וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת FOX משלימה רכישה מחברת babyark המפתחת כסאות בטיחות לרכב

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 15:35

קבוצת FOX הודיעה כי חתמה על הסכם בדרך לרכישת 50% מחברת babyark ביחד עם משקיעים נוספים וביניהם קבוצת קרסו. החברה מפתחת טכנולוגיה אשר לטענתה תשנה את שוק כסאות הבטיחות לרכב לתינוקות וילדים, שוק שלא עבר שינוי מהותי מזה עשרות שנים

את קבוצת FOX אנו מזהים בעיקר עם אופנה, אבל היום נודע כי החברה חתמה על הסכם לרכישת 50% ממניות חברת babyark, המפתחת קו מוצרים של כסאות בטיחות לרכב על בסיס טכנולוגיה צבאית מוכחת לספיגת אנרגיה.

על פי הפרסום, הפיתוח נתמך בפטנטים רשומים תוך דגש על נוחות שימוש וקלות תפעול. מה שמעניין לא פחות אינו רק ההשקע מצד פוקס, אלא אחת משותפותיה לעסקה: קבוצת קרסו מוטורס, המוכרת כאחת הוותיקות בענף הרכב בישראל.

שתי הקבוצות, ביחד עם משקיעים נוספים, השלימו עסקה להשקעה ב- babyark בסך של 6.43 מיליון דולר.

מועד ההשקה של הכיסא הראשון מתוכנן לרבעון הראשון של שנת 2022, כאשר מכירות יבוצעו ישירות לצרכנים (DTC), בתחילה בארה"ב ולאחר מכן בשאר העולם.

babyark© child car seat designed by frank stephenson. יח"צ,
babyark© child car seat designed by frank stephenson/יח"צ

הפחתה משמעותית מעוצמת הפגיעה

babyark פיתחה ליין מושבי בטיחות לילדים המספקים הגנה, על פי הודעת החברה - תוך שימת דגש על נוחות המשתמש וקלות התפעול. הכיסא משולב בטכנולוגיה בהשראה ממנגנונים שבטבע (Biomimicking) ומוטמעים בו פיתוחים חדשניים המוגנים ביותר מ - 10 פטנטים.

על פי הפרסום, שילוב הטכנולוגיות החדשניות בכיסא התינוקות, מוביל להפחתה של עד פי 2.5 מעוצמת הפגיעה המועברת אל הילד בהשוואה למושבים המובילים הקיימים כיום.

אישה נוהגת ובספסל האחורי ילד ישן. ShutterStock
הפחתה משמעותית בעוצמת הפגיעה, עד פי 2.5/ShutterStock

תפיסת בטיחות הוליסטית

babyark מצהירה כי תפיסת הביטחון שלה היא הוליסטית, רחבה ומגנה על הילד בכל היבטי השימוש ולכן רואה חשיבות רבה בקלות היישום והחיווי על התקנה נכונה של הכיסא.

מהדיווח עולה כי הכיסא החכם מעניק להורים רוגע ובטחון עם מידע על הילד בעת הנסיעה וכאשר הגיע ליעדו (כולל התרעות המגנות בפני השארת הילד ברכב).

עשור ללא חידוש בתחום

babyark נוסדה על-ידי אורן גור, ענן חסן ושי מינדל (המשמש כמנכ"ל החברה) כחלק מפעילות של Mobius Protection Systems, אשר הוקמה ב-2009 ומוכרת פתרונות סופגי אנרגיה לתחום הצבאי בישראל וברחבי העולם.

את העסקה עבור קבוצת FOX הובילה FOX LABS זרוע החדשנות של הקבוצה, הממוקדת בפיתוח חדשנות והשקעות אסטרטגיות בעולמות הריטייל-טק.

מייקי בן ארי, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות ומנכ"ל FOX LABS: "אנחנו ממשיכים במסע לבחינת קונספטים ופתרונות חדשניים לעבר העידן הבא של הקמעונאות. היזמים של babyark מביאים בשורה אדירה בתחום כסאות הבטיחות לילדים, תחום שלא השתנה מהותית מזה עשרות שנים. אנו מאמינים שהחיבור שלנו עם babyark יכול לחולל מהפכה אמיתית בתחום".

מייקי בן ארי סמנכל פיתוח עסקי וחדשנות. תומר יעקובסון,
מייקי בן ארי סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות/תומר יעקובסון

"המוצר שישנה את פני התעשייה"

שי מינדל, מייסד משותף ומנכ"ל babyark: "הבאנו לשוק מוצר חדשני אשר ישמש הורים וילדים ברחבי העולם, תוך שימת דגש על בטיחות וחווית שימוש פשוטה ונוחה. babyark גאה לחבור לקבוצת פוקס וקבוצת קרסו כשותפים אסטרטגיים אשר חולקים את חזון החברה ולהביא לשוק מוצר מהפכני אשר מטרתו לשנות את פני התעשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully