וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן ברגר קינג: "בשלב הראשון לא נסגור סניפים ולא נפטר עובדים"

איילה צורף

6.2.2003 / 14:47

כך אומר ל-TheMarker עו"ד טישמן; "בכוונתנו לאפשר המשך הפעלת הרשת באופן סדיר; נתמקד בתשלומים שוטפים, שיאפשרו לה להמשיך לפעול" * ביהמ"ש הוציא צו הקפאת הליכים לבעלת זיכיון ברגר קינג



"בשלב זה, אין בכוונתנו לסגור סניפים ולפטר עובדים" - כך אומר ל-TheMarker עו"ד דורון טישמן, מי שמונה לפני כחצי שעה מטעם בית המשפט כנאמן ברגר קינג. "כל הקשור בסגירת סניפים ופיטורי עובדים ידון לקראת תוכנית ההבראה, שנכין לקראת אפריל".



"יש בכוונתנו לאפשר את המשך הפעלת הרשת באופן סדיר. לשם כך נתמקד בתשלומים שוטפים, שיאפשרו לרשת לפעול באופן תקין", אומר טישמן.



לשאלה האם ימשיך להפעיל גם סניפים מפסידים עונה טישמן: "במידה ונזהה סניף בודד כבעייתי במיוחד, יש אפשרות שנסגור אותו, אבל נכון לעכשיו - אין מדיניות גורפת של סגירת סניפים".



בימים הקרובים ידון טישמן באפשרות להעסיק חברת יעוץ, שתלווה אותו בכל המהלכים הקשורים בניהול שוטף של רשת מזון מהיר.



השופטת ורדה אלשייך נתנה היום צו הקפאת הליכים לחברת ריקמור, בעלת זיכיון להפעלת ברגר קינג בישראל. הצו ניתן עד ל-9.4.2003, כאשר אז יתקיים דיון במעמד שני הצדדים. היא מינתה את עו"ד דורון טישמן כנאמן החברה, וציינה בהחלטתה כי הצעת ההסדר שהונחה בבקשה הינה, "קלושה ביותר ורב בה הנסתר על הנגלה", אך לאור הסכמת בנק הפועלים, הנושה העיקרי של החברה שהחוב אליו עולה על 50% מסכום החובות הכולל, קבעה כי יש מקום לאפשר הסדר נושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully