וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: ההורים לוחצים על קריירה - מה לעשות?

אלון גל

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 2:03

המאמן העסקי מגיע לוואלה! כסף: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: הוריה של המאזינה לוחצים עליה להפוך לווטרינרית - איך מקלים על המתח המשפחתי?

אילוסטרציה. ShutterStock
וטרינר/ShutterStock

לעתים, המשפחה המסבה לנו אושר רב בימים כתיקונם, יכולה גם ליצור לנו דאגות וחילוקי דעות המקשים על שגרת יומנו. כך גם קרה למאזינה שעלתה לשידור בתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ברדיו 103FM. המאזינה סיפרה בכאב כי היא חשה שבני משפחתה נוהגים אחרת כלפיה בהשוואה לאחיה התאום, והכל בגלל עבודתה כדוגווקרית.

בשיחתה עם גל, סיפרה המאזינה כי לאחרונה היא חשה שמשפחתה מתנהגת באופן שונה אליה ולאחיה, כאילו בציפייה שתחליט גם היא ללמוד מקצוע ולהפוך את אהבתה לכלבים לתעודת וטרינר מוסמך. אך בניגוד למה שאולי חושבים הוריה, היא מסתדרת נהדר ומצליחה לכלכל את עצמה בכבוד. "זו סוגיה משפחתית שמפריעה לי כבר הרבה זמן. אחי התאום הפך לווטרינר לפני חצי שנה. אנו מגעים ממשפחה מושבניקית עם ארבעה כלבים וגינה. כל האהבה לבעלי חיים גרמה לנו להבין שאנו רוצים לעסוק בתחום", סיפרה. "אני דוגווקרית כבר שנים, יש לי ותק והרבה לקוחות, אני מאוד אוהבת את זה, זה החלק החשוב".

בהמשך, הוסיפה: "אני מכלכלת את עצמי בכבוד ושוכרת דירה לבד, אך יש שינוי בדרך בה פונים אליי. זה בא יותר מההורים, ואחי מרגיש לא נעים עם הסיפור מהצד השני של המשוואה. אני מרגישה שיש שינוי ביחס אליי בניגוד לאח שלי, וקשה לי שהדיבור שונה".

את לא הולכת לשנות את תפיסת העולם של היקום כולו

לאחר שהאזין גל לסיפורה של המאזינה, שיתף אותה ואת קהל המאזינים בגילוי לב על הרגע בו בחר לעזוב את עיר הולדתו ולפרוש כנפיים, והבהיר: "זה לא ניתן לתיקון, את לא הולכת לשנות את המושבניקים ואת תפיסת העולם של היקום כולו, מגיע לך להתעסק בדברים יותר כיפיים. אם את שמחה וטוב לך, את צריכה ללמד את אחיך לשחרר מזה ולדבר עם בני המשפחה שלך ולומר להם שאת חיה את חייך כפי שאת בוחרת. אל תנסי לשנות את משפחתך, אי אפשר להחזיק במקל בשני קצותיו".

בסוף השיחה הדגיש גל: "אנחנו מתבלבלים בכל הנוגע למערכות יחסים בין הורים וילדים. אנו מביאים ילד לעולם, והוא המשך של עצמנו - אנו חושבים שהוא רכוש שלנו. כשילד מגיע לגיל בגרות, יש פה עסק עם שני מבוגרים. נקודה. כבדי את הורייך ובייחוד אותך, עשי את השיחה הזאת ותהיי מאושרת, את והכלבים".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully