה בעסקה משולבת של מזומן ומניות, ששוויה מסתכם ב-49.7 מיליון דולר - המשקף לחברה שווי שוק של כ-54 מיליון דולר.



רדלן נוסדה ב-1998 על ידי האחים יהודה וזהר זיסאפל במסגרת קבוצת רד. החברה עוסקת בפיתוח פתרונות תוכנה ומערכות הפעלה למערכות תקשורת. מניית מארוול עולה כעת ב-0.8% למחיר של 1.2 דולרים.



מניית דלתא 3 מזנקת ב-33% למחיר של 68 סנט לאחר שחברת אתרי השרון חברה לפיתוח והשקעות בנדל"ן פירסמה הצעת רכש למניות דלתא 3 שאינן נמצאות בבעלותה, במחיר הגבוה ב-37% מהחיר בו נעלה אמש המניה את המסחר. דלתא 3 נמצאת בשליטת יצחק תשובה וכך גם חברת אתרי השרון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully