וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה מגיע לישראל: נעליים מעור אננס

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 10:35

טבע נאות וחברת הטכנולוגיה הירוקה הישראלית נובה מילאן משיקות מיזם ראשון מסוגו בעולם בתחום ההנעלה- נעליים טבעוניות מעור מצמח האננס

הכירו מיזם ראשון מסוגו בעולם בתחום הנעלים- נעליים טבעוניות מעור מצמח האננס. חברת טבע נאות חתמה בימים אלו הסכם לשיתוף פעולה עם הסטארט אפ הישראלי נובה מילאן מקוסטה ריקה, לייצור נעליים בטכנולוגיה ירוקה עם עור מחומרים אקולוגים מצמח האננס. מדובר בסנדל טבעי, שמשלב טכנולוגיה חדשנית לייצור עור מלאכותי מחומרים אקולוגיים בלבד ומופק מאננס.

נעלי טבע נאות מעור אננס. מורג ביטן,
נראה נוח ונשמע טעים. סנדלים מעור אננס/מורג ביטן

חברת הסטארט-אפ הישראלית נובה מילאן הוקמה על ידי האדריכלית והמעצבת אירמה אורנשטיין. זו חברת גרין-טק ישראלית של טכנולוגיה ירוקה, המייצרת, לראשונה בעולם, כלכלה מעגלית המבוססת על צמחים, בעלת מנגון ייצור המתפקד כמערכת אקולוגית מתחילתו ועד סופו. לפני מספר חודשים השיקה החברה את המפעל הראשי ומרכז החדשנות בקוסטה ריקה, בשיתוף הממשלה המקומית, ובימים אלו, מסעירה החברה את תעשיית הבדים בת-קיימא עם עור הצמחים המפואר ביותר בעולם שנוצרו מפסולת חקלאית כגון אננס, קוקוס, יוקה ועוד.

טבע נאות כבר השיקה קו VEGAN בקולקציית קיץ 2021 והחברה מעמידה את נושא הקיימות במרכז מטרותיה. מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות: "זהו שיתוף פעולה ומפגש של מוחות. טבע נאות מרחיבה את השיטות וחומרי הקיימות שלה, אנו רוצים לעבוד רק עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר כמו מה שמייצרת נובה מילאן בליווי טכנולוג של נאות".

מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות ואירמה אורנשטיין. מורג ביטן,
מיכאל אילוז ואירמה אורנשטיין/מורג ביטן

אירמה אורנשטיין, מייסדת שותפה ובעלת החזון בנובה מילאן: "שיתוף הפעולה הזה חשוב מאוד לכל התעשייה שרוצה להצטרף למגמה להפוך את העולם למקום טוב יותר וירוק יותר. שיתוף הפעולה החדש הזה בין "נובה-מילאן" ל"טבע נאות" יראה כי עור צמחי הוא עמיד ומסוגנן בדיוק כמו כל חומר אחר בשוק. אני גאה שאחד משיתופי הפעולה הראשונים של "נובה מילאן" היא עם חברה 'כחול-לבן' ואני שמחה על הפניה של "טבע נאות" ובקשתה לייצור חומרי הגלם ליצירת ה'סנדל הטבעי' החדש".

  • עוד באותו נושא:
  • טבע נאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully