וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגדיל לכם? אוטותל בפיילוט למסלול נסיעות ארוכות

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 12:06

אוטותל מרחיבה את מעטפת השימוש בפיילוט מיוחד בן שבועיים, שיאפשר מסלול שימוש מורחב ל-3 שעות במחיר קבוע ומוזל - לנסיעות ארוכות ושימושים ממושכים

שירות השכרת המכוניות לפי שעה "אוטותל" יצא היום (א') בפיילוט חדש שיימשך שבועיים, ויאפשר ללקוחות המנויים לעשות שימוש במכוניות שלא במסלולי הרגילים המחושבים על בסיס דקת שימוש.

המסלול החדש מגיע בעקבות פניות לקוחות שהציפו את הצורך בשימוש ברכב לפרקי זמן ארוכים יותר, או לחלופין לנסיעות מחוץ לאיזור השירות.

כך למשל, בעוד שבתוך העיר יש תחלופה לאוטותל באמצעות כלי רכב שיתופיים חשמליים ודו-גלגליים, או לחילופין באמצעות מוניות, הרי שדווקא לטווחים רחוקים יותר, במרחק של (למשל) שעת נסיעה, אין פיתרון זולת תחבורה ציבורית, שלעתים אינה חלופה הולמת.

אוטו תל. ראובן קסטרו
אוטותל: זיהתה צורך בקרב משתמשים לפיתרון גם לנסיעות ארוכות יותר - ולא רק להתניידות קצרה ותכופה בתוך ערי המרכז/ראובן קסטרו

לפי פרסומי החברה, המסלול החדש יאפשר שימוש בכלי הרכב של השירות לפרקי זמן של עד 3 שעות בעלות קבועה מראש של 79 שקל, בתוספת של שקל לכל קילומטר.

כלומר עלות של 44 אגורות לדקת שימוש (בתוספת שקל לכל ק"מ כאמור), לעומת תעריף של 1.7 או 1.2 שקל לדקה בהתאם למסלולי המנוי המוצעים כרגע ועד 3 שקל לכל דקת שימוש מחוץ לשטח הפעלת השירות.

כאמור, השירות החדש מוגדר בשלב זה כפיילוט ורק לאחר מכן יוחלט האם להפוך אותו לחלק ממעטפת השימושים שיציע השירות. המסלול המורחב יופעל החל ממחר, ה-27 לספטמבר ועד ה-11 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully