וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחל ליפשיץ-לוי התמנתה לדירקטורית תפעול בלייטיקו

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 19:23

ליפשיץ-לוי, שהייתה העובדת השנייה של גוגל ישראל לאחר ייסודה, תפעל לייעול התהליכים של כל המחלקות האחראיות להכנסות החברה ולהגדלתם

חברת לייטיקו (Lightico) שפיתחה פלטפורמת ענן להשלמת תהליכים דיגיטליים (Digital Completion Cloud) בשוק ה-B2C, הודיעה על מינויה של רחל ליפשיץ-לוי לדירקטורית תפעול הכנסות של החברה (Director of Revenue Operations).

פלטפורמת הענן של לייטיקו מאפשרת לחברות לאסוף חתימות דיגיטליות של לקוחות פרטיים, לאסוף מסמכים, לבצע זיהוי ואימות משתמשים לקבל תשלומים ולבצע פעולות נוספות דרך חלון מאובטח ומשותף עם הלקוח הזמין דרך הדפדפן בכל מכשיר נייד של הצרכן.

רחל ליפשיץ. מאיר כהן,
רחל ליפשיץ לוי/מאיר כהן

התפקיד של ליפשיץ-לוי הוא חוצה מחלקות והיא תהיה אחראית לבנייה וייעול התהליכים והמערכות של כל המחלקות האחראיות להכנסות החברה לרבות: שיווק, מכירות, שימור לקוחות ותפעול על מנת שיעבדו יחד בצורה אופטימלית ויגדילו את הכנסות החברה. בעבר המחלקות הללו עבדו בחברות רבות באיים נפרדים אולם היכולת לתזמר את הפעילויות הנפרדות הפכה כיום לקריטית. לייטיקו, הנמצאת בצמיחה מואצת, החליטה לאחד פעילויות אלה תחת קורת גג אחת על מנת להאיץ את יכולת החדירה לשוקי היעד שלה. רחל ליפשיץ-לוי תשחק תפקיד משמעותי בייעול האופרציה תוך ביצוע התאמות תכופות שתידרשנה ככל שהחברה תצמח.

רחל החלה את דרכה המקצועית בגוגל ישראל בשנת 2006 והייתה העובדת השנייה שגויסה לחברה עם ייסודה. במהלך 14 שנותיה בגוגל היא רכשה ניסיון עשיר מסוגו בתחומי המוצר, השיווק והמכירות ובין השאר שימשה כיועצת פרסום מיתוגי ללקוחות אסטרטרגיים ב-Youtube ומנהלת אופרציית מיקור חוץ ב-Waze לאחר רכישתן על ידי גוגל.

כאמור, לייטיקו נמצאת בצמיחה מואצת. החברה מעסיקה כיום כ-100 עובדים ועובדות במשרדיה בתל אביב ובארה"ב. בעקבות גיוס ההון האחרון (יוני 2021) והביקוש הגובר לפתרונותיה ברחבי העולם, החברה תגייס בחודשים הקרובים כ-30 עובדים ועובדות נוספים ובמהלך השנה הבאה היא מתכננת להכפיל את מצבת העובדים בישראל להיקף של 200 עובדים הפתרון של לייטיקו מאפשר ללקוחותיה לשפר את חוויות לקוחותיהם ואת יעילותן באמצעות זירוז תהליכים, שיעור השלמת תהליכים גבוה יותר של עסקאות ושיפור במספר לקוחות ממליצים (NPS) - המשפיעים כולם על השורה התחתונה של העסק. בין הלקוחות ניתן למצוא חברות ביטוח, מוסדות פיננסיים כמו Capital One, MetLife ו-GlaxoSmith.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully