וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 10:18

מנהל חטיבת ההשקעות של מגדל גיא פישר עוזב את תפקידו, שותפה חדשה למשרד עורכי הדין לוצאטו. שבוע דל במינויים בעקבות החגים, אבל זה לא אומר שלא קרו דברים במשק

עו"ד ענבל נבות-אייזנטל הצטרפה כשותפה למשרד לוצאטו עורכי דין מקבוצת לוצאטו, קבוצת הקניין הרוחני המובילה בישראל.

עו"ד נבות-אייזנטל היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. לאחר שסיימה את לימודיה בשנת 2004 והשלימה את התמחותה, היא עבדה במשך שנים רבות כעורכת דין בתחום הקניין הרוחני במשרדי עורכי דין מובילים, וצברה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בליטיגצייה ובטיפול בסכסוכי קניין רוחני שונים ומגוונים.

"אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של עו"ד נבות-אייזנטל לקבוצתנו, ומשוכנעים כי השתלבותה בצוות המעולה הקיים תתרום רבות למשרד ולקבוצה, לאור יכולותיה, ניסיונה והידע הרב שצברה", אמרה עו"ד מיכל לוצאטו, השותפה המנהלת של המשרד. "אנו גם גאים בכך שמתוך כלל השותפים במשרד עורכי הדין 60% כיום הן נשים, זאת לצד רוב נשי של 80% בהנהלת הקבוצה".

משרד לוצאטו עורכי דין השייך לחטיבה המשפטית של קבוצת לוצאטו, הוקם לראשונה במילאנו שבאיטליה ב-1869, ועוסק בתחומי הקניין הרוחני, המשפט המסחרי, ליטיגציה וגישור. המשרד מוכר היטב בזירה המשפטית, בין היתר עקב ניהול הליכי ליטיגציה מוצלחים בתיקים שהפכו לאבני דרך והלכות בעולם הקניין הרוחני, ומספק שירותים משפטיים למגוון רחב של לקוחות ישראלים ובינלאומיים בכל הגדלים, החל מחברות Fortune 500 ועד לחברות סטארט-אפ ויזמים, גופים ממשלתיים וציבוריים, מיזמים פרטיים, אמנים, יוצרים ועוד.

עו"ד ענבל נבות אייזנטל. מיכל לוצאטו,
עו"ד ענבל נבות אייזנטל/מיכל לוצאטו

מגדל ביטוח דיווחה כי מנהל חטיבת ההשקעות של החברה, גיא פישר, הודיע למנכ"ל החברה רן עוז על רצונו לסיים את תפקידו. פישר מכהן בתפקיד מאז אפריל 2020.

במהלך תקופת כהונתו הוביל פישר שורה של מהלכים פורצי דרך בתחום ההשקעות, כאשר הבולטים שבהם: הכרזתה של מגדל, ראשונה מבין הגופים המוסדיים בישראל, על אימוץ מדיניות השקעות מתוך עקרונות אחריות חברתית וסביבתית - ESG; הקמת זרוע ההשקעות של החברה בתחום הפינטק, בהיקף של 5 מיליארד שקל, והובלת המיקוד בתחומי הטכנולוגיה, אנרגיות חילופיות ותשתית חדשה.

הודות לפעולות הרבות שבוצעו בחטיבת ההשקעות, שיפרה מגדל בשנתיים האחרונות את התשואות לעמיתים בצורה ניכרת, תוך שהיא בולטת בנושא זה מבין חברות הביטוח.

יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון מגדל ביטוח ורן עוז, מנכ"ל החברה, ביקשו להודות לגיא פישר על תרומתו הרבה לחברה ולאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית. גיא פישר מסר היום: "אני מודה לשותפיי לדרך, למנכ"ל החברה ולהנהלה, לדירקטוריון, לוועדות ההשקעות ולעובדי החטיבה על הדרך ועל ההישגים המשמעותיים המשותפים".

טרם נקבע מועד לסיום התפקיד.

גיא פישר, משנה למנכ"ל מגדל. באדיבות מגדל,
גיא פישר/באדיבות מגדל
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully