וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לזה לחלחל: תוספי תזונה בצורת סוכריות גומי

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 10:59

טופ-גאם ממשיכה בהרחבת פעילותה העסקית וחותמת על הסכם אסטרטגי שלישי מתחילת השנה: תפתח ותייצר עבור תאגיד בינלאומי בתחום ה-Wellness תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי

חברת TopGum הישראלית (טופ-גאם) המובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, דיווחה היום כי חתמה על הסכם מסגרת אסטרטגי עם תאגיד בינלאומי בתחום ה- Wellness, המחזיק במותגים מובילים בתחום תוספי תזונה, וכן מזון לתינוקות. לידיעת החברה, מדובר בתאגיד המעסיק מעל 3,200 עובדים, והינו בעל 6 מותגים בינלאומיים, הפעיל במעל 40 מדינות שהעיקריות בהן הן סין, ארה"ב, מערב אירופה ואוסטרליה. מטה התאגיד ממוקם בהונג קונג.

במסגרת ההסכם נקבע כי טופ-גאם תפתח ותייצר למותגים בינלאומיים שונים, שבבעלות הלקוח, תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי המבוססים על סיבים תזונתיים וחומרים טבעיים ללא תוספת סוכר. כמו-כן, תפתח טופ-גאם עבור הלקוח תוספי תזונה בפורמולציות ייחודיות של רכיבים פעילים ומאפיינים אורגנולפטיים אחרים (קו מוצרי ה-Gummies של החברה המבוססים על פורמולציית ה-Gummiceuticals ), אשר תפתח החברה בהתאם לבקשות ספציפיות של הלקוח, ואשר יימכרו ברחבי העולם תחת שמות מותגים שונים של התאגיד הבינלאומי.

תקופת ההסכם הינה לשלוש שנים עם חידוש אוטומטי כל פעם למשך שנתיים נוספות. עוד נקבע בהסכם, כי הלקוח יעביר תחזית שוטפת לגבי הרכישות השנתיות שבכוונתו לבצע, אותן יעשה מעת לעת במהלך כל שנה על בסיס כתבי הזמנה ולפי שיקול דעתו. נכון למועד הדיווח, הלקוח רכש השנה לראשונה, כפיילוט להשקה מוקדמת של תוספי תזונה בצורת סוכריות גומי, 5 מוצרים אשר פיתחה עבורו טופ-גאם בסך של כ-700 אלף שקל. נכון למועד דיווח זה, החברה נמצאת בתהליך מתקדם של פיתוח 6 מוצרים נוספים עבור הלקוח.

עמיחי בר ניר. יחצ,
מנכ"ל טופ גאם עמיחי בר ניר/יחצ

לדברי עמיחי בר-ניר, מנכ"ל החברה, "מדובר בהסכם אסטרטגי חשוב, העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה למיקוד בחברות בינלאומיות מובילות בתחומי הפארמה, תוספי המזון והמזון. אנו גאים להיבחר ע"י תאגיד גדול זה לפתח ולייצר עבורו את קו מוצרי ה-Gummies, מבוססי פורמולציית ה-Gummiceuticals הייחודית של טופ-גאם. הסכם זה מצטרף לשני הסכמים אסטרטגיים נוספים עליהם חתמנו מתחילת 2021 עם חברות בינלאומיות מובילות, ואנו נמצאים בתהליכי פיתוח ומו"מ מסחרי מתקדמים מול מספר תאגידים בינלאומיים נוספים, בעלי מותגי פרמיום בתחום הפארמה, תוספי מזון, ומזון, על מנת להגיע להסכמי הספקה גלובליים של תוספי מזון בצורת מתן של סוכריות גומי, שאותם מפתחת עבורם החברה".

בתחילת חודש אוגוסט 2021 השלימה החברה בהצלחה הנפקה ראשונה בבורסת ת"א, במסגרתה גייסה טופ-גאם כ-100 מיליון שקל משורה של גופים מרכזיים בשוק ההון, בתמורה לכ-20% מהון החברה. משקיעי החברה בהנפקה הינם כולם גופים מוסדיים, וביניהם נמנים מגדל, הפניקס ומור שגם הפכו לבעלי עניין בה, וכן ילין לפידות ואפסילון. החברה נסחרת במדד הפוד-טק של הבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully