וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת של 4 בכירים הצטרפה לסטארטאפ Datagen

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 13:22

הארבעה, בהם קודקודים בענקיות טכנולוגיה מובילות בעולם, מונו לתפקידי מפתח בחברה. טל דרום יהיה סמנכ"ל מו"פ, ד"ר יונתן לזרסון ראש מחקר AI, קארין רגב סמנכ"לית שיווק והדס שיינפלד סמנכ"לית מוצר

תחום הדאטה הסינטטי נחשב לדבר הגדול הבא בעולם הטכנולוגיה והוא מושך אליו את מיטב המוחות בתעשייה. Datagen, שנוסדה בשנת 2018 על ידי אופיר צ'קון וגיל אלבז היא חלוצה עולמית בעולם החדש של דאטה סינטטי. הפתרון המהפכני שפיתחה יוצר סימולציה תלת מימדית של המציאות ומזין במהירות מכונות ML בנתוני התמונות הנדרשים לאימון AI באופן ויזואלי. הפתרון מקצר את הזמן הנדרש להביא AI לפרודקשן בסדרי גודל - לדוגמא, תהליך ידני שנמשך חודשים מתקצר באמצעות Datagen למספר שעות, הוא איכותי ומניב ערך כלכלי עצום ויתרון תחרותי ללקוחות.

מוצרי החברה מוטמעים במספר חברות Fortune 100 בתחומי AR/VR, רובוטיקה, רכבים וחנויות חכמות, כולל חברות Fortune 500, וענקיות טכנולוגיה בארה"ב.

טל דרום. דיוויד גארב,
טל דרום/דיוויד גארב
קארין רגב. דיוויד גארב,
קארין רגב/דיוויד גארב

לאחרונה הצטרפה ל-Datagen נבחרת של 4 בכירים ובכירות מתעשיית ההייטק שמונו לתפקידי מפתח בחברה:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • טל דרום, לשעבר מבכירי המו"פ של מעבדות אמזון בישראל, התמנה לתפקיד סמנכ"ל המו"פ של Datagen. במסגרת תפקידו הוא יעמיק את התשתיות הטכנולוגיות של החברה לרבות רובד הראייה הממוחשבת כדי לאפשר הפקה מהירה יותר של הדמיות עשירות ואיכותיות לאימון AI באופן ויזואלי. במסגרת תפקידו כמנהל תחום ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה במעבדות אמזון בישראל הוביל טל פיתוח של פיצ'רים מבוססי ראייה ממוחשבת עבור Echo Look ו-Amazon Halo.
  • ד"ר יונתן לזרסון, מומחה בעל שם בתחום הבינה המלאכותית, התמנה לראש מחקר התחום בחברה. במסגרת תפקידו הוא ירחיב את יכולות החברה לייצר תמונות פוטו-ריאליסטיות וכמו כן 'לשאוב' נכסים נוספים מהעולם האמיתי ולהעביר אותם באמצעות הדמיות תלת מימד לעולם הווירטואלי. ליונתן ניסיון עשיר בתחום ה-AI והוא בעל דוקטורט בתחום מאוניברסיטת Stanford. בעבר כיהן כמהנדס תוכנה בכיר ב-Google, חוקר ראשי בחברת PointGrab ואסטרטג AI ראשי בחברת זברה מדיקל (שנמכרה לאחרונה ל-Nano-X).
  • קארין רגב - סמנכ"לית השיווק של החברה, מצטרפת על מנת להזניק את החברה קדימה לשווקים קיימים וחדשים. לקארין ניסיון עשיר בתחום השיווק ופיתוח עסקי, ובבנייה והובלה של אסטרטגיה שיווקית למוצרים טכנולוגיים, עם רקורד של גידול מותג ונתח שוק לחברות מובילות בשוק כולל Alcide, שנרכשה על ידי Rapid7, ו- Aqua Security.
  • הדס שיינפלד, לשעבר מנהלת מוצר בכירה בגוגל ובעלת ניסיון של 15 שנה בניהול מוצר, מונתה לתפקיד סמנכ"לית מוצר ב-Datagen. הדס תוביל את הגדרת מוצרי החברה, גיוונם והתאמתם לצרכים הדינמיים של הלקוחות שמודעים להבשלת השוק ולשיפור דרמטי באיכויות. בין היתר היא תוביל את הפיכת הפתרונות לשירותי SaaS זמינים ונגישים לכל הלקוחות הפעילים בעולמות ה-AI. כמנהלת מוצר בכירה ב-Google ניהלה הדס קבוצה של מנהלי מוצר שהייתה אחראית על תשתיות ה-Notifications של החברה בפריסה עולמית. לפני כן כיהנה כסמנכ"לית מוצר בחברת הסטארט-אפ Clicktale.
הדס שיינפלד. דיוויד גארב,
הדס שיינפלד/דיוויד גארב
יונתן לזרסון. דיוויד גארב,
יונתן לזרסון/דיוויד גארב

אופיר צ'קון, מייסד משותף ומנכ"ל Datagen: "דאטה סינתטי מחולל כעת את המהפכה הגדולה הבאה בעולמות ה AI, דרך טכנולוגיות אשר מוטמעות כמעט בכל מוצר בחיינו. גייסנו עתה את טובי המומחים בתעשייה הן בעולמות הבינה המלאכותית, למידת מכונה ותלת ממד והן בתחומי השיווק והמוצר שיסייעו לממש את הפוטנציאל הגדול של פתרונותינו בשוק העולמי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully