וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: איך להכשיר את הדור הבא של המאמנים?

אלון גל

עודכן לאחרונה: 27.9.2021 / 0:11

המאמן העסקי מגיע לוואלה! כסף: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: המאזין רק בן 18 וכבר מנסה לפתח את עצמו כמאמן אישי - מה ייעץ לו גל?

זוג חולם על העתיד. Rido, ShutterStock
ייעוץ/ShutterStock, Rido

ביטחון עצמי הוא אחד הגורמים הכי משפיעים בחיי היומיום שלנו, והוא ללא ספק כלי חשוב לכיבוש מטרות ויעדים שהצבנו לעצמנו. לא מעט אנשים המעוניינים לשפר את הביטחון העצמי שלהם, נעזרים בשירותיהם של בעלי מקצוע שונים, ביניהם מאמני תקשורת, אשר נותנים להם מענה ומעניקים להם מגוון כלים להעצמה.

המאזין הצעיר, רק בן 18, הגדיר עצמו 'מאמן תקשורת'. בשיחה עם המאמן העסקי אלון גל ב־103fm סיפר כי הוא עובד עם נערים בני 18-14 ומלמד אותם לבטא את עצמם מול בנות המין השני. "אני עוזר להם לצאת מאזורי הנוחות ולגשת לבחורה היפה שהם כל כך מפחדים לגשת אליה", אמר, "אני עוזר להם לבטא את עצמם חברתית". הוא שיתף כי בכוונתו להכשיר את הצעירים למאמנים, וביקש להתייעץ עם אלון בנוגע לדרך שבה יוכל להפוך את הרעיון לפרקטי מבחינה יישומית ועסקית.

"אני בניתי את חיי על מודל כזה. אני מניח שאני האדם לשאול אותו - אבל זו תשובה מאוד ארוכה", אמר אלון המופתע, שהוסיף: "אתה יודע שאתה בן 18, כאילו? אתה צעיר! מה אתה כבר מייצר לי את הדורות הבאים? איפה מישהו בן גילי היה שואל שאלה כזו בגיל 18?"

אלון הבהיר למאזין כי ראשית, הוא לא יכול לטפח במתאמנים תקוות שווא בדבר סיכויי הצלחתם: "אתה לא יכול להבטיח להם שום דבר. מה שאתה יכול להבטיח להם זה שאתה עושה את זה בעצמך, הרי הם יודעים שזה עובד כי הם לקחו את שירותיך".

הוא המשיך ושיתף: "כשבניתי את הכשרת המאמנים הראשונה שלי, תיעדתי את המתודה ובניתי ממנה תצורה. רשמתי בצורה מדויקת את כמות האנשים והאימונים. הראיתי להם שזה עובד ושאני מרוויח מזה. בסוף ההכשרה הם קיבלו ממני את האישור שהם יודעים לעשות את זה, ואז הם התחילו לעשות את מה שאני יצרתי מההתחלה".

לצד שיטה זו, גל ייעץ למאזין להשתמש גם במודל שיווקי: "תיצור קשר עם כל מיני ארגונים, תקיים הרצאה או תפיק תוכן דרך דף פייסבוק מאוד מצליח, ואז תפנה לבני הנוער דרך אותו עמוד ותגיד להם שכל מי שמשתתף מקבל חצי שעת פגישת ייעוץ חינם עם הבוגרים שלך, שיופיעו בשידור".

בשאלת הפרקטיקה, אמר: "תתעד בצורה מצוינת את מה שעשית ואיך אתה מתפרנס מזה, ותבנה את המודל הלימודי בצורה מסודרת. אתה צריך לשבת ולהתחיל לתעד מה אתה עושה ומה אתה מלמד, ייתכן שתצטרך למשימה הזו עזרה מקצועית".

אלון גל סיכם: "אתה מעניין", והזמין את המאזין להיות איתו בקשר אישי. "זה שיעור גדול עבורנו, המבוגרים. אולי ייצא מהכוכב הזה משהו", אמר בהתרגשות, "איפה הייתי בגיל 18 ואיפה הוא? איזה דור זה!"

  • עוד באותו נושא:
  • אלון גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully