וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף משולב למותגים סמסונייט וטומי יפתח בקניון איילון ברמת גן

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 10:17

סניף דגל חדש של המותגים הבינלאומים: SAMSONITE (סמסונייט) ו-TUMI (טומי) יפתח השבוע בקניון איילון ברמת גן, בהשקעה של מעל 500 אלף שקל. זהו הסניף השני שנפתח בישראל המשלב את שני המותגים והוא מצטרף לסניף הראשון שנפתח לפני כשנתיים בעופר גרנד קניון חיפה

הסניף החדש ממוקם בקומה הראשונה של קניון איילון, במיקום מרכזי והוא משתרע על שטח של 90 מ"ר המחולקים ל-2 חללים שונים שעוצבו ברוח כל מותג.

בכניסה לסניף יוצבו מסכי לד יוקרתיים, אשר מעניקים חוויה ויזואלית וחשיפת פריטים חדשים. כמו כן התיקרה בחנות גבוהה במיוחד, מגיעה לגובה של 5 מטרים ומאפשרת תצוגה אלגנטית, נוחה ויעילה של מזוודות.

סמסונייט וטומי פותחים סניף בקניון איילון. יחסי ציבור,
סמסונייט וטומי פותחים סניף בקניון איילון/יחסי ציבור

הסניף החדש יכלול מגוון רחב של קולקציות החדשות סתיו-חורף 2021 של טומי וסמסונייט, עם תמהיל מוצרים חדש, עם קולקציות עבור גברים ונשים, בינהם: תיקי עסקים תיקי מחשב, תיקי צד אופנתיים, תיקי עור לעבודה ולערב, מזוודות צבעוניות וקלאסיות,קשיחות ורכות, טרולי, ארנקים ועוד.

ירדן וקס, מנכ"ל סמסונייט וטומי בישראל מסרה: "עם פתיחת חנות הדגל החדשה המשלבת את טומי וסמסונייט בקניון איילון, אנו הופכים להיות רשת בישראל ובטוחים שנפעל לעוד פתיחת סניפים משולבים". לדבריה: "הסניף בגרנד קניון חיפה הוכיח עצמו בקונספט מנצח ורק בגלל מגפת הקורונה נדחתה הפתיחה של הסניף השני. אנחנו שמחים שהבאינו את הבשורה בדיוק בזמן המתאים".

סמסונייט וטומי פותחים סניף בקניון איילון. יחסי ציבור,
סניף משולב למותגים סמסונייט וטומי יפתח בקניון איילון/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully